عنوان فارسی |
«توسعه کسب و کار» – آیا متخصصان و دانشمندان واقعاً در مورد یک موضوع صحبت می کنند؟ |
درسهای مرتبط |
  مدیریت کسب و کار |
تعداد اسلاید : 26 | فرمت : pptx |
قابلیت چاپ و پرینت : دارد | کیفیت طراحی : طلایی |
سال طراحی : 1403 | برای ارائه کلاسی مناسب است؟ بله |
قابلیت ویرایش : دارد | برای دفاعیه ارشد و دکتری مناسب است؟ بله |
دریافت ترجمه مقاله این پاورپوینت : | دانلود ترجمه مقاله رشد کسب و کار از نظر دانشمندان |
بررسی های فراگیر روی شاخص های مختلف و فرمول های مورد استفاده در سنجش تجربی رشد توسط دانشمندانی مانند وین زیمر، نیستروم، و فریمن (1998) و دلمار (1997) انجام شده است. وین زیمر و همکاران یک بررسی جامع روی 35 مقاله منتشر شده در 9 مجله پیشرو استراتژی، سازمان و کارآفرینی بین سال های 1992-1981 انجام دادند. مولفان دریافتند که 83% مطالعات از فروش ها (یا درآمدها) به عنوان یک مفهوم رشد استفاده کردند و تقریباً سه چهارم این مطالعات از فروش به عنوان تنها معیار رشد استفاده کردند (ص 238). در 17% مطالعات از کارکنان و در 8% از دارایی ها به عنوان معیار رشد استفاد شد. تنها 22 پژوهش از 35 پژوهش در بررسی یک فرمول قابل شناسایی برای معیار رشد گزارش کردند. 19 پژوهش رشد را به صورت تفاوت میان اندازه سال اول و سال آخر بررسی کردند. سه پژوهش از معیارهای عینی خودگزارش دهی استفاده کردند که وین زیمر و همکاران (س 238) آن را رویکردی در معرض یکسوگرایی سیستمی و تفاوت های تصادفی در کارآفرینی تشخیص دادند. مولفان تاثیرات استفاده از معیارهای مختلف رشد و فرمول های متفاوت رشد را بررسی کردند. آنها دریافتند که «سه فرمول مورد استفاده برای عملیاتی سازی رشد فروش نتایج متفاوتی بر حسب اهمیت، جهت و واریانس توضیح داده شده تولید کردند (وین زیمر و همکاران، ص 249). به علاوه آنها ادامه دادند «متغیرهای مستقل آزاد دنده تر بسته به فرمول مشخص مورد استفاده برای رشد فروش متفاوت رفتار می کنند». بنابارین یافته های زیادی از پژوهش قبلی در مورد عوامل تعیین کننده رشد سازمانی مشکوک به نظر می رسد و ارزش تکرار داشت» (ص 251). در نتیجه مولفان بر اهیمت ایجاد توجیه نظری برای انتخاب مفاهیم مناسب تاکید کردند.
دلمار (1997) بررسی خود را روی رشد به عنوان یک متغیر مستقل متمرکز می کند. او با استدلال بر این که نشریات رشد تاکید کمی روی سنجش رشد داشتهاند، نحوه تاثیر محاسبه شاخص های تکی عملکرد رشد بر ساخت مدل و توسعه نظریه را بررسی می کند. دلمار 55 مطالعه تجربی منتشر شده در سال های 1996-1989 را مرور می کند که از رشد به عنوان متغیر وابسته استفاده می کنند. تقریباً 70% مقالات بررسی شده در نشریه فعالیت اقتصادی کسب و کار، کارآفرینی در نظریه و عمل، مطالعات منطقهای و اقتصاد کسب و کارهای کوچک منتشر شدهاند. او دریافت که 30.9% مطالعات از فروش/گردش مالی، 29.1% از استخدام، 18.2% از شاخص های چندگانه، و 12.2% از عملکرد به عنوان معیارهای رشد استفاده کردهاند (ص 202). دلمار با مولفان دیگر (مانند چندلر و هانکس، 1993) توافق دارد که معیارهای رضایتمندی غیرعینی رشد یا عملکرد مانند شاخص پیشنهادی توسط گوپتا و گوینداراجان (1984) در خصوص اعتبار مورد تردید هستند.
این پاورپوینت در 26 اسلاید آماده شده و در ادامه نیز، اسلاید شماره 10 آن قرار داده شده است:
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.