عنوان فارسی |
ارزیابی عوامل تاثیرگذار بر تبلیغات شفاهی مثبت در نمایندگی های بیمه پاسارگاد در استان گیلان |
عنوان انگلیسی |
Evaluation of factors affecting positive word of mouth (WOM) marketing in Pasargad insurance agencies in Guilan province |
رشته مرتبط |
  مدیریت بیمه؛ مدیریت بازاریابی |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.
امروزه، شرکت ها و سازمان های بزرگ، دیدگاه متفاوتی نسبت به مصرف کنندگان دارند و آنها را به چشم ابزارهای تبلیغاتی قدرتمندی می بینند. مصرف کننده راضی از محصولات و خدمات، می تواند جای سرمایه های هنگفت تبلیغاتی را بگیرد و موجب جذب شدن مشتریان جدید و بالقوه گردد. تبلیغات شفاهی یا همان تبلیغات دهان به دهان (WOM)، یکی از پربازده ترین تکنیک های تبلیغاتی می باشد. دلیل این موضوع نیز کاملا واضح است، چراکه امروزه هر انسان در معرض سیل عظیمی از تبلیغات هایی است که شبانه روز به سمت او جاری هستند و در نتیجه مردم، اعتماد گذشته را به بازاریابان ندارند. ولی وقتی حس خوب رضایت از سمت یک دوست یا یک فرد آشنا بهآنها منتقل می گردد، احتمال استفاده از کالاها و یا خدمات آن شرکت خاص، به شدت توسط این مشتری، افزایش خواهد یافت. وجود این ابزار، مزایای بسیاری را نیز برای شرکت ها خواهد داشت، چرا که با کمترین هزینه می تواند نیازهای دیگر مشتریان را شناسایی کرده و وفاداری آن را به خود، افزایش دهد. همچنین طی یک سری پژوهش های تجربی مشخص شده که هزینه ارائه خدمات به یک مشتری وفادار، بسیار کمتر از هزینه جذب مشتریان جدید خواهد بود؛ در نتیجه، سازمان ها بیشتر منابع خود را روی این موضوع منعطف می سازند.
هدف این پروپوزال نیز بررسی عوامل تعیین کننده در زمینه تبلیغات شفاهی مثبت در صنعت بیمه بوده و به طور خاص، نمایندگی های بیمه پاسارگاد در استان گیلان، مورد مطالعه موردی قرار گرفته اند. ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی در این محصول رعایت گردیده و همچنین مسیرهای پژوهشی جدیدی نیز در آن مشخص شده که می تواند زمینه ساز ایده های پژوهشی جدیدی برای تحقیقات آینده باشد.
این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن و نیز فایل مقاله بیس مربوط به آن قرار داده شده است:
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.