دانلود پروپوزال ارتباط ظرفیت های اعتماد سازی و تمایل مشتریان به وفاداری در شرکت های بیمه

عنوان فارسی

مطالعه ای بر ارتباط ظرفیت های اعتماد سازی و تمایل مشتریان به وفاداری در شرکت های بیمه (مطالعه موردی: شرکت های بیمه خصوصی در استان گیلان)

عنوان انگلیسی

A study on the relationship between trust building capabilities and customers' intention for loyalty in insurance companies (Case study: Private insurance companies in Guilan province)

رشته مرتبط :

  مدیریت بیمه

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1402
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
88,800 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

جهان شدیدا رقابتی امروز، باعث شده تا اهمیت صنعت بیمه، روز به روز بیشتر شود، در جهانی که صنایع مختلف، نقش مهمی را در توسعه اقتصادی ایفا می کنند، صنعت بیمه نیز به عنوان بخشی که از صنایع مولد، حمایت می کند، اهمیت می یابد. حتی اگر از چشم اندازهای مختلفی نیز نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که بخش رقابتی و روبه رشد صنعت بیمه، مستلزم برآورده کردن یک سری مولفه ها است که از جمله آنها می توان به درک نیازهای مصرف کننده و جلب رضایت و نهایتا وفاداری آنها اشاره کرد. همه سازمان ها در پی آن هستند تا برای بقای خود، مشتریان قبلی را حفظ نمایند؛ چرا که این موضوع باعث کاهش بسیاری زیادی در هزینه های سازمان خواهد شد و از طرفی نیز منجر به افزایش بهره وری و بازدهی می گردد. اگر نیم نگاهی به مقالات اخیر در زمینه بازاریابی بیاندازیم، کلمه وفاداری را به وفور خواهیم یافت چرا که در سال های اخیر، کسب و کارهای مختلف، اهمیت زیادی به آن داده اند. وفاداری زمانی در مشتریان افزایش خواهد یافت که یک مشتری این احساس را در خود بیابد که ارزشی که از این سازمان دریافت می کنم، بیشتر از ارزش کسب شده از سازمان های رقیب است. منظور از ارزش، میزان تفاوت بین کل ارزش مورد نظر مشتری و هزینه های متقبل شده توسط او می باشد. سازمان ها در پی آن هستند تا میزان این تفاوت را به حداکثر برسانند.

در این پروپوزال نیز با تاکید بر موارد فوق الذکر، به بررسی ارتباط اعتماد سازی و قصد مشتریان به وفاداری در شرکت های بیمه پرداخته شده و در این راستا، یک مطالعه موردی نیز روی بیمه های خصوصی استان گیلان انجام شده است. این پروپوزال برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و استانداردهای پروپوزال نویسی نیز در آن رعایت گردیده است. در نتیجه مطالعه آن می تواند بهترین راه برای آشنایی با این ساختارها و استانداردها باشد. همچنین با توجه به جامعیت پژوهش، می توان ایده های جدیدی را نیز از آن استخراج نموده و در تحقیقات آتی به کار بست.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن و همچنین فایل مقاله بیس مربوط به آن قرار داده شده است:

قابلیت های اعتماد و قصد وفاداری


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پروپوزال ارتباط ظرفیت های اعتماد سازی و تمایل مشتریان به وفاداری در شرکت های بیمه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 19 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi