دانلود ترجمه مقاله استقلال کمیته های حسابرسی و محتوای اطلاعاتی بیانیه های سود
عنوان فارسی |
استقلال کمیته های حسابرسی و محتوای اطلاعاتی بیانیه های سود در اروپای غربی |
عنوان انگلیسی |
Audit committees’ independence and the information content of earnings announcements in Western Europe |
کلمات کلیدی : |
  کمیته حسابرسی؛ اروپا؛ بیانیه های سود؛ واکنش بازار |
درسهای مرتبط | حسابرسی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 25 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 43 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. طرح پژوهش 3. نتایج اصلی 4. نتایج اضافی 5. نتیجه گیری
نتیجه گیری: این مقاله، نقش کمیته های حسابرسی مستقل در بهبود اعتبار اعلام سودها در محیط های موسساتی مختلف و بنابراین، در تاثیر گذاری بر واکنش بازارهای مالی، را تحلیل می کند. در یک نمونه بزرگ از شرکت های دولتی در اروپای غربی در بازه زمانی 2006 تا 2014، دریافتیم که استقلال کمیته های حسابرسی (سنجش شده با درصد اعضای مستقل دارای کرسی در کمیته حسابرسی) نقشی کلیدی در تبیین واکنش بازار به اعلام سود، ایفا می کند. مهمتر اینکه، هنگام متمایز سازی شرکت ها از نظر کشورهای دارای موسسات قوی یا ضعیف، براساس شاخص های براون و همکاران (2014) یا شاخص های «گروه بانک جهانی»، در می یابیم که این رابطه تنها در کشورهای دارای موسسات ضعیف (یعنی در کشورهایی که موسسات طرفدار اعتبارمندی بیشتر سودها نیستند)، صدق می کند. این یافته، تایید می کند که استقلال کمیته های حسابرسی، به عنوان یک جایگزین برای موسسات ضعیف جهت بهبود اعتبار اعلام های سود، عمل می کند. علاوه بر آن، نشان می دهیم که کمیته های حسابرسی کاملاً مستقل، بر واکنش بازار در کشورهای دارای محیط موسساتی ضعیف، بسیار تاثیر گذار می باشند. اما، اذعان می کنیم که اتکا کردن بر دسته بندی استقلال شرکت ها، یکی از محدودیت های مطالعه ما می باشد. این احتمال وجود دارد که تعدادی خطا و اشتباه در این دسته بندی وجود داشته باشد. بخصوص اینکه، تعدادی از شرکت ها ممکن است تعدادی از اعضای غیرمستقل را در دسته اعضای مستقل قرار دهند. بنابراین، در مطالعات آتی، بررسی اینکه آیا نتایج ما تحت تاثیر معیارهای دیگر استقلال قرار می گیرند یا خیر، جالب خواهد بود. علاوه بر آن، شاخص براون و همکاران (2014) استفاده شده در اینجا برای استخراج قدرت محیط موسساتی نیز محدودیت هایی دارد. این شاخص در سال 2008 محاسبه شده است و بنابراین ممکن است بطور کامل بازگو کننده و منعکس کننده تغییرات موسساتی در سالهای آخر دوره نمونه این مقاله، نباشد. بنابراین، مقاوم بودن نتایجمان را با استفاده از یک معیار جایگزین، یعنی شاخص بروز شده به صورت سالانه ارائه شده توسط «گروه بانک جهانی» را تست کردیم. متوجه می شویم که نتایج ما همچنان صدق می کنند. حتی با این محدودیت ها، استدلال می کنیم که نتایجمان برای قانون گذاران اروپایی که اخیراً یک دستورالعمل جدید در مورد ترکیب کمیته های حسابرسی صادر کرده اند، بسیار جالب می باشند. در واقع، از سال 2016، شرکت های دولتی ملزم شدند تا حداقل 50% از اعضای مستقل را بجای (حداقل) یک عضو، انتصاب کنند. همانگونه که در این مقاله خاطر نشان شده، کمیته های حسابرسی کاملاً مستقل تاثیر بیشتری بر واکنش بازار به اعلام های سود در کشورهای دارای موسسات ضعیف، دارند. بنابراین، استدلال می کنیم که نظارت واقعی، به اندازه کافی پیشرفت نداشته است. از آنجایی که برای هر کشور اروپایی، معرفی قوانین سخت گیرانه تر نسبت به موارد پیشنهاد شده توسط کمیسیون اروپا، امکان پذیر است، توصیه می کنیم که قانون گذاران کشورهای اروپایی دارای موسسات ضعیف، کمیته های حسابرسی کاملاً مستقل (یعنی، 100% اعضای مستقل) را تحمیل کنند. در مورد این موضوع کار بیشتری لازم است تا به قانون گذاران و متخصصان در بهبود اثربخشی کمیته های حسابرسی اروپایی، کمک کنند. بخصوص اینکه، هنوز نمی دانیم تعدادی از مشخصات فردی اعضای (مستقل یا غیرمستقل) چه تاثیری بر رفتارشان و در نهایت، اثربخشی AC و اعتبار سودها، دارند. برای نمونه، تاثیر مدت تصدی اعضا یا تخصص مالی آنها چیست؟ علاوه بر آن، اثراتش بر اثربخشی هیئت مدیره، هنگامی که اعضای مستقل بیشتری باید بر کرسی های کمیته حسابرسی بنشینند، چه هستند؟ چندین مقاله که از داده های ایالات متحده استفاده کرده بودند، قبلاً به این جنبه ها پرداخته بودند (بدارد و گندرون، 2010؛ دی فوند و ژانگ، 2014). درک این موضوع جالب خواهد بود که چه قوانین و شیوه هایی می توانند به زمینه های موسساتی مختلف اروپایی در جهت بهبود اثربخشی کمیته حسابرسی، منتقل کرد.
Conclusion: This paper analyses the role played by independent audit committees in improving the credibility of earnings announcements in different institutional settings and, therefore, in affecting the reaction of financial markets. In a large sample of public companies in Western Europe for the period 2006–2014, we find that the independence of audit committees (measured with the percentage of independent members sitting on the audit committee) plays a key role in explaining the market reaction to earnings announcements. More importantly, when differentiating between firms in countries with strong or weak institutions based on the Brown et al. (2014) or the World Bank Group indices, we find that this relation only holds in countries with weak institutions (i.e. in countries where institutions do not favor greater credibility of earnings). This finding supports the idea that the independence of audit committees acts as a substitute for weak institutions to improve the credibility of earnings announcements. In addition, we show that fully independent audit committees especially affect the market’s reaction in countries with weak institutional settings. However, we acknowledge that relying on the companies’ classification of independence is a limitation of our study. It is likely that there are some errors in this classification. In particular, some firms may classify some non-independent members as independent members. Thus, in future studies, it would be interesting to see if our results are affected by other measures of independence. Furthermore, the Brown et al. (2014) index which we use to capture the strength of the institutional environment is also subject to limitations. This index is computed in 2008 and therefore may not reflect institutional changes in the later years of our sample period. Therefore we tested the robustness of our results by using an alternative, annually updated index provided by the World Bank Group. We find that our results still hold. Even with these limitations, we argue that our results are particularly interesting for European regulators that have recently issued a new directive regarding the composition of audit committees. Indeed, since 2016, public firms are required to appoint at least 50% of independent members instead of (at least) one member. As highlighted in this paper, fully independent audit committees have a greater impact on the market’s reaction of earnings announcements in countries with weak institutions. Thus, we argue that the actual regulation is not going far enough. Since it is possible for each European country to introduce stricter rules than those proposed by the European Commission, we suggest that the regulators in European countries with weak institutions impose fully independent audit committees (i.e. 100% of independent members). More work is needed on this topic to help regulators and practitioners improve the effectiveness of European audit committees. In particular, we don’t know yet how some personal characteristics of the (independent or not) members affect their behavior and, ultimately, the effectiveness of the AC and the credibility of earnings. For instance, what is the impact of the tenure of the members, or their financial expertise? Moreover, what are the consequences on the effectiveness of the boards of directors when more independent members must sit on the audit committee? Several papers using US data have already tackled these aspects (Bédard & Gendron, 2010; DeFond & Zhang, 2014). It would be interesting to understand which rules and practices can be transposed to the various European institutional contexts to improve the effectiveness of the audit committee.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.