دانلود ترجمه مقاله سوابق و نتایج استفاده از محاسبات ابری در آموزش
عنوان فارسی |
سوابق و نتایج استفاده از محاسبات ابری در آموزش برای نیل به مدیریت دانش |
عنوان انگلیسی |
Antecedents and consequences of cloud computing adoption in education to achieve knowledge management |
کلمات کلیدی : |
  محاسبات ابری؛ مدیریت دانش؛ رسانه در آموزش |
درسهای مرتبط | مدیریت دانش |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 36 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 57 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. پیش زمینه تئوریک و فرضیه ها 4. روش 5. نتایج 6. بحث و نتیجه گیری
چکیده – مدیریت مؤثر دانش برای دستیابی به عملکرد علمی بالا، کارایی و بهره وری سیستم، حیاتی و مهم می باشد. استفاده از محاسبات ابری در آموزش دارای پتانسیل هایی برای افزایش مدیریت داتش می باشد. هدف این پژوهش، بررسی سوابق و نتایج استفاده از محاسبات ابزری در آموزش برای رسیدن به مدیریت دانش است. به این ترتیب، این پژوهش، محاسبات ابری را در محیط یادگیری قابل اعتمادی برای پشتیبانی از شیوه های مدیریت دانش و ارائه آنها به مشارکت کنندگان پیاده سازی می کند. پیش آزمون ها و پس آزمون هایی در هفته های اول و آخر از 14 هفته تست، اجرا شدند. این پژوهش، روابط بین شیوه های مدیریت دانش و کاربرد سرویس های محاسبات ابری را مورد بررسی قرار داده است. علاوه بر این، روابط بین نوآوری، آموزش و یادگیری، و سهولت در استفاده از دانش، در این تحقیق مورد بررسی قرار گرفته است. داده های نظر سنجی جمع آوری شده از 221 دانشجوی کارشناسی با استفاده از مدل سازی های معادلات ساختاری برای اعتبار سنجی مدل تحقیق مورد آنالیز قرار گرفته اند. نتایج نشان می دهند که این مفاهیم به طور چشم گیری با انتظارات مربوط به تولید دانش، بررسی، ذخیره سازی و اشتراک گذاری ارتباط دارند. در میان همه عوامل، ذخیره سازی و اشتراک گذاری دانش دارای رابطه ای قوی با مفاهیم درک شده قبلی می باشد. علاوه بر این، نوآوری، آموزش و یادگیری شدیداً با سهولت استفاده از این مفاهیم ارتباط دارند. یافته ها نشان می دهند که مؤسسات آموزشی می توانند استفاده از محاسبات ابری در آموزش را با افزایش آگاهی از شیوه های مدیریت دانش ترویج دهند.
The effective management of knowledge is critical to achieve high academic performance, effectiveness, and efficiency. Adoption of cloud computing in education has the potential to enhance the management of knowledge. This study aims to investigate the antecedents and consequences of cloud computing adoption in education to achieve knowledge management. Thereby, this study implemented the cloud computing in an authentic learning environment to support knowledge management practices and provided participants with training and education. Pre-tests and post-tests were administered on the first and last week of the 14-week intervention. This study examined the causal relationship between the expectations for knowledge management practices and the perceived usefulness of cloud computing services. Further, the causal relationships among innovativeness, training and education, and perceived ease of use were examined in the study. Survey data collected from 221 undergraduate students were analyzed by using structural equation modeling to validate the research model. The results indicate that the perceived usefulness is significantly associated with the expectations for knowledge creation and discovery, storage, and sharing. Amongst others, the expectations for knowledge storage and sharing have a stronger relationship with the perceived usefulness. Further, innovativeness and training & education are significantly associated with the ease of use perceptions. The findings suggested that educational institutions may promote adoption of cloud computing in education by increasing the awareness of knowledge management practices.