دانلود ترجمه مقاله مدیریت نوآوری چابک در دولت: طرح پژوهشی
عنوان فارسی |
مدیریت نوآوری چابک در دولت: یک طرح پژوهشی |
عنوان انگلیسی |
Agile innovation management in government: A research agenda |
کلمات کلیدی : |
  دولت چابک؛ چابکی؛ توسعه چابک؛ ارائه خدمات دیجیتال؛ نوآوری |
درسهای مرتبط | مدیریت نوآوری |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 58 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. فرآیند توسعه چابک: از توسعه نرم افزاری متوالی تا اشتراکی 3. پیاده سازی شیوه های مدیریت نوآوری چابک: مورد دولت فدرال ایالات متحده 4. مبانی رویکرد مدیریت نوآوری چابک 5. بحث و بررسی و تحقیقات آتی 6. تحقیقات آتی در زمینه مدیریت نوآوری در دولت
چکیده – دولت ها با مشکل ارتقاء و میراث فناوری اطلاعات مواجه هستند: فرایندهای کسب و سیستم های منسوخ به پروژه های فناوری دارای ریسک بالایی منجر می شوند که یا فراتر از بودجه بوده یا خارج از برنامه می باشند. شکست اخیر در فناوری همچون عدم شروع به کار بازار انلاین Healthcare.gov در آمریکا به عدم اعتماد به پیمانکاران فناوری خارجی و عدم مدیریت قراردادهای فناوری دولت در مقیاس بزرگ مربوط است. توسعه سریع نرم افزار و رویکردهای کسب مدولار، واحدهای سازمانی مستقل جدید با تیم های واکنش سریع، بهمراه یک سری تحولات سیاسی جهت بررسی نیاز به نوآوری ارائه خدمات دیجیتالی در دولت توسعه یافته اند. این مقاله از روش ردیابی فرایند و مصاحبه های کیفی اولیه با زیرمجموعه اعضای خدمات دیجیتالی در سطح نمایندگی و اداری، جهت ارائه مروری بر سیاست های موجود و رویکردهای اجرایی در جهت مدیریت نوآوری چابک استفاده کرد. سپس این مقاله به ارائه چارچوب تحقیقی شامل سوالات تحقیق می پردازد که راهنمای تحقیقات آینده درباره ملاحظات اجرایی ضروری و حرکت به سمت روش مدیریت نوآوری چابک و مشارکتی در دولت می باشد. مقدمه: امواج قبلی مدیریت نوآوری دیجیتالی با روشهای مدیریت دولتی ارتباط نزدیک دارند. برای مثال، دوره مدیریت دولتی جدید باعث جدایی، رقابت و انگیزه ارائه خدمات دیجیتالی برون سپاری شده و کاهش مهارتها و قابلیت های دولت شد (دونلوی، مارگارت، باستو، و تینکلر 2005). نتیجه این است که مدیران قراردادی دولتی اغلب از فرایند کسب عملکرد محوری پیروی می کنند که هدف آن، پیش بینی محصولات نرم افزاری نهایی در چارچوب تعهدات اجرای قرارداد می باشد. این هنجارهای کسب IT، به افزایش پیچیدگی، تاخیر یا حتی عدم ارائه خدمات دیجیتالی منجر می شوند (انتوپولوس، ردیک، گیاناکیدو و ماوریدیس 2016): بعنوان یک مثال، بازار مجازی Healthcare.gov آمریکا، برای فروش بیمه سلامت اجباری به شهروندان، راه اندازی نشد و باید تیم مهندسین گوگل این مشکل را برطرف می کرد که هزینه ای بالغ بر چند صد میلیون دلار را تحمیل می کرد. در نتیجه، متخصصین و محققین اکنون بدنبال روشهای سازگار (جانسن و وان در وورت 2016)، پیش بینی کننده (برتوت، استوز و جانوسکی 2016) و چابک (بالتر 2011، مارگارت و دونلوی 2013) جهت تجمیع خدمات دیجیتالی با تمرکز بر طرح انسانی و مشتری محور از طریق چرخه های توسعه های کوتاهتر می باشند.
Governments are facing an information technology upgrade and legacy problem: outdated systems and acquisition processes are resulting in high-risk technology projects that are either over budget or behind schedule. Recent catastrophic technology failures, such as the failed launch of the politically contested online marketplace Healthcare.gov in the U.S. were attributed to an overreliance on external technology contractors and failures to manage large-scale technology contracts in government. As a response, agile software development and modular acquisition approaches, new independent organizational units equipped with fast reacting teams, in combination with a series of policy changes are developed to address the need to innovate digital service delivery in government. This article uses a process tracing approach, as well as initial qualitative interviews with a subset of executives and agency-level digital services members to provide an overview of the existing policies and implementation approaches toward an agile innovation management approach. The article then provides a research framework including research questions that provide guidance for future research on the managerial implementation considerations necessary to scale up the initial efforts and move toward a collaborative and agile innovation management approach in government. Introduction: Previous waves of digital innovation management were closely connected to fads and fashions in public management. The New Public Management era for example brought about disaggregation, competition, and incentives to outsource digital service delivery and reduced skills and capacities in government (Dunleavy, Margetts, Bastow, & Tinkler, 2005). The result is that contract managers in government are oftentimes following a performance-based acquisition process that aims to anticipate the final software products within a rigid framework of contract fulfillment obligations. These IT acquisition norms led to increased complexities, delays or even failed delivery of digital services (Anthopoulos, Reddick, Giannakidou, &Mavridis, 2016): as an example the U.S. Healthcare.gov virtual marketplace to sell mandatory health insurance coverage to citizens failed to launch and had to be rescued by a team of Google engineers in an emergency turn-around that cost several 100million dollars over the initially contracted price. As a result, practitioners and researchers are now calling for adaptive (Janssen & van der Voort, 2016), anticipatory (Bertot, Estevez, & Janowski, 2016), and agile (Balter, 2011; Margetts & Dunleavy, 2013) approaches to reintegrate digital service delivery with a holistic focus on human- and client-centered design delivered through shorter development cycles.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.