دانلود ترجمه مقاله سرکوب افت ولتاژ و تلفات توان در سیستم DCAT

عنوان فارسی

سرکوب افت ولتاژ و تلفات توان در سیستم DCAT با مشخصه های دینامیک

عنوان انگلیسی

Voltage Drop and Power Loss Suppression of DCAT System with Dynamic Characteristics

کلمات کلیدی :

  حمل و نقل ریلی شهری؛ سیستم DCAT؛ افت ولتاژ؛ تلفات توان؛ مشخصه های دینامیک

درسهای مرتبط سیستم های توزیع انرژی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 5 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 10
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
IEEE
قیمت دانلود ترجمه مقاله
38,400 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. سیستم DCAT 3. تحلیل افت ولتاژ و تلفات توان 4. اعتباریابی شبیه سازی 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – در این مقاله، سیستم منبع تغذیه کششی (DCAT) اتوترانسفورماتور DC، برای مسائل پتانسیل ریل و جریان سرگردان در خط ریلی شهری، مورد مطالعه قرار می گیرند. سیستم DCAT، با انتقال جریان ریل به خطوط خاص با دو برابر سازی ولتاژ تامین، به رفع مسائل افت ولتاژ و تلفات توان کمک می کند. تحلیل افت ولتاژ و تلفات توان سیستم DCAT با مشخصات دینامیک براساس مدل معادل آن، انجام می شوند. علاوه بر آن، مقایسات افت ولتاژ و تلفات توان بین سیستم DCAT و سیستم موجود، به تفصیل مورد تحلیل قرار می گیرند. در آخر، نتایج شبیه سازی گسترده، به نحو موثر تحلیل نظری را تایید می کنند. مقدمه: امروزه، حمل و نقل ریلی شهری، به سمت سرعت بالا و وظایف سنگین پیشرفت کرده است، و در نتیجه قطارها به توان بالاتری نیاز پیدا می کنند که این امر باعث بوجود آمدن مسئله افت ولتاژ قابل توجه بروی خطوط هوایی (یا ریل سوم) و ریل می شود[1]. در عمل، بار قطار، شرایط بسیار مختلفی، مانند کششی، ناوبری، ترمزگیری و غیره دارد [2، 3]. و افت ولتاژ متناظر است با جریان مثبت قطار (یعنی شرایط کششی و ناوبری ) و اضافه ولتاژ متناظر است با جریان منفی قطار (یعنی شرایط ترمزی). علاوه بر آن، دامنه های نوسان ولتاژ تامین توصیه شده، 500 تا 900 ولت در راه آهن های DC750V می باشد درحالی که در راه آهن های DC1500V، بین 1000 تا 1800 ولت است [4]. فراتر از محدوده توصیه شده می تواند عملکرد نرمال تجهیزات منبع تغذیه را تهدید کند. در عین حال، تلفات توان بالاتر نیز باعث مشکلاتی از نظر هزینه اجرایی و تولید حرارت می شود.

نمونه متن انگلیسی مقاله

DC auto-transformer (DCAT) traction power supply system has been studied for the rail potential and stray current issues in urban rail transit. By transferring rail current to the specific lines with supply voltage doubling, DCAT system helps mitigate the voltage drop and power loss issues additionally. Both voltage drop and power loss analysis of DCAT system with dynamic characteristics are carried out based on its equivalent model. Moreover, the voltage drop and power loss comparisons between DCAT system and the existing system are analyzed in detail. Finally, extensive simulation results verify the theoretical analysis effectively. INTRODUCTION: Nowadays, urban rail transit generally develops towards high speed and heavy duty, and the train requires higher power, which causes significant voltage drop issue on the overhead line (or third rail) and rail [1]. In practice, the train load has many different conditions, such as traction, coasting, braking, and so on [2],[3]. And the voltage drop corresponds to the positive train current (i.e. traction and coasting conditions), and the over-voltage corresponds to the negative train current (i.e. braking condition). Moreover, the recommended supply voltage fluctuation ranges is 500-900V in DC750V railways, while the value is 1000-1800V in DC1500V railways [4]. Beyond the recommended range may threaten the normal operation of power supply equipment. Meanwhile, the higher power loss also poses challenges in the operation cost and heat dissipation.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 38,400 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله سرکوب افت ولتاژ و تلفات توان در سیستم DCAT”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi