دانلود پروپوزال مطالعه ای بر شاخص های رضایت مشتریان و بازده تجاری در صنعت بیمه

عنوان فارسی

مطالعه ای بر شاخص های رضایت مشتریان و بازده تجاری در صنعت بیمه (مطالعه موردی: شرکت های بیمه در استان گیلان)

عنوان انگلیسی

A Study on Customer Satisfaction Indices and Business Returns in the Insurance Industry (Case Study: Insurance Companies in Guilan Province)

رشته مرتبط

  مدیریت بیمه

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1403
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
70,800 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

رضایت مشتری از خدمات شرکت، غالبا به عنوان عامل کلیدی موفقیت شرکت و رقابت پذیری در طولانی مدت، قلمداد می گردد. صنعت بیمه نیز در این میان، توجهات زیادی را به رضایت مشتریان معطوف ساخته است. در زمینه بازاریابی روابط، رضایت مشتری عموما به عنوان عامل تعیین کننده اصلی در حفظ مشتریان در نظر گرفته می شود. رضایت مشتری در صنعت بیمه نیز، معیاری کلیدی است که باید دقیقا نظارت و بررسی گردد تا مشخص شود که در کدام حوزه ها، قوی عمل شده و کدام حوزه ها نیاز به بهبود دارند.

با توجه به مواردی که ذکر شد، توجه به مشتری، در چند سال اخیر مورد توجه بسیاری از شرکت ها بوده و رویکردهای اتخاذ شده در راستای بهبود آن، فراتر از روش های بازاریابی سنتی گام نهاده اند. این موضوع در صنایع خدماتی، پیچیده تر از صنایع تولیدی است چرا که در بخش خدمات مانند صنایع بیمه، هیچ استانداردی برای بهبود خدمات وجود ندارد. به عنوان مثال در صنایع تولیدی مانند تولید گوشی تلفن همراه، استانداردهایی برای بهبود محصولات وجود دارد و می توان این چارچوب ها را روز به روز بهبود بخشیده و نوآوری های جدیدی را به محصولات و کالاها افزود ولی در بخش خدمات این موارد کمتر وجود دارند.

واضح است که بهبود عملکرد و بهره وری کسب و کار نیز ارتباط مستقیمی با افزایش رضایت مشتریان دارد که در این پروپوزال به بررسی عوامل موثر و تعیین کننده آنها پرداخته شده است. این پروپوزال برای پایان نامه ای تحت همین عنوان در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و تمامی چارچوب های پروپوزال نویسی از جمله مدل مفهومی، جامعه آماری، ابزارهای پژوهشی و جنبه های نوآورانه در آن رعایت شده اند. مطمئنا یکی از دغدغه های دانشجویان در دوره کارشناسی ارشد نیز نگارش پروپوزال می باشد. بهترین روش نیز برای انجام آن، مطالعه چندین پروپوزال مشابه و آشنایی با ساختارهای کلی آنها و نهایتا نوشتن پروپوزال دانشگاهی خود می باشد.

در ادامه نیز بخشی از این پروپوزال که در محیط ورد (WORD) آماده شده و قابل ویرایش می باشد، قرار داده شده است:

رضایت مشتری در صنعت بیمه


دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پروپوزال مطالعه ای بر شاخص های رضایت مشتریان و بازده تجاری در صنعت بیمه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi