دانلود ترجمه مقاله اعتماد و شهرت در زمینه مشاغل خانوادگی: بررسی سیستماتیک مقالات
عنوان فارسی |
اعتماد و شهرت در زمینه مشاغل خانوادگی: بررسی سیستماتیک مقالات، پیشرفت های قبلی و وعده های آتی |
عنوان انگلیسی |
Trust and reputation in family businesses: A systematic literature review of past achievements and future promises |
کلمات کلیدی : |
  مشاغل خانوادگی؛ شهرت و اعتبار؛ اعتماد؛ قابلیت اعتماد؛ سیستماتیک؛ مروری بر مقالات |
درسهای مرتبط | مدیریت کسب و کار |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 19 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2021 | تعداد رفرنس مقاله : 172 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. دامنه و محدوده بررسی 3. روش: مرور سیستماتیک مقالات (SLR) 4. تحلیل موضوعی 5. شکاف های تحقیقاتی و دستورالعملهای تحقیقاتی آتی 6. چارچوب نظری 7. نتیجه گیری
چکیده – به طور سنتی، کسب و کارهای خانوادگی به دلیل اعتبار و شهرت خود همواره مورد توجه عموم بوده اند. به طور قابل توجهی، مقالات موجود تأثیر شهرت و اعتماد را در رابطه با موفقیت مالی بلندمدت کسب وکارهای خانوادگی بیان کرده اند. با این وجود، بر خلاف توجه گسترده به این موضوع، اعتماد و شهرت در زمینه مشاغل خانوادگی چندان مورد تحقیق و بررسی قرار نگرفته است. این مطالعه به بررسی انتقادی و بررسی تحقیقات در خصوص اعتماد و شهرت در زمینه مشاغل خانوادگی و شناسایی روندهای تحقیقاتی فعلی و فرصت های تحقیقاتی آتی می پردازد. همچنین، از طریق یک پروتکل جستجوی دقیق و تحلیل محتوا برای دستیابی به هدف تحقیق، 93 مطالعه را شناسایی کرده و به طور انتقادی مورد تحلیل قرار دادیم. بر پایه تحلیل موضوعی، چهار خوشه را که نشان دهنده تحقیقات کسب و کار خانوادگی در خصوص اعتماد و شهرت بودند را شناسایی نمودیم. همچنین نتیجه کلیدی این مطالعه، تبیین مضامین تحقیق و سؤالات بالقوه تحقیق است که به بررسی محرک ها و پیامدهای اعتماد و شهرت می پردازد. یافتههای بدست آمده حاکی از آن است که برای توسعه روابط با ذینفعان و دستیابی به اهداف اقتصادی و غیراقتصادی، اعتماد و شهرت بسیار حائز اهمیت است. علاوه بر این، یافتههای خود را در یک چارچوب نظری ادغام میکنیم که میتواند انگیزه ای برای تحقیقات آتی محسوب شود. همچنین، با تبیین محدودیتهای تحقیق، ارائه پیامدهای عملی برای محققان و مدیران مشاغل خانوادگی و تلاش برای توسعه نظریه با طرح پرسش های تحقیقاتی جدید، به نتیجهگیری این مطالعه می پردازیم.
Family businesses have traditionally been recognised for their trustworthiness and reputation. Interestingly, the extant literature suggests the influence of reputation and trust on family businesses' long-term financial success. However, despite the increasing attention the topic has received, a comprehensive overview of trust and reputation in family businesses remains lacking. The current study aims to critically examine and review the extant research on trust and reputation in the context of family businesses and uncover current research trends and future research opportunities. We identified and critically analysed 93 studies through a stringent search protocol and content analysis to achieve the research objective. Based on thematic analysis, we identified four clusters reflecting family business research on trust and reputation. The key outcome is the elucidation of research themes and potential research questions exploring drivers and consequences of trust and reputation. The findings indicate that trust and reputation are crucial for developing relationships with stakeholders and achieving economic and non-economic goals. We integrate our findings into a theoretical framework that can serve to motivate future research. We conclude by clarifying the limitations of our research, offering actionable implications for researchers and family business managers and attempting theory development by raising new research questions.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.