دانلود ترجمه مقاله فراتحلیلی بر پیشینه های اعتماد در تجارت موبایلی

عنوان فارسی

فراتحلیلی بر پیشینه ها و نتایج اعتماد در تجارت موبایلی

عنوان انگلیسی

A meta-analysis of antecedents and consequences of trust in mobile commerce

کلمات کلیدی :

  تجارت موبایلی (m-commerce)؛ اعتماد؛ فراتحلیل؛ مرور؛ فرهنگ؛ موبایل

درسهای مرتبط مدیریت بازرگانی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 202
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات و توسعه فرضیات 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

آگاهی از پیشینه ها و پیامدهای اعتماد به تجارت موبایلی (m-commerce) می تواند ارائه دهندگان خدمات m-commerce را قادر به طراحی استراتژی های بازاریابی مناسب سازد. مطالعه حاضر یک فراتحلیل از 118 مطالعه تجربی مرتبط انجام داده است. نتایج نشان می دهند که پیشینه ها، یعنی فایده درک شده، سهولت استفاده درک شده، کیفیت سیستم، کیفیت اطلاعات، کیفیت خدمات، رابط کاربری، ریسک درک شده، امنیت درک شده، تضمین ساختاری، همه جا بودن و مناسب بودن برای اعتماد، درحالی که پیامدها یعنی نگرش، رضایت کاربر، قصد رفتاری و وفاداری رابطه معناداری با اعتماد در m-commerce دارند. علاوه بر آن، مشاهده شد که همه روابط بوسیله فرهنگ تعدیل می شوند، بجز سهولت استفاده درک شده، مناسب بودن برای اعتماد و نگرش. مقدمه: محبوبیت رو به رشد دستگاه های موبایل و رشد سریع فنآوریهای موبایل، باعث پیدایش تجارت موبایلی (m-commerce) به عنوان یک پدیده تجاری جدید شده است (ژنگ، من، یانگ، و گانگ، 2019). M-commerce به معنای فعالیت های تجاری انجام شده از طریق دستگاه های موبایلی متصل به اینترنت می باشد (کو، کیم و لی، 2009). در مقایسه با تجارت الکترونیک، m-commerce، مجموعه منحصربفردی از مزیت ها مانند آنی بودن، همه جا بودن، محلی سازی (سفارشی سازی محلی)، شخصی سازی و هویت، ارائه می دهد (وانگ، نگامسیریودوم و هسیه، 2015). اما، مزیت های ظاهری معاملات و تراکنش های اینترنتی گاهی با ترس و نگرانی مواجه شده است که این ممکن است باعث عدم رغبت و تردید خریداران بالقوه برای مشارکت در معاملات آنلاین شود (جاراداتث، مصطفی و المشاقدا، 2018).

نمونه متن انگلیسی مقاله

Awareness of antecedents and consequences of trust in m-commerce can enable m-commerce service providers to design suitable marketing strategies. Present study conducted a meta-analysis of 118 related empirical studies. The results indicate that antecedents namely perceived usefulness, perceived ease of use, system quality, information quality, service quality, user interface, perceived risk, perceived security, structural assurance, ubiquity, and disposition to trust, while consequences namely attitude, user satisfaction, behavioral intention, and loyalty have significant relationship with trust in m-commerce. Further, all the relationships were found to be moderated by culture except perceived ease of use, disposition to trust, and attitude. Introduction: The growing popularity of mobile devices and the proliferation of mobile technologies, has led to the emergence of mobile commerce (m-commerce) as a new business phenomenon (Zheng, Men, Yang, & Gong, 2019). M-commerce refers to the business activities conducted through Internet-enabled mobile devices (Ko, Kim, & Lee, 2009). Compared to electronic commerce, m-commerce offers a unique set of advantages such as instantaneity, ubiquity, localization, personalization, and identification (Wang, Ngamsiriudom, & Hsieh, 2015). However, the apparent benefits of Internet-enabled transactions are sometimes countered by fear and anxiety, which could result in potential buyers' unwillingness and reluctance to engage in online transactions (Jaradat, Moustafa, & Al-Mashaqba, 2018).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله فراتحلیلی بر پیشینه های اعتماد در تجارت موبایلی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi