دانلود پروپوزال شناسایی عوامل موثر بر اعتماد عمومی مشتریان شرکت خودروسازی سایپا

عنوان فارسی

شناسایی و رده بندی عوامل زمینه ای موثر بر اعتماد عمومی مشتریان شرکت خودروسازی سایپا

عنوان انگلیسی

Identifying and classifying the background factors affecting the general trust of customers of SAIPA Automobile Company

رشته مرتبط

  مدیریت بازاریابی

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1403
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
92,400 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

این پروپوزال برای مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و در آن می توان به عنوان مبنایی برای درس روش تحقیق استفاده نمود. هدف این پروپوزال، شناسایی و رده بندی عوامل زمینه ای موثر بر افزایش اعتماد عمومی مشتریان شرکت خودروسازی سایپا بوده است. در این پروپوزال، تمامی ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی شامل بیان مساله، بیان اهداف، فرضیات، پیشینه تحقیق، روش تحقیق و … به صورت کامل تحت پوشش قرار داده شده اند. مطمئنا مطالعه نمونه پروپوزال های آماده می تواند روش مناسبی برای آشنایی بیشتر دانشجویان با ساختارهای پروپوزال نویسی باشند. لازم به توضیح است که در این پروپوزال، مسیرهای پژوهشی جدیدی نیز مشخص گردیده اند که دانشجویان و محققان گرامی به واسطه مطالعه آنها می توانند موضوعات جدیدی را برای اهداف پژوهشی خود بیابند.

فاکتورهای زیادی وجود دارند که می توانند منجر به افزایش فروش یک شرکت شوند و در مباحث بازاریابی می تواند به فاکتورهایی همچون اعتماد، وفاداری، رضایتمندی و … اشاره نمود. می توان عنوان کرد که این عوامل، تاثیر مستقیمی بر همدیگر دارند و بهبود هرکدام می تواند منجر به بهبود موارد دیگر گردد. در این راستا، هر شرکتی که در عرصه تولید فعالیت دارد می تواند استراتژی های گوناگونی را برای بهبود فروش خود اتخاذ نماید. که از جمله آنها می تواند به بهبود کیفیت محصولات، خدمات پس از فروش، قیمت های رقابتی، مدیریت ارتباط با مشتریان و … اشاره نمود.

در همین راستا که از جمله فاکتورهای مورد بررسی در این پروپوزال بوده نیز باید به مبحث برند اشاره نمود. تصویر برند می تواند یکی از عوامل مشهور شدن یک شرکت باشد. از جمله موضوعاتی که مدیران یک شرکت باید در تصمیم گیری های خود به آن توجه داشته باشند و سرمایه گذاری هایی نیز روی آن انجام دهند، روش های بهبود تصویر برند می باشد که مطمئنا تاثیر بسزایی روی اعتماد عمومی مشتریان دارد.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده در ادامه نیز بخشی از آن و همچنین فایل مقاله بیس مربوط به آن قرار داده شده است:

اعتماد عمومی مشتریان شرکت خودروسازی سایپا


دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پروپوزال شناسایی عوامل موثر بر اعتماد عمومی مشتریان شرکت خودروسازی سایپا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − یک =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi