دانلود ترجمه مقاله محرک های ارزش کسب و کارهای اجتماعی

عنوان فارسی

محرک های ارزش کسب و کارهای اجتماعی: یک چشم انداز مدل تجاری

عنوان انگلیسی

Value drivers of social businesses: A business model perspective

کلمات کلیدی :

  مدل های کسب و کار اجتماعی؛ مدل کسب و کار؛ ایجاد ارزش اجتماعی؛ محرک ارزش؛ کسب و کارهای اجتماعی؛ منطق ارزش؛ سازمان های ترکیبی؛ مشخصات کسب و کارهای اجتماعی؛ مطالعه اکتشافی؛ مطالعه کیفی

درسهای مرتبط مدیریت کسب و کار
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 18 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 109
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. روش تحقیق 4. یافته ها 5. بحث و بررسی و نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

محدودیت ها و راه هایی برای تحقیقات آینده: در حالی که این مطالعه پیشنهادات مختلفی را ارائه کرده که به منابع مربوط به مدل های کسب و کار اجتماعی کمک می کند، اما محدودیت هایی در رابطه با روش تحقیقاتی ما، نمونه داده ها و سوگیری (تعصب) بالقوه در این روش تحقیق وجود دارد. اول این که، ما به پیروی از آمیت و زوت (2001) و زووت و آمیت (2010) به دنبال درک محرک های ارزش هستیم که ابزارهای استراتژیک ارزشمند در یک مدل کسب و کار را تعریف می کند. چهار محرک ارزش با در نظر گرفتن ارزش تجاری در این مقاله مورد توجه قرار گرفته است. آنالیز ما نشان می دهد که یک مجموعه متفاوت از محرکان ارزش برای کسب و کار تجاری وجود دارد. علاوه بر این، ما در این مقاله نحوه ی تقویت مکانیزم های بین محرکان ارزش یک مدل کسب و کار اجتماعی را نیز بررسی کردیم. با این حال، این مقاله سطح متعادلی بین جهت گیری های اجتماعی و اقتصادی شرکت ها را در نظر نگرفته است. در حالی که شرکت های موجود در نمونه ما همگی اولویت بالایی به ارزش اجتماعی به جای ارزش اقتصادی اختصاص داده اند، اما تحقیقات آینده باید به بررسی نحوه ی برقراری تعادل یا این که چگونه سطح اولویت به اختصاص یافته به ارزش اجتماعی می تواند ستون های زیربنای محرک ارزش را تغییر دهد، بپردازد. علاوه بر این، علاقه به کاربرد دیگر چارچوب های مدل کسب و کار مانند درک کاساداسوس – ماسونلا و ریچارد (2010) از یک مدل کسب و کار به عنوان مجموعه ای از گزینه ها و عواقب در حوزه مدل کسب و کار اجتماعی نیز وجود دارد. دوم این که، در شرایط داده های موجود و تمرکز ما بر روی کسب و کارهای اجتماعی در آلمان، تحقیقات آینده باید با تکرار رویکرد ما در حوزه های فرهنگی و جغرافیایی مختلف بتواند نتایج این مطالعه را به اثبات برساند. ویژگی های شناسایی شده این مطالعه باید در آینده به عنوان اقداماتی به کار گرفته شود که امکان تست تجربی کمّی محرک های ارزش شناسایی شده را فراهم آورد. سوم این که، ما ماهیت گذشته نگر این مقاله و سوگیری های بالقوه اطلاعات را نیز مورد اشاره قرار دادیم. با وجود جمع آوری دقیق اطلاعات و آنالیز دقیق داده ها، اما ما نمی توانیم سوگیری ها (تعصبات) بالقوه اطلاعاتی را از این مطالعه حذف کنیم، ما در این مقاله در هنگام طراحی پرسشنامه دقیق با دو برابر کردن تعداد سوالات به دنبال کاهش وقوع چنین سوگیری هایی بودیم و در این رابطه، مصاحبه ها، گزارشات سالانه و وب سایت های شرکت را مورد بررسی قرار دادیم. با این وجود، محققان باید روش های تحقیقاتی رو به جلو مانند شبیه سازی یا طراحی مطالعه تجربی را به کار بگیرند و سوالات تحقیقاتی خود را به منظور کاهش سوگیری های بالقوه اطلاعات تغییر دهند. چهارم این که، چارچوب توسعه یافته محرکان ارزش مدل های کسب و کار اجتماعی تنها تصویر لحظه ای از مدل های کسب و کار اجتماعی ارائه می دهند که با استفاده از آن قادر به بحث در رابطه با ابعاد توسعه مدل کسب و کار اجتماعی نخواهیم بود. با فقدان اطلاعات کسب و کار اجتماعی جغرافیایی، مطالعه ما قادر به ارزیابی مدل های کسب و کار اجتماعی در طول زمان نمی باشد. بنابراین پیشنهاد ما این است که محققان مطالعاتی در رابطه با مدل کسب و کار اجتماعی جغرافیایی، به ویژه با تاکید بر تکامل و ایجاد ارزش اجتماعی آن ها انجام دهند. در این راستا، تحقیقات آینده احتمالا می تواند الگوهای پیکربندی معمول در تشکیل مدل های کسب و کار اجتماعی در طول زمان را شناسایی کند. این مطالعه در راستای پیشنهادات اخیر به منظور بررسی تکامل مدل کسب و کار از دیدگاه سیستم ها صورت گرفته (والیو، 2016) و بر روی تحولات در جهت ایجاد ارزش پایدار متمرکز می باشد (اچنهاگن و همکاران، 2013).

