دانلود ترجمه مقاله دیدگاه زمینه ای در رابطه با فرآیندهای همکاری بین دانشگاه و صنعت

عنوان فارسی

دیدگاه زمینه ای در رابطه با فرآیندهای همکاری بین دانشگاه و صنعت: مروری سیستماتیک بر مقالات

عنوان انگلیسی

Context perspective on University-Industry Collaboration processes: A systematic review of literature

کلمات کلیدی :

  دانشگاه؛ صنعت؛ همکاری؛ فرایندها؛ کانال ها؛ موانع؛ مکانیزم ها

درسهای مرتبط مدیریت تکنولوژی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 24 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 99
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت :

دانلود پاورپوینت مقاله فرآیندهای همکاری بین دانشگاه و صنعت

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
99,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. روش تحقیق 3. یافته ها 4. بحث و بررسی 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – مطالعات مربوط به همکاری بین دانشگاه و صنعت (UIC) عمدتا بر روی فرایندهایی در سطوح فردی و سازمانی متمرکز است. نتیجه، گسترش منابع در رابطه با ابعاد فرایندهای اجراء همکاری بین دانشگاه و صنعت اغلب تفاوت های زمینه ای را در نظر می گیرد. بررسی های سیستماتیک قبلی بیانگر وجود شکاف در ادغام دانش مربوط به فرایندهای اجراء UIC از دیدگاه زمینه ای اقتصادی و جامع است. این بررسی سیستماتیک منابع به دنبال پوشش دادن این شکاف با ادغام منابع مربوط به فرایندهای اجراء UIC در کشورهای توسعه یافته و کشورهای در حال توسعه است. در مجموع 68 نشریه بررسی شده و داده های استخراج شده با استفاده از رویکرد نظریه زمینه ای به لحاظ کیفی مورد آنالیز قرار گرفت. سه موضوع اصلی متمایز شد: کانال های تعامل، مکانیزم های UIC و موانع UIC. کانال های تعامل اغلب در دسته بندی هایی ارائه شده است. جامع ترین این کانال ها شامل کانال های خدماتی، تجاری، سنتی و دو جهته است. مشخص شده که کانال های تجاری توسط صنعت و دانشگاه به عنوان کم اهمیت ترین رتبه بندی شده و این کانال ها توسط بازیگران همکاری به میزان کمی ترجیح داده می شود. این بررسی سه شکل عمده فرایندهای اجراء UIC را مشخص کرد: 1) همکاری آموزشی، 2) کارآفرینی دانشگاهی و 3) همکاری مربوط به تحقیقات. مکانیزم های اجراء این سه فرم از تعامل متنوع بوده، اما تعاملات پیوسته ای اغلب به عنوان بهترین روش انتقال دانش، در تضاد با دیدگاه خطی سنتی فرایندهای UIC پیشنهاد شده است. در رابطه با موانع همکاری، پنج دسته موانع (موانع ناهمسویی، موانع مربوط به انگیزه، موانع مربوط به قابلیت ها، موانع مربوط به حاکمیت و موانع زمینه ای) شناسایی شد. این بررسی نشان می دهد که هنوز شکاف های تحقیقاتی در کشورهای در حال توسعه در مقایسه با کشورهای توسعه یافته وجود دارد و این فرم از همکاری آموزشی به نوعی نادیده گرفته شده است. بنابراین، توصیه می شود از یک رویکرد اقدام پژوهشی برای پیشبرد تحقیقات در کشورهای در حال توسعه استفاده شده و توجه بیشتری به مکانیزم های همکاری آموزشی شود، چون این فرم در میان ابزارهای ترجیحی UIC قرار دارد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Studies on University-Industry Collaboration (UIC) have mainly focused on processes at the individual and institutional levels. The result has been a proliferation of literature on aspects of UIC implementation processes often accounting for contextual differences. A survey of previous systematic reviews showed a gap in integration of knowledge on UIC implementation processes from a holistic and economic context perspective. This systematic review of the literature seeks to cover that gap by integrating the literature on UIC implementation processes from developed and developing countries contexts. In total 68 publications were reviewed and the data extracted were qualitatively analyzed using a grounded theory approach. Three major themes are distinguished: channels of interaction, UIC mechanisms, and barriers to UIC. The channels of interaction were often presented in categories. The most comprehensive were found to be bi-directional, traditional, commercial and service channels. It was found that commercial channels are ranked by both industry and academia as the least important and the least preferred by collaboration actors. The review discerned three major forms of UIC implementation processes: (1) educational collaboration, (2) academic entrepreneurship and (3) research related collaboration. Mechanisms of implementing these three forms of interaction vary, but continuous interactions are frequently proposed as the best method of knowledge transfer, contrasting with the traditional linear view of UIC processes. Regarding barriers to collaboration, five categories of barriers (misalignment barriers; motivation related barriers; capability related barriers; governance-related barriers and contextual barriers) are identified. The review indicated also that there is still a research coverage gap in developing countries compared to developed countries, and that the educational collaboration form is somehow neglected. It is therefore recommended to use an action research approach to advance research in developing countries and to provide extra attention to educational collaboration mechanisms since this form is among the preferred means of UIC.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترجمه این مقاله در 42 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 9 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 99,800 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله دیدگاه زمینه ای در رابطه با فرآیندهای همکاری بین دانشگاه و صنعت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 9 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi