دانلود ترجمه مقاله بهبود مهارت های نوشتاری دانشجوی حسابداری با محفل نویسندگی

عنوان فارسی :

بهبود مهارت های نوشتاری دانشجوی حسابداری با استفاده از محفل نویسندگی

عنوان انگلیسی :

Improving accounting student writing skills using writing circles

کلمات کلیدی :

  مهارت های نوشتاری؛ آموزش حسابداری؛ محفل نویسندگی؛ بررسی هم پیشگان

درسهای مرتبط : آموزش حسابداری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 17 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 45
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود مقاله
59,000 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه 3. استفاده از محفل نویسندگی در کلاس های حسابداری 4. دستورالعمل های اجرا 5. روش تحقیق 6. نتایج 7. نتیجه گیری پیوست ها

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – پیوسته بحثی راجع به این مساله به چشم می خورد که آیا نوشتن باید در کلاس های حسابداری آموزش داده شود. ما به این چالش پرداختیم و دریافتیم، می توان نوشتار دانشجوی حسابداری را بدون اعمال فشار بیش از حد به اساتید دانشگاه بهبود بخشید که این کار مستلزم وقت بسیار کمی در کلاس درس است. این مقاله با استفاده از یک روش بررسی هم پیشگان موسوم به محافل نویسندگی (WCs) پیشنهاد می دهد، این آموزش، 15 دقیقه طول می کشد و می تواند کیفیت نوشتار دانشجو را بهبود بخشد. محفل نویسندگی مستلزم سه یا چهار نفر است که به طور منظم در زمینه پروژه های نوشتار با استفاده از یک روش توصیه شده، به همدیگر بازخورد ارائه نمایند، این محفل، جملات را ارزیابی می نماید. با ارائه فراخوان بهبود مهارت های نوشتاری دانشجویان حسابداری، محفل نویسندگی را در کلاس های خود، آزمایش نمودیم، شواهد تجربی را برای سنجش اثر بخشی این محفل در سه مطالعه جمع آوری نمودیم. پس از حضور در محفل نویسندگی، پی بردیم، نویسندگی دانشجو بهبود پیدا کرد و سبب شد، به جای تمرکز بر نمره گذاری نویسندگی، بیشتر محتوا مورد تمرکز قرار گیرد. محفل نویسندگی را در چهار کلاس حسابداری متفاوت در سه دانشگاه مختلف اجرا نمودیم- دو کلاس سیستم های اطلاعات حسابداری (AIS)، یک کلاس مالیات و یک کلاس حسابداری پیشرفته. در دانشگاه الف، بین دانشجویان شرکت کننده در محفل نویسندگی و دانشجویانی که به طور خصوصی در مرکز یادگیری دانشگاه (LC) آموزش دیده بودند، نویسندگی را مقایسه نمودیم و نتایج قابل مقایسه ای را یافتیم، به جز دانشجویانی که در محفل نویسندگی، نمره بالاتری را در دستور زبان کسب کرده بودند. در دانشگاه ب، پی بردیم، محفل نویسندگی به دانشجویان کمک کرد، نوشتن اعلامیه های تحقیقاتی مالیاتی یک صفحه ای، عمدتا از نظر تمرکز و سبک بهبود پیدا کرد. به طور شگفت انگیزی، روشی برای بهبود نویسندگی طراحی شد که مذاکرات کلاس درس را در زمینه راه حل هایی برانگیخت و به دانشجویان برای نوشتن راه حل های غنی تر از طریق دانش ساخت یافته اجتماعی کمک می کرد. در دانشگاه ث، پی بردیم، محفل نویسندگی بار دیگر به دانشجویان در سازمان دهی بهتر و تمرکز بر مقالاتشان کمک کرد. در نتیجه مطالعات خود، اعتقاد داریم، محفل نویسندگی می تواند شماری از دانشجویان را در طول زنجیره نگارش به نگارش بهتر سوق دهد. در نهایت در همه دانشگاه ها، دانشجویان، رضایتمندی بالای متوسط را از تجربه کلی نگارش خود بیان نمودند، به جز تعداد معدودی از دانشجویان دارای مهارت های نوشتاری پیشرفته که کمک معلمان خصوصی نویسندگی را ترجیح می دادند. در نهایت، آموزش های مرحله به مرحله و سرفصل ها را ارائه می نماییم، به این صورت می توانید محفل نویسندگی را برای کلاس های خود بپذیرید.

نمونه متن انگلیسی مقاله

An ongoing debate exists as to whether writing should be taught in accounting classes. We took on this challenge and found accounting student writing can be improved without overburdening faculty members, requiring very little class time. This article proposes using a peer review method, called writing circles (WCs), that takes 15 min to teach and can improve the quality of student writing. WCs require three or four individuals to meet regularly to give each other feedback on writing projects using a prescribed methodology that evaluates key sentences. Given the call to improve accounting students’ writing skills, we tested WCs in our classes, collecting empirical evidence to measure its effectiveness in three studies. After attending WCs, we found student writing improved allowing us to concentrate on grading content instead of grading writing. We administered the WCs in four different accounting classes at three different universities – two accounting information systems (AIS) classes, a tax class, and an advanced accounting class. At University A, we compared the writing between students in WCs and those tutored at the university learning center (LC) and found comparable results except for students going to WCs scored higher in grammar. At University B, we found that WCs helped students improve the writing of their one-page tax research memos, mainly in focus and style. Surprisingly, a methodology designed to improve writing also sparked classroom debates about solutions, which helped students write richer solutions through socially constructed knowledge. At University C, we found that WCs again helped students better organize and focus their papers. As a result of our studies, we believe WCs can move a number of students along the writing continuum to better writing. At all the universities, students expressed above-average satisfaction with their overall writing experience, except for a few students with advanced writing skills who preferred the help of writing tutors. Finally, we provide step-by-step instructions and rubrics so you can adopt WCs for your classes.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترجمه این مقاله در 41 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 34 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 59,000 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله بهبود مهارت های نوشتاری دانشجوی حسابداری با محفل نویسندگی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار + 13 =

مقالات ترجمه شده

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی