دانلود ترجمه مقاله تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر کیفیت خدمات الکترونیک

عنوان فارسی

تاثیر کاربرد تکنولوژی اطلاعات بر روی کیفیت خدمات الکترونیک

عنوان انگلیسی

The Impact of Application of Information Technology on E-Service Quality

کلمات کلیدی :

  کیفیت خدمات الکترونیک؛ تکنولوژی اطلاعات؛ کاربرد تکنولوژی اطلاعات

درسهای مرتبط مدیریت تکنولوژی؛ مدیریت بازاریابی؛ مدیریت فناوری اطلاعات
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 نشریه : Maxwell Scientific
سال انتشار : 2013 تعداد رفرنس مقاله : 43
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
Maxwell Scientific
قیمت دانلود ترجمه مقاله
27,600 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. کاربردهای تکنولوژی اطلاعات 3. کیفیت خدمات الکترونیک 4. مدل مفهومی تحقیق 5. نمونه و جمعیت آماری 6. آزمون‏ های نیکویی/ برازش 7. فرضیه ‏های آزمون 8. نتیجه ‏گیری 9. پیشنهادات

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – با رشد سریع اینترنت و جهانی شدن، شرکت ‏ها از تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات جدید برای ارائه خدمات الکترونیکی به مشتریان خود استفاده می ‏کنند. سازمان ‏های خدماتی موجود در هزاره سوم همواره در تلاش هستند که از یکدیگر برای توسعه فرایند تکنولوژی اطلاعات در بخش‏ های مختلف پیشی بگیرند و درعین حال از کاربرد الگوهای سنتی اجتناب می‏ شود و استانداردهای جدیدی برای برآوردن پیش ‏نیازهای عصر اطلاعات به وجود خواهد آمد. در چنین شرایطی، در خدمات مبتنی برIT از روشی استفاده می ‏گردد که می ‏تواند هزینه ‏ها را کنترل نماید، توقعات و انتظارات کاربران را به شکل کامل برآورده می ‏کند و درنهایت استفاده از خدمات فوق تسهیل خواهد شد. هدف از این تحقیق بررسی تاثیر کاربرد IT بر روی کیفیت خدمات الکترونیکی و شناسایی روابط بین دو ابعاد فوق می ‏باشد. افرادی که در این تحقیق شرکت کردند، اعضای صندوق بازنشستگی خدمات کشوری تهران در اکتبر سال 2011 بودند. فرضیه ‏ها به شکل مدل‏ های مفهومی مطرح گردیدند و نتایج با استفاده از متدلوژی مدل‏سازی معادله ساختاری (SEM) به دست آمدند. در این مورد ما از مدل پاراسورمان (2002) برای تعیین ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی و از مدل پذیرش تکنولوژی کلاسیک (TAM) برای تعیین ابعاد کاربرد IT (سودمندی درک شده و آسان‏تر نمودن درک استفاده و نیت استفاده از کامپیوتر) استفاده کردیم. نتایج به دست آمده نشان می‏ دهند که این متغیرها با یکدیگر رابطه مستقیم دارند. بنابراین، برای بهبود هدف‏ های استراتژیک، مدیران ارشد باید به رابطه بین دو متغیر فوق توجه نمایند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

With rapid growth of the Internet and the globalization, companies accepted and adopted the new information and communication technology to offer e-services to their customers, service organizations in the third millennium are trying by accelerating the development process of information technology in various sectors, avoiding from traditional patterns and creating new standards to suit the requirement of the information age. In this regard, providing IT-Based services poses a way to control costs, satisfy and fulfill users’ expectations and facilitate the use of these services. The aim of this research is to investigate the impact of IT application on e-services quality and identify the relationship among dimensions of these two variables. The population was the Members of Tehran Civil Servants Pension Fund in October 2011. Hypotheses have been proposed in the form of a conceptual model and results achieved using Structural Equation Modeling (SEM) methodology. In this case, we used the model of Parasurman et al. (2002) to determine dimensions of e-services quality and the Classical Technology Acceptance Model (TAM) for dimensions of IT application (Perceived usefulness, Perceived ease of use and Intention to use Computer). The results show that these variables are associated together. Therefore, to improve strategic goals it is recommended that senior managers should consider the linkage of these two variables.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 9 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 27,600 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر کیفیت خدمات الکترونیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − چهار =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi