دانلود ترجمه مقاله مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر داده های بزرگ

عنوان فارسی

مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر داده های بزرگ: یک رویکرد جامع

عنوان انگلیسی

Big Data-enabled Customer Relationship Management: A holistic approach

کلمات کلیدی :

  داده بزرگ؛ CRM؛ بررسی منابع؛ عوامل بحرانی موفقيت؛ درخت لغت

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 29 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 162
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. زمینه نظری 3. هدف و روش کار 4. نتایج و بحث و بررسی 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – اهداف این مقاله شناسایی اثرات بالقوه داده های بزرگ (BD) بر عوامل بحرانی موفقيت (CSFs) مدیریت روابط مشتری (CRM) می باشد. در واقع، در حالی که برخی از محققان ارتباط بین داده های بزرگ و مدیریت روابط مشتری را مطرح کرده اند، اما منابع فاقد مقالاتی بوده که به اصل این موضوع پرداخته باشد. از طریق یک بررسی منابع عمیق به روز و گسترده درباره مدیریت روابط مشتری، 20 فاکتور موفقیت بحرانی از 104 مقاله انتخابی جدا شد و در یک چارچوب طبقه بندی سازماندهی شد. سازگاری طبقه بندی با استفاده از آنالیز محتوا مورد بررسی قرار گرفت. شواهد مورد بحث قرار گرفت و با منابع مربوط به پایگاه داده ارتباط داده شد و پنج پیشنهاد درباره این که چگونه داده های بزرگ می توانند بر عوامل بحرانی موفقيت مدیریت ارتباط با مشتری تاثیر بگذارند، ارائه شد. نتایج ما پیشنهاد می دهد که نوآوری های مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از داده های بزرگ نیازمند چندین تغییر در عوامل بحرانی موفقيت مربوطه می باشد. به منظور رهایی از تاثیر مخرب اطراف داده بزرگ، پیشنهاد می کنیم که یک رویکرد اکتشافی با تعیین جهت گیری کسب و کار اجباری از طریق پرونده های کسب و کار سالم و آزمایشات مختلف اتخاذ شود. از نقطه نظر عمومی، داده های بزرگ می تواند یک فاکتور توانمند از پروژه های به خوبی شناخته شده مانند نوآوری های مدیریت ارتباط با مشتری را به منظور بهره گیری از مزایای فناوری های جدید با بررسی تلاش ها از طریق مسیرهای مدیریتی قبلا شناخته شده طراحی کند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This paper aims to figure out the potential impact of Big Data (BD) on Critical Success Factors (CSFs) of Customer Relationship Management (CRM). In fact, while some authors have posited a relationship between BD and CRM, literature lacks works that go into the heart of the matter. Through an extensive up-to-date in-depth literature review about CRM, twenty (20) CSFs were singled out from 104 selected papers, and organized within an ad-hoc classification framework. The consistency of the classification was checked by means of a content analysis. Evidences were discussed and linked to the BD literature, and five propositions about how BD could affect CRM CSFs were formalized. Our results suggest that BD-enabled CRM initiatives could require several changes in the pertinent CSFs. In order to get rid of the hype effect surrounding BD, we suggest to adopt an explorative approach towards them by defining a mandatory business direction through sound business cases and pilot tests. From a general standpoint, BD could be framed as an enabling factor of well-known projects, like CRM initiatives, in order to reap the benefits from the new technologies by addressing the efforts through already acknowledged management paths.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر داده های بزرگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 17 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi