دانلود ترجمه مقاله ارزیابی ارزش برند مکان مبتنی بر مشتری (CBPBE) از چشم انداز دیپلماسی عمومی

عنوان فارسی

ارزیابی ارزش برند مکان مبتنی بر مشتری (CBPBE) از چشم انداز دیپلماسی عمومی: مدارکی از بنگال غربی

عنوان انگلیسی

Measuring customer based place brand equity (CBPBE) from a public diplomacy perspective: Evidence from West Bengal

کلمات کلیدی :

  برندینگ مکان؛ ارزش برند مکان؛ ارزش برند مکان مبتنی بر مشتری (CBPBE)؛ ارزش برند مبتنی بر مشتری (CBBE)؛ دیپلماسی عمومی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 20
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. تعریف ساختار و بررسی مقالات 3. توسعه مقیاس برای سنجش ارزش برند مکان مبتنی بر مشتری (CBPBE) 4. بحث و بررسی و ارزیابی های کلی 5. مشارکت ها، مفاهیم و توصیه ها

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

محدودیت ها و جهت گیری های پژوهش های آتی: دیپلماسی عمومی به طور سنتی توسط محققین روابط بین المللی و علوم سیاسی مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است. برندینگ از سوی دیگر، یک حوزه بازاریابی سنتی می باشد. بنابراین، اتخاذ این دو رویکرد مجزا برای یک علت مشترک، چالش هایی را به همراه دارد. فقدان رویکردهای اندازه گیری کمی در دیپلماسی های عمومی باعث شده تا محققین به سمت مطالعات اکتشافی در راستای خلق چنین معیارهایی سوق پیدا کنند. برخی از سطوح شخصی و هدف مند در توسعه این آیتم ها اتخاذ شده اند.، ما همچنین یازده آیتم را تصدیق کرده ایم که می توان تنها نه تا از آنها را در مقیاس نهایی در نظر گرفت. این محدودیت ها باعث ایجاد فرصت هایی برای تحقیقات آتی در راستای بهبود این مقیاس مطالعاتی با معیارهای جدیدی از CBPBE شده است. به دلیل فقدان مدلی جامع در این زمینه، محققین از ابعاد CBBE آکر (1996a) و کلر (1993) در قالب پایه ای برای توسعه معیارهای جدید استفاده کرده اند. رویکرد جایگزین در این فرآیند می تواند معیارهای مختلفی را ایجاد کرده و قابل تشریح باشد. به دلیل کمبود منابع، این نمونه فقط از بین شهروندان دو ملیت انتخاب شد. ایالت بنگال غربی، مرزهای مشترکی با کشورهای بوتان و نپال دارد. بنابراین، در مورد نیاز به اتخاذ پاسخ های مقیاس از این ملیت ها می توان خروجی هایی غنی به دست آورد. خصوصیات محتوای این مکان ها را نمی توان با تئوری برندینگ سنتی مطابقت داد (واربی، 2009). بنابراین، فرصت اتخاذ و استفاده از این مقیاس در مکان های بین المللی مختلف وجود دارد. این موضوع به نوبه خود می تواند منجر به توسعه معیارهایی جدید از ارزش برند مکان از دیدگاه دیپلماسی عمومی شده و پرمحتوا بودن و دقیق بودن نتایج را افزایش دهد. ما معتقدیم که این مقیاس می تواند به عنوان پایه ای برای بهبودهای بیشتر CBPBE و CBBE به کار گرفته شود. این مقیاس می تواند چنین مدل هایی را با بررسی نقش های داخلی دیدگاه های برندینگ دیگر یعنی برندینگ مقصد، هویت منطقه ای و جذابیت سرمایه گذاری بهبود بخشد. آرمون اعتبار علمی ما یکی از نمونه های این مدل بین رشته ای ساده می باشد. ابزار پیشنهادی باید مشوقی برای تحقیقات آتی بوده و چشم اندازهای مفیدی را برای دیپلماسی های عمومی و پیشینه های CBPBE آن ارائه دهد. یکی از زمینه های پژوهشی جالب توجه در این زمینه می تواند بررسی تعامل بین هویت منطقه ای و برندینگ مقصد با دیپلماسی عمومی در منطقه جغرافیایی بنگال غربی باشد. این مطالعه می تواند دیدگاه های جدیدی را در زمینه جذابیت سرمایه گذاری به عنوان نتیجه ای از ارزش برند در بنگال غربی در پی داشته باشد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Limitations and directions for future research: Public diplomacy has traditionally been researched by scholars of international relations and political science. Branding on the other hand is a traditional marketing domain. Therefore, adopting these two diverse approaches for a common cause in it has challenges. The lack of quantitative measurement approaches towards public diplomacy led the researchers to go for exploratory studies to generate such measures. Some level of subjectivity and personal bias into development of these items is apprehended. We also acknowledge that only 11 items could be generated of which only nine items remain in the final scale. These limitations leave opportunities for future research pertaining to improvement and purification on of this scale by exploring new measures of CBPBE. Due to the lack of any comprehensive model, the researchers made Aaker's (1996a) and Keller's (1993) CBBE dimensions as base to develop the new measurement instrument. Alternative approach to this process might result in different measures and can be explored. The sample represents nationals from just two nations due to paucity of resources. The state of West Bengal, also shares borders with the countries of Bhutan and Nepal. Therefore, in case of a need to ‘adopt’ the scale responses from those nations may have provided richer outcomes. Context specificity of places cannot be accommodated by the traditional branding theory (Warnaby, 2009). Therefore, there is an opportunity to ‘adapt’ and apply this scale in different international place (including country) specific contexts. This in turn may lead to development of new measures of place brand equity from the public diplomacy perspective which may enhance the richness and the robustness of the present instrument. We believe that the scale can act as a base for further improvement of the CBPBE and CBBE measures by future researchers. The present scale can further enhance such models by examining the inter-plays of the other brand equity perspectives namely, destination branding, regional identity and investment attractiveness. Our nomological validity test was one such simple inter-disciplinary model. The proposed instrument should thus motivate further research that provides meaningful and helpful insights to public diplomacy efforts and its CBPBE antecedents and consequences thereof. One such interesting research area could be to see the interplay of regional identity and/or destination branding with public diplomacy given West Bengal's geographic location. This study can lead to newer insights when investment attractiveness is put into the model as a consequence of West Bengal's place brand equity given its geography.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله ارزیابی ارزش برند مکان مبتنی بر مشتری (CBPBE) از چشم انداز دیپلماسی عمومی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 11 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi