دانلود ترجمه مقاله مدیریت اخلاق سازمانی: نحوه فراگیری اخلاق در سازمان ها
عنوان فارسی |
مدیریت اخلاق سازمانی: به چه طریقی اخلاق در سازمان ها فراگیر می شود |
عنوان انگلیسی |
Managing organizational ethics: How ethics becomes pervasive within organizations |
کلمات کلیدی : |
  اخلاق کسب و کار؛ فرهنگ اخلاقی؛ مدیریت فرهنگ؛ تصمیم گیری اخلاقی؛ تغییر فرهنگی |
درسهای مرتبط | مدیریت کسب و کار |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2021 | تعداد رفرنس مقاله : 34 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. اخلاق تجاری و مدیریت فرهنگ 2. فرهنگ مدیریتی برای مدیریت اخلاق 3. یافتن الگوهایی در خصوص نحوه تشویق شرکت ها به رعایت اصول اخلاقی 4. گام هایی به سمت فرهنگ اخلاق: دستورالعمل
چکیده – این مطالعه به منظور درک بهتر نحوه نفوذ اخلاق در سازمان ها، به تحلیل تجربیات واقعی مدیریت فرهنگ می پردازد. در این تحقیق، علاوه بر مروری بر مقالات، از روش تحقیق عملی استفاده نموده و مصاحبههای نیمه ساختاریافته را در اسپانیا و ایالات متحده با هدف کشف پیچیدگی و چالشهای پرورش فرهنگی که در آن ملاحظات اخلاقی بخشی مهمی از مباحث تجاری و تصمیمگیری هستند، در پیش گرفتیم. علاوه بر این، ثبات یافتهها، الگوهایی از شرایط سازمانی، عناصر فرهنگی و فرصتهایی را نشان میدهد که بر مدیریت فرهنگهای سازمانی با مرکزیت ارزشهای اخلاقی اصلی تأثیر گذار هستند. همچنین، صلاحیت های اخلاقی رهبران و نیروی کار نیز از عوامل کلیدی محسوب می شوند. در این مطالعه، سه شرط را شناسایی کرده ایم که عبارتند از: احساس مسئولیت در قبال جامعه، شرایط برای مشورت اخلاقی، و احترام به استقلال اخلاقی. همچنین، مجموعه متنوعی از عناصر فرهنگی را نیز شناسایی کردیم که به رعایت اصول اخلاقی و فرهنگ اخلاقی منجر می شود. علاوه بر این، رهبران می توانند از این دانش در زمینه مکانیسم هایی استفاده کنند که توسط آن عوامل سازمانی بر فراگیری فرهنگ اخلاقی برای مدیریت بهتر اخلاق سازمانی تأثیر گذار هستند.
This study analyzes real experiences of culture management to better understand how ethics permeates organizations. In addition to reviewing the literature, we used an action-research methodology and conducted semistructured interviews in Spain and in the U.S. to approach the complexity and challenges of fostering a culture in which ethical considerations are a regular part of business discussions and decision making. The consistency of findings suggests patterns of organizational conditions, cultural elements, and opportunities that influence the management of organizational cultures centered on core ethical values. The ethical competencies of leaders and of the workforce also emerged as key factors. We identify three conditions-a sense of responsibility to society, conditions for ethical deliberation, and respect for moral autonomy-coupled with a diverse set of cultural elements that cause ethics to take root in culture when the opportunity arises. Leaders can use this knowledge of the mechanisms by which organizational factors influence ethical pervasiveness to better manage organizational ethics.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.