دانلود ترجمه مقاله جهت گیری برند و عملکرد برند در شرکت های کوچک و متوسط

عنوان فارسی

جهت گیری برند و عملکرد برند در شرکت های کوچک و متوسط (SMEها): تاثیرات تعدیل کننده قابلیت های نوآوری و رسانه اجتماعی

عنوان انگلیسی

Brand orientation and brand performance in SMEs: The moderating effects of social media and innovation capabilities

کلمات کلیدی :

  نوآوری؛ جهت گیری برند؛ عملکرد برند؛ رسانه اجتماعی؛ مکمل؛ بازار نوظهور؛ عملکرد SME؛ مدیریت کسب و کار کوچک و کارآفرینی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 18 نشریه : Emerald
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 76
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب نظری و فرضیات 3. روش تحقیق 4. نتایج و آنالیز 5. بحث و بررسی و نتیجه گیری 6. دلالت ها و محدودیت های تحقیق

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

هدف: هدف این مطالعه، بررسی اثرات متعادل کننده قابلیت های نوآوری و قابلیت های رسانه های اجتماعی بر رابطه بین برندگرایی و عملکرد برند میان شرکت های کوچک و متوسط (SME ها) می باشد. با بهره گیری از ویژگی تفاضل اندازه از نظریه اکولوژی سازمانی، این مقاله در ادامه تغییرات در این شرایط در سطوح SME تلفیقی را بیشتر مورد بررسی قرار می دهد. طراحی/روش تحقیق/رویکرد: قسمت تجربی این مطالعه با یک نمونه از 484 شرکت در زمینه بازار نوظهور از طریق تحلیل های عاملی اکتشافی و تایید کننده، همراه با یک رگرسیون سلسله مراتبی متعادل سازی شده، انجام شد. یافته ها: نتایج بدست آمده از تحلیل رگرسیون سلسله مراتبی متعادل سازی شده بیان می کنند که اگرچه دو قابلیت عموماً اثرات متعادل کننده مثبتی در همه شرکت ها بوجود آوردند، اما این ها، شرطی هستند و ثابت نمی مانند هنگامی که براساس اندازه شرکت (کوچک در مقایسه با متوسط)، تفکیک سازی شوند. اصالت/ارزش: این مطالعه نیاز به کارکنان/مدیران شرکت برای شناسایی ترکیبات بهینه قابلیت های شرکتی، براساس اندازه آنها را بیان می کند که برای آنها، تکمیل سازی ها با تلاش های برند گرایی، قویتر هستند. مقدمه: پژوهش های مدیریتی در مورد گرایش های استراتژیک (SO ها) توجه قابل ملاحظه ای را در مطالعات تجاری به خود جلب کرده اند، که به میزان زیادی بخاطر آن است که دربرگیرنده تصمیمات مدیریتی شرکت ها می باشند و هنگامی که با هم ترکیب شوند، شرکت ها را قادر به بدست آوردن عملکرد عالی می سازند (مئوزونگو و همکاران، 2015). یافته های پژوهش های قبلی برای نمونه، در مورد برند سازی، نشان می دهند که شرکت های دارای سطوح زیاد برند گرایی ، پیشرفت بیشتری از نظر عملکردی نسبت به شرکت هایی که سطوح کمتری از برند گرایی دارند، حاصل کرده اند (ریجونن و همکاران، 2012؛ اودوم، 2016). همچنین این ادبیات بیان می کند که تعدادی شرایط داخلی و بیرونی به عنوان عوامل کنترل کننده بر موفقیت شرکت ها در دنبال کردن SO ها، عمل می کنند (میسون، 2007). از جنبه برندسازی، هروون و همکاران (2013) دریافتند که عوامل بیرونی، متعادل کننده رابطه برندگرایی-عملکرد در شرکت های فنلاندی می باشند. چنین مواردی، محققان را وادار می کنند تا استنباط کنند که ماهیت رقابتی محیط های تجاری ممکن است اثر عملکردی مستقیم دنبال کردن گرایش های انفرادی را کاهش دهند و مکمل هایی را درخواست می کنند تا به پیامدهای یکپارچه دست یافته شود (بوسو و همکاران، 2016). در واقع، در ادبیات هنوز مشخص نشده که آیا شرکت ها، صرفنظر از اندازه، باید (یا نباید) چندین گرایش را همراه با قابلیت های خود دنبال کنند و چگونه چنین تلاش هایی می توانند بر عملکرد کلی شان تاثیر بگذارند (گرینشتین، 2008؛ بیکر و سینکولا، 2009؛ لاوککانن و همکاران، 2013).

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose: This study aims to investigate the moderating effects of innovation capabilities and social media capabilities on the relationship between brand orientation and brand performance among small- and medium-sized enterprises (SMEs). Drawing on the size differential feature from the organizational ecology theory, the paper further tests variations in these conditions across disaggregated SME levels. Design/methodology/approach: The empirical part of the study was carried out with a sample of 484 enterprises in an emerging market context via exploratory and confirmatory factor analyses, along with a moderated hierarchical regression. Findings: Results from the moderated hierarchical regression analysis indicate that although the two capabilities generally offered positive moderating effects across all enterprises, these are conditional and not invariant when disaggregated based on enterprise sizes (small vs medium). Originality/value: The study suggests the need for enterprise owners/managers to identify optimal combinations of enterprise capabilities, based on their sizes, for which their complementarities with brand orientation efforts are more potent. Introduction: Management research on strategic orientations (SOs) has received considerable attention in business studies, largely because they underpin firms’ managerial decisions and, when combined, enable firms to obtain superior performance (M’zungu et al., 2015). Findings of past research in branding, for instance, demonstrate that enterprises with high levels of brand orientation reap greater performance benefits than those with lower levels (Reijonen et al., 2012; Odoom, 2016). Literature also suggests that some internal and external conditions serve as controlling factors on the success of firms’ pursuit of their SOs (Mason, 2007). From a branding perspective, Hirvonen et al. (2013) found that external factors moderate the brand orientation–performance relationship among Finnish enterprises. Such instances, among others, compel scholars to argue that the competitive nature of business environments may reduce the direct performance effect of pursuing single orientations, begging calls for complementarities to achieve synergistic upshots (Boso et al., 2016). Indeed, it remains unsettled in literature whether firms, irrespective of size, should (or not) pursue multiple orientations along with their capabilities and how such an endeavour could affect their overall performance (Grinstein, 2008; Baker and Sinkula, 2009; Laukkanen et al., 2013).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله جهت گیری برند و عملکرد برند در شرکت های کوچک و متوسط”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − دو =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi