دانلود ترجمه مقاله مزایای درک شده کارکنان از مشارکت در فعالیت های CSR

عنوان فارسی

مزایای درک شده کارکنان از مشارکت در فعالیت های CSR و دلالت هایی برای افزایش مشارکت کارکنان در CSR

عنوان انگلیسی

Employees’ perceived benefits from participating in CSR activities and implications for increasing employees engagement in CSR

کلمات کلیدی :

  مزایا؛ مشارکت در CSR؛ نظریه ERG

درسهای مرتبط مسئولیت اجتماعی شرکت
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 نشریه : Emerald
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 65
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب مفهومی 3. مواد و روش ها 4. تحلیل داده ها 5. نتایج 6. بحث و بررسی 7. دلالت ها 8. محدودیت ها و تحقیقات آینده

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

هدف: مشارکت کارکنان در مسئولیت اجتماعی شرکتی یک شرکت (برنامه CSR)، یکی از عوامل کلیدی برای موفقیت آن می باشد. بنابراین، درک واکنش های کارکنان نسبت به فعالیت های CSR مشارکتی، مهم است. هدف این مقاله، بررسی آن چه نوع مزیت هایی را کارکنان از مشارکت در CSR درک می کنند، شناسایی سطوح مختلف مشارکت و بحث در مورد روابط دو طرفه بین درک مزیت ها و مشارکت، می باشد. طراحی/روش تحقیق/رویکرد: براساس مصاحبه های نیمه ساختارمند با کارکنان، ساختار بندی تحلیل محتوایی باعث بوجود آمدن یک بررسی تفاضلی از خوشه های مزیت درک شده (دسته بندی شده به صورت عاملی، هیجانی، معنایی و اخلاقی) و همچنین باعث کشف سطوح مختلف مشارکت به صورت خوشه ای (شناختی و رفتاری) شده است. یافته ها: یافته ها آشکار می کنند که کارکنان، هر سه خوشه مزایا و منافع در رابطه با سطوح مشارکت «صفر/کم، انفعالی، فعالانه و مشتاقانه» ، را درک کرده اند. داده ها، اطلاعاتی در مورد رابطه بین مزیت های درک شده و سطوح مختلف مشارکت همراه با یک درک متوازن و تفاضلی مزیت هایی فراهم می کنند، که بنظر می رسد مرتبط با سطوح بالاتر مشارکت باشند. اما، همچنین کارکنان ممکن است بدون یک شکل رفتاری مشارکت، برای نمونه، از یک روح تیمی بهبود یافته، سود ببرند. اصالت/ارزش: این مطالعه تجربی، بخاطر رویکرد روش تحقیق خود، تصویری کامل از منفعت کارکنان براساس سطوح مختلف مشارکت، حاصل می کند. این مقاله با بررسی منافع خود محور از طریق شناسایی سطوح مختلف مشارکت، و با بحث در مورد روابط دو طرفه بین اینها، در ادبیات فعلی CSR مشارکت می کند. این یافته ها در جنبه های پژوهشی و عملی از طریق دلالت ها برای ترویج رویکردهای پایداری درون شرکت ها، مشارکت می کند. مقدمه: این روزها، شرکت های متعددی با استفاده از رویکردهای مختلف در مورد «مسئولیت اجتماعی شرکتی» (CSR) با ذینفعانشان در تعامل هستند. تا حدی، این دغدغه را می توان به انتظارات ذینفعان و بخصوص انتظارات کارکنان از سازمان ها برای نشان دادن فرض مسئولیت، نسبت داد (دی روئک و همکاران، 2014). بنابراین، تعجب آور نیست که برنامه های CSR سازمانی اغلب در خود فعالیت های داخلی دارند که کارکنان می توانند در آنها شرکت و مشارکت کنند. علیرغم توجه پژوهشی رو به رشد به پاسخ کارکنان به رویکردهای CSR، بررسی های اندکی در مورد انگیزه نهانی کارکنان در رابطه با فعالیت های CSR مشارکتی، انجام شده است (ال اکرمی و همکاران، 2018؛ اسلک و همکاران، 2015؛ دو و همکاران، 2014؛ آگویلرا و همکاران، 2007؛ کولیر و استبان، 2007).

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose: The involvement of employees in a company’s corporate social responsibility (CSR program) is one of the key factors for its success. Hence, it is important to understand employees’ reactions to participatory CSR activities. The purpose of this paper is to examine what kinds of benefits employees perceive from participating in CSR, to identify varying levels of participation and to discuss the reciprocal relationship between the perception of benefits and participation. Design/methodology/approach: Based on semi-structured interviews with employees, the structuring content analysis resulted in a differentiated examination of perceived benefit clusters (classified as functional, emotional and meaning and morality) and in a clustered exploration of varying levels of participation (cognitive and behavioral). Findings: The findings reveal that employees perceived all three clusters of benefits in relation to no/low, passive, active and enthusiastic levels of participation. The data provide insights into the relationship between perceived benefits and varying levels of participation, with a balanced and differentiated perception of benefits seeming to relate to higher levels of participation. However, employees may also benefit without a behavioral form of participation, for instance, from an improved team spirit. Originality/value: Due to its methodological approach, this empirical study provides a rich picture of employees’ benefits according to varying levels of participation. The paper contributes to current CSR literature by examining self-oriented benefits, through identifying differing levels of participation, and by discussing their reciprocal relation. These findings contribute to research and practice through the implications for promoting sustainability approaches within companies. Introduction: These days, numerous companies communicate with their stakeholders using different approaches to corporate social responsibility (CSR). To some extent, this engagement can be attributed to stakeholders’ and particularly to employees’ expectations of organizations to demonstrate the assumption of responsibility (De Roeck et al., 2014). Thus, it is not surprising that organizational CSR programs often involve internal activities in which employees can participate. Despite the growing research interest in employees’ responses to CSR approaches, there has been limited exploration of employees’ underlying motivations in relation to participatory CSR activities (El Akremi et al., 2018; Slack et al., 2015; Du et al., 2014; Aguilera et al., 2007; Collier and Esteban, 2007).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله مزایای درک شده کارکنان از مشارکت در فعالیت های CSR”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi