دانلود ترجمه مقاله انتقال رفتار مسئولیت پذیری اجتماعی از طریق تجارت بین المللی
عنوان فارسی |
انتقال رفتار مسئولیت پذیری اجتماعی از طریق تجارت بین المللی |
عنوان انگلیسی |
The transmission of socially responsible behaviour through international trade |
کلمات کلیدی : |
  مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت؛ تجارت؛ سرریز؛ ویتنام |
درسهای مرتبط | تجارت بین الملل |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 18 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 74 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. داده ها 4. روش تجربی 5. نتایج 6. نتیجه گیری
چکیده – ما به بررسی رابطه بین شیوه های مسئولیت پذیری اجتماعی در شرکت (CSR) مربوط به شرکتهای داخلی Vietnamese و تعهد آنها به بازارهای خارجی می پردازیم. ما همچنین معیار ارزیابی CSR، سازگاری با استانداردهای کار، تعهد مدیریت به CSR و اقدامات اجتماعی شرکت را توسعه می دهیم؛ و رابطه قوی بین این معیار ارزیابی و شرکت در بازارهای بین المللی را می یابیم. نتایج نشان می دهند که شرکتهای واردکننده و صادرکننده به فعالیت های CSR بیشتری متعهد می شوند. ما نشان می دهیم که متخصصین Vietnamese صادرات به چین در فعالیت های مرتبط با CSR کمتر مشارکت داشته و متخصصین آمریکایی در CSR اجتماعی فعالیت بیشتری دارند. این نیز تفاوت در اولویت های سهامداری بازار را منعکس می سازد.
We investigate the relationship between corporate social responsibility (CSR) practices of domestic Vietnamese firms and their engagement with foreign markets. We develop a measure of CSR that combines compliance with labour standards, management commitment to CSR, and corporate community related actions; and find a strong relationship between this measure and participation in international markets. Results suggest that both exporting and importing firms engage in more CSR activities. Conditional on exporting, we show that Vietnamese exporters to China are less involved in CSR related activities, and that exporters to the US engage in more community related CSR. This may reflect differences in stakeholder preferences across markets.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.