نمونه متن انگلیسی مقاله

Limitations and avenues for future research: While our study has provided a variety of propositions that contribute to the literature on social business models, there are limitations concerning our research method, data sample, and potential bias. First, we followed Amit and Zott (2001) and Zott and Amit's (2010) common understanding of value drivers that defines the strategic means by which value is created in a business model. Their set of four value drivers was conceptualized with commercial value in mind. Our analysis has revealed that there is a different set of value drivers for social businesses. In addition, we have shown how to reinforce the mechanisms between the value drivers a social business model context. However, this research does not consider the level of balance between a firm's social and economic orientation. While the firms in our sample all assigned high priority to social value rather than economic value, future research should address how a different balance, or priority level, assigned to social value could change the underlying value driver constellations. Furthermore, it would be interesting to apply other business model frameworks, such as Casadesus-Masanell and Ricart's (2010) understanding of a business model as a set of choices and consequences, to the social business model context. Second, in terms of the data and our focus on German social businesses, future research should confirm our results by replicating our approach in different geographic and cultural contexts. The identified meta-features should be further operationalized as measures that would allow the quantitative empirical testing of the identified value drivers to enable the empirical testing of our propositions. Third, we point out the retrospective nature of our paper and potential information biases. Despite careful data collection and data analysis, we cannot exclude potential information biases; we sought to design our questionnaire accurately by double-covering our questions to reduce such biases. We examined interviews, annual reports, and company websites. Nonetheless, researchers should apply forward-looking research methods, such as simulation or experimental study designs, and should vary the research questions to reduce potential information biases. Fourth, the developed framework of social business models' value drivers only provides a snapshot in time of social business models, which does not enable us to discuss process aspects of social business model development. Lacking longitudinal social business data, our study did not take the evolution of social business models over time into consideration. We therefore urge researchers to concentrate on longitudinal social business model studies, specifically emphasizing their evolution and social value generation. In doing so, future research could possibly identify typical configuration patterns in the formation of social business models over time. This is in line with recent suggestions to examine business model evolution from a systems perspective (Velu, 2016) and to focus on transformation towards sustained value creation (Achtenhagen et al., 2013).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله محرک های ارزش کسب و کارهای اجتماعی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi