دانلود پروپوزال مطالعه ای بر نقش و اهمیت نوع کانال توزیع در تنظیم قیمت محصولات

عنوان فارسی

مطالعه ای بر نقش و اهمیت نوع کانال توزیع در تنظیم قیمت محصولات (مطالعه موردی: شرکت های تولید لبنیات در استان گیلان)

عنوان انگلیسی

A Study on the Role and Importance of Distribution Channel Type in Product Price Regulation (Case Study: Dairy Production Companies in Gilan Province)

رشته مرتبط :

  مدیریت بازاریابی

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1402
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
89,900 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

بهره گیری کارآمد از مقالات و مطالعات بازاریابی، یک تکنیک مهم راهبردی برای سازمان هایی است که تلاش می کنند تا جایگاه مناسبی در جهان تجاری امروز داشته باشند. علم بازاریابی در طی چند دهه گذشته، تحولات بیشماری را در عرصه مدیریتی ایجاد کرده و وظایف سنگینی را بر عهده مدیران قرار داده است. امروزه سازمان ها به این نتیجه رسیده اند که اقدامات مرتبط با بازاریابی، یکی از پایه های اصلی دوام آنها در بازارهای رقابتی است و بدون بهره گیری از آن، نمی توان پاسخگوی نیاز مشتریان بود. مدیران بازاریابی، معمولا فاکتورهای مختلفی را مورد بررسی قرار می دهند که از جمله آنها می توان به قیمت، نوع تبلیغات، نوع کانال های توزیع و … اشاره کرد. در بین فاکتورهای مطرح شده، کانال های توزیع، اهمیت بالایی دارند. توزیع، عبارت است از تمامی اقدامات و رویکردهایی که کالا را از منبع تولید کننده به دست مصرف کننده نهایی می رساند.

در این راستا، ضروری است تا به اثربخشی و بازده خدمات این کانال ها، توجه شود. سازمان هایی که در زمینه تولید، فعالیت می کنند، معمولا کانال های توزیع زیادی را در اختیار دارند و انتخاب نوع دقیق آنها نیز بر عهده مدیران ارشد بازاریابی یک سازمان می باشد. انتخاب دقیق این کانال ها، به صورتی که خواسته های مشتریان در بازارهای هدف را تامین نماید، نقشی اساسی در سرنوشت شرکت ایفا می کند.

این پروپوزال نیز با تاکید بر موارد فوق، به بررسی اهمیت نوع کانال توزیع در زمینه تنظیم قیمت محصولات پرداخته و یک مطالعه موردی نیز در صنعت لبنیات استان گیلان انجام شده است. لازم به ذکر است که ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی در این محصول رعایت گردیده و در نتیجه منبع بسیاری مناسبی برای آشنایی بیشتر دانشجویان با این ساختارها می باشد. شما دانشجوی گرامی با مطالعه این پژوهش می توانید ایده های پژوهشی جدیدی را نیز برای اهداف پژوهشی آینده خود به دست آوردید.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن و همچنین فایل مقاله بیس آن قرار داده شده است:

نوع کانال توزیع و تنظیم قیمت کالا

شایان ذکر است که تصمیم گیری برای انتخاب این کانال ها، دارای استراتژی ثابت و مشخصی نیست؛ ولی می توان با تجربیات گذشته و تحلیل بازار کنونی و یک سری رویکردهای علمی دیگر، راهکارهای مشترکی را به دست آورد. این سیاست گذاری ها باید با در نظر گرفتن نیاز مصرف کنندگان و در نظر گرفتن قیود و محدودیت ها انجام پذیرد. البته باید عوامل دیگری را نیز در این سیاست گذاری ها و تصمیم گیری ها دخیل دانست. به عنوان مثال، شاید بهره گیری از برخی کانال ها، باعث رشد فروش گردد، ولی هزینه های قابل توجهی را نیز متوجه سازمان کند که در صورت نداشتن نقدینگی در سازمان، باعث ورشکستگی سازمان شود.


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پروپوزال مطالعه ای بر نقش و اهمیت نوع کانال توزیع در تنظیم قیمت محصولات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 5 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi