دانلود ترجمه مقاله رویکردهای توان اکتیو – راکتیو برای مکان یابی بهینه ایستگاه های شارژ در سیستم های قدرت
عنوان فارسی |
رویکردهای توان اکتیو – راکتیو برای مکان یابی بهینه ایستگاه های شارژ در سیستم های قدرت |
عنوان انگلیسی |
Active–reactive power approaches for optimal placement of charge stations in power systems |
کلمات کلیدی : |
  مکان ایستگاه های شارژ؛ EVها؛ بهینه سازی توان راکتیو و اکتیو؛ کاهش تلفات توان |
درسهای مرتبط | سیستم های توزیع انرژی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 32 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مدلسازی سیستم 3. تحلیل تئوری 4. نتایج شبیه سازی و بحث و بررسی 5. نتیجه گیری
چکیده – وسایل نقلیه الکتریکی (EV) به عنوان جایگزینی برای وسایل نقلیه مرسوم به منظور کاهش مصرف بنزین و آلودگی کربن دی اکسید پیشنهاد شده اند. هنگامی که تعداد بالایی از EVها به یک شبکه متصل باشند می توانند میزان بالایی از تلفات توان را ایجاد کنند. مکانی که باید در آن، چند ایستگاه شارژ در یک شبکه نصب شوند به منظور کاهش تلفات های ایجاد شده توسط EVها هنگام تامین انرژی برای EVهای مذکور، اهمیت چشمگیری را به خود اختصاص می دهند. در این مقاله، مدل توزیع آزمایش-شبکه توصیف می شود. یک روش تحلیلی جدید با استفاده از هماهنگی ایستگاه ها در زمینه توزیع توان راکتیو و اکتیو بهینه در کنار تحلیل شار توان برای مشخص کردن مکان یابی بهینه ایستگاه های بهینه شارژ ارائه می شود تا بتوان تلفات های توان را کاهش داد. این روش با استفاده از نتایج شبیه سازی سیستم با روش های چگالی جریان ایستگاه های تک شارژه که قبلا توسعه داده شده اند، مقایسه می شود. نشان داده شده است که روش های پیشنهادی در این مقاله به نسبت روش چگالی جریان دقیق تر هستند و می توان از تلفات 17درصدی توان اکتیو میانگین برای سه نوع متفاوت نمایه بار صرفه جویی کرد. علاوه بر آن 27% از تلفات توان اکتیو میانگین با نصب دو ایستگاه شارژ به نسبت ایستگاه های بدون شارژ در خط آزمایشی صرفه جویی شده است. نشان داده می شود که این پدیده می تواند در برگیرنده 2.6 بازده سالانه ی فراتر از تورم برای سرمایه گذاری و نصب چنین ایستگاه های شارژی باشد.
Electric Vehicles (EVs) have been suggested as alternatives to conventional vehicles for reducing petrol consumption and carbon dioxide (CO2) emissions. When a large number of EVs connect to the grid, they can cause a large amount of power loss. Where to install multiple charge stations in the grid, so as to mitigate losses caused by EVs when providing energy to those EVs, is becoming vitally important. In this paper, a distribution test-network model is described. A new analytical method is proposed, using the stations’ cooperation in terms of optimal active and reactive power dispatch as well as power flow analysis for locating the optimal placement of charge stations, so as to reduce power losses. This method is compared with the previously developed current density method for single charge stations using system simulation results. It was demonstrated that the methods proposed in this paper are more accurate than the current density method, and that 17% of the average active power loss can be saved for three different types of load profile. In addition, 27% of the average active power loss was saved by installing two charge stations rather than no charge stations in the test-line. It is shown that this could represent a 2.6% annual yield above inflation for investing in installing and running such charge stations.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.