دانلود ترجمه مقاله ریسک عدم قطعیت و رفتار استراتژیک رستوران ها در دوران کووید-19
عنوان فارسی |
ریسک های عدم قطعیت و رفتار استراتژیک شرکت های رستوران داری در دوران کووید-19: شواهدی از چین |
عنوان انگلیسی |
Uncertainty risks and strategic reaction of restaurant firms amid COVID-19: Evidence from China |
کلمات کلیدی : |
  کووید-19؛ تحویل غذا؛ صنعت رستوران؛ نظریه کاهش عدم قطعیت؛ نشانه های سیگنالینک کیفیت؛ برند |
درسهای مرتبط | مدیریت استراتژیک |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2021 | تعداد رفرنس مقاله : 45 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش 4. نتایج 5. نتیجه گیری 6. بحث و بررسی
دلالت های عملی: اول اینکه، توصیه می شود اطلاعاتی در مورد تلاش ها و اقدامات فعلی صنعت رستوران برای حل مشکلات مالی بخاطر پاندومی کووید 19، اشتراک گذاری شود. برای مثال، شرکت یوم (Yum) در چین (یعنی Pizza Hut و KFC)، تحویل بدون تماس را در مکان هایی که باز مانده اند را ارائه داده اند. با مشارکت قوی با پلتفرم های تحویل موبایل (برای مثال، DoorDash، Grubhub)، خدمات تحویل و انتخاب (pick-up) کنار خیابان و تحویل های بدون تماس دیگر برند یوم (Yum) می توانند توصیه هایی برای صنعت رستوران باشند. یافته های این مطالعه، تاثیر مالی مثبت این سرویس تحویل در زمان پاندمی کووید 19 را تایید می کنند. در حال حاضر، درآمد خدمات تحویل خرده فروش ها، مانند FreshDirect و Instacart، سر به فلک کشیده است. مصرف کنندگان، بخاطر ترس از ابتلا بخاطر عدم وجود واکسن، همچنان حضور در رستوران را با مصرف در خانه جایگزین خواهند کرد. این وضعیت می تواند فرصت های جدیدی برای رستوران ها جهت بیشینه سازی خدمات تحویل و انتخاب شان، بوجود بیاورد. از جمله اینکه توصیه می شود که آیتم های اضافه منوی مناسب با مصرف در خانه ایجاد شود و از طریق روال بدون تماس با شرکت های تحویل آنلاین، تحویل داده شوند. بسته بندی، اندازه پرس غذا، فنآوری های گرم کردن آسان غذا و بسته بندی وکیوم برای ایمنی و بهداشتی می توانند فرصت ها و انگیزه های قابل توجه دیگری برای تبدیل مدل کسب و کار و مدل توسعه پایدار شرکت های رستوران بوجود بیاورند. غذاخوری ناب (Fine dining) برای موفقیت کسب و کار در زمان محدودیت های کووید 19، به میزان زیادی موثر هستند. یافته های ما نشان می دهند که رستوران های غذاخوری ناب، فروش خود را از طریق سرویس تحویل بهبود داده اند. اما، اکثریت رستوران های غذاخوری ناب، امکانات غذاخوری در مقصد هستند، حتی بیشتر از رستوران های متمرکز بر محلات. بنابراین، نوع اول بخصوص در معرض سفارش های «ماندن در خانه» و محدودیت های بیش از حد هستند. یک شرکت رسانه ای گزارش داده است که 75% از مهمانان رستوران های غذاخوری ناب از خارج از شهر بخاطر سفرهای کاری یا ویژه، آمده اند (پرشان، 2020). مشهود است که غذاخوری در رستوران ها، کمترین اولویت را پیدا می کنند هنگامی که افراد شیوه های پیشگیری را در پیش گرفته باشند. این تغییر در طرز فکر مشتریان، رستوران های غذاخوری ناب را در یک موقعیت فوق العاده دشوار در بازار قرار داده اند. بنابراین، رستوران های غذاخوری ناب باید کانال های فروش خود را با افزودن وعده ها و سرویس های بیرون بر و گزینه های تحویل، متنوع سازی کنند. برای تامین غذای کیفیت بالا، فنآوری بسته بندی و تحویل باید بهینه سازی شود و دستورهای خوراک پزی جدید باید به صورت یکپارچه و مداوم مورد بازبینی قرار گیرند تا بتوانند از این کسب و کار حمایت کنند.
Practical implications: First, it is recommended to share information on the restaurant industry’s current effort and actions taken to address financial difficulties amid the COVID-19 pandemic and to identify and implement effective ones among such industrial strategies. For example, Yum in China (i.e., Pizza Hut and KFC) offered contactless delivery in locations that remained open. With a strong partnership with mobile delivery platforms (e.g., DoorDash, Grubhub), delivery services and curb-side pick-up and other contactless delivery of the Yum brand could be a recommendation for the restaurant industry. The findings of this study support the positive financial impact of this delivery service during the COVID-19 pandemic. At present, revenues of grocery delivery services, such as FreshDirect and Instacart, have skyrocketed. Due to fear of infection in the absence of vaccines, consumers will continue to replace restaurant visits with at-home consumption. This situation could be new opportunities for restaurateurs to maximize their delivery and pick-up services. Among the suggestions is that additional at-home consumption-friendly menu items be developed and delivered via contactless procedure with online delivery companies. Packaging, portion size, ready to reheat technologies, and vacuum packaging for safety and sanitation could be another considerable momentum for the business model conversion and sustainable development model of restaurant firms. Fine dining could be transformed for business success amid the COVID-19 business restrictions. Our findings show that fine dining restaurants improved their sales via delivery service. However, the majority of fine dining restaurants are destination-dining establishments, even more than neighborhood-focused restaurants. Hence, the former is particularly vulnerable to stay-at-home orders and excessive restrictions. A media company reported that 75% of fine dining restaurant guests come from out of town for a special occasion or special trip (Pershan, 2020). Evidently, dining at restaurants is one of the lowest priorities when people are under self-preventive practices. This change in customers’ mindset place fine dining restaurants in a substantially difficult position in the market. Hence, restaurateurs of fine dining restaurants should diversify their sales channels by adding takeout dishes and delivery options. To secure high-quality food, packaging and delivery technology should be optimized and new recipes must be seamlessly revised as backup for the business.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.