دانلود ترجمه مقاله آیا بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند توانایی های ارتباطی مشتری و عملکرد شرکتی را بهبود دهد؟
عنوان فارسی |
آیا بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند توانایی های ارتباطی مشتری و عملکرد شرکتی را بهبود دهد؟ چشم انداز قابلیت های دینامیک |
عنوان انگلیسی |
Can Social Media Marketing Improve Customer Relationship Capabilities and Firm Performance? Dynamic Capability Perspective |
کلمات کلیدی : |
  بازاریابی رسانه های اجتماعی؛ قابلیت های دینامیک؛ مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتری (CRM اجتماعی)؛ قابلیت های بازاریابی؛ مشارکت مشتریان |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 63 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات و چارچوب تحقیق 3. مدل مفهومی و فرضیه ها 4. روش تحقیق 5. آنالیز و نتایج 6. بحث و مشارکت
چکیده – استفاده از رسانه های اجتماعی همه گیر شده و سازمان ها باید این ابزار را برای نیل به اهداف استراتژیک خود مدیریت کنند. شرکت ها این موضوع را ضروری دانسته اند تا رویکرد خود در مدیریت روابط مشتری (CRM) را تغییر داده و قابلیت های بازاریابی جدیدی توسعه دهند تا رضایتمندی مشتریان را تسهیل کنند. هدف از این مقاله، بررسی نحوه کمک رسانه های اجتماعی به شرکت ها در ساخت قابلیت های جدید CRM و در نتیجه بهبود استراتژی های تطبیق بازاریابی و عملکرد کسب و کاری است. ما نشان داده ایم که قابلیت های CRM اجتماعی زمانی حیاتی است که شرکت ها رسانه های اجتماعی را با استراتژی های بازاریابی در جهت بهبود مشارکت مشتریان و عملکرد شرکتی ادغام کنند. ما داده های مربوط به 232 شرکت را با استفاده از فیس بوک، COMPUSTAT آمریکای شمالی، و پایگاه های داده سالانه جهانی برای دوره های 2004 تا 2014 به طور تحلیلی مورد آنالیز قرار داده ایم. این مطالعه با مشارکت مقالات موجود و با تأیید فرم جدیدی از قابلیت های CRM (CRM اجتماعی) با استفاده از دیدگاه مبتنی بر منبع و چارچوب های تئوری قابلیت های دینامیک و با استفاده از رسانه های اجتماعی، نقش مهمی در تقویت تأثیرات مثبت قابلیت های CRM اجتماعی در عملکرد شرکتی بازی می کند.
Social media usage has become ubiquitous, and organizations need to manage this tool to meet their strategic goals. Companies are finding it necessary to modify their approach to customer relationship management (CRM) and develop new marketing capabilities that facilitate customer satisfaction. The purpose of this study is to examine how social media usage can help firms build new CRM capabilities and thus improve marketing adoption strategies and business performance. We suggest that social CRM capability is critical when companies merge social media into their marketing strategies to improve customer engagement and firm performance. We empirically analyze data from 232 companies using Facebook, COMPUSTAT North America, and Global Fundamentals annual databases for the period 2004–2014. This study contributes to extant literature by confirming a new form of CRM capabilities – social CRM – using the resource-based view and dynamic capabilities theory frameworks, and by demonstrating that social media usage plays a moderating role by amplifying the positive impact of social CRM capabilities on firm performance.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.