دانلود ترجمه مقاله تحول در یک صنعت بالغ: نقش راهبردهای کسب و کار و نوآوری

عنوان فارسی

تحول در یک صنعت بالغ: نقش راهبردهای کسب و کار و نوآوری

عنوان انگلیسی

Transformation in a mature industry: The role of business and innovation strategies

کلمات کلیدی :

  راهبرد کسب و کار؛ راهبرد نوآوری؛ جایگاه رقابتی؛ دیدگاه مبتنی بر منبع؛ دو سو توانی؛ صنعت خمیر کاغذ و کاغذ

درسهای مرتبط مدیریت نوآوری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2021 تعداد رفرنس مقاله : 82
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب نظری 3. روش تحقیق 4. یافته های تجربی و تحلیل ها 5. بحث و بررسی و دلالت ها 6. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مقاله، تحقیق می کند که راهبردهای کسب و کار و نوآوری، چگونه پاسخ های شرکت ها به فشارهای تحوّلی در یک صنعت بالغ را توضیح می دهند. چارچوب تحلیلی، دو دیدگاه درباره راهبردهای کسب و کار و نوآوری را با یکدیگر تلفیق می کند : جایگاه رقابتی و جایگاه منابع. بر مبنای یک مطالعه موردی بستریافته روی هشت شرکت در صنعت خمیرکاغذ و کاغذ سوئد، این مقاله با مرتبط نمودن پاسخ های نوآوری شرکت ها به راهبردهای کسب و کار و نوآوری آنها، به تحقیقات قبلی درباره نوآوری کمک می کند. مهم تر از همه، یک نوع جدید از راهبرد نوآوری دو سو توانی؛ یعنی، " بهره برداری بازار محور " را آشکار نموده، و نشان می دهد که پاسخ های شرکت های متصدّی در صنعت خمیر کاغذ و کاغذ، نتیجه انتخاب های راهبردی آگاهانه و توجیه پذیر است و نَه وابستگی به مسیر و اینرسی. همچنین، این مطالعه، ارزشمند بودن یکپارچه سازی دو دیدگاه مذکور درباره راهبرد را تائید می کند. از یک طرف، توضیحاتی که هر یک از دیدگاه ها ارائه می دهد با دیدگاه دیگر هَم پوشانی دارد، به نحوی که هر دو دیدگاه، مجموعاً، درک دقیق تری از انتخاب ها و فعّالیت های شرکت ها را فراهم می آورد. از طرف دیگر، این دیدگاه ها مکمّل یکدیگر هستند، بطوریکه یک دیدگاه، مشاهداتی را توضیح می دهد که دیدگاه دیگر قادر به توضیح آن نیست. نتایج این مقاله، هَم مدیران و هَم سیاستگذاران را از بده بستان های موجود هنگام تغییر دادن یک جهت راهبردی در حین حفظ کردن قابلیت های محوری، آگاه می سازد. مقدمه: تغییر فنّاورانه، یک فرآیند مستمر در صنایع مبتنی بر فنّاوری است. عوامل و تغییرات صنعتی- داخلی، در محیط بیرونی، می تواند فشار قابل ملاحظه ای را بر یک صنعت وارد کند، که شرکت ها را ملزم می سازد تا یا اساس و بنیاد فنّاوری خود را تغییر دهند تا بتوانند به بازارهای محصولات جدید وارد شوند ( تِیلور و هِلفات، 2009 ) یا به جاویژه های کوچک و تخصصی در بازار محدود گردند ( آدنِر و اِسنو، 2010 ) . این تغییرات تحوّلی می تواند فرصت ها و همچنین چالش هایی را برای شرکت های متصدّی به همراه بیاورد ( نووُتنی و لاستادیوس، 2014 )، زیرا فرصتی را در اختیار آنها قرار می دهد تا در راهبردهای خود بازنگری کنند و در بازارهای جدید و استقراریافته، به جایگاه یابی مجدّد بپردازند ( آدنِر و اِسنو، 2010؛ کازولینو و روتارمِل، 2018 ) . صنعت خمیر کاغذ و کاغذ سوئد، به عنوان یک صنعت بالغ که بعد از دهه ها کسب و کار نسبتاً پایدار در داخل بازارهای شناخته شده، تحت فشار فزاینده برای تحوّل قرار گرفته است، یکی از موارد مورد بحث می باشد. در دهه گذشته، تعداد زیادی از بخش های شناخته شده کسب و کار این صنعت در حال اُفت بوده اند ( مانند، روزنامه ها و کاغذهای چاپی ) و در عین حال، فشارهای فزاینده از منظر پایداری، استفاده از مواد خام جنگلی به منظور ایجاد بدیل هایی برای یک تعداد از محصولات فسیلی، مانند بسته بندی پلاستیکی، منسوجات، سوخت ها و مواد شیمیایی را تشویق نموده که می تواند با استفاده از مواد خام جنگلی در آنچه پالایشگاه های زیستی خوانده می شود، تهیه گردد ( نووُتنی و نور، 2013؛ اُنوفری و بِرگِک، 2020؛ اِسکورداتو و همکاران، 2018 ) . درحالیکه این صنعت، پیشینه نسبتاً خوبی از نظر پاسخگویی موفّقیت آمیز به فشارهای گوناگون پایداری داشته است- مثلاً، با ایجاد و پذیرش فنّاوری سفیدگری بدون کلُر در دهه های 1960- 1980 میلادی، تغییر دادن سوخت های فسیلی به سوخت های زیست توده برای تهیه انرژی در دهه 1970 میلادی، و کاهش دادن انتشار دی اُکسید گوگرد در دهه های 1980- 1970 میلادی ) ( بِرگ کوئیست و سودِرهُلم، 2016؛ بِرگ کوئیست و همکاران، 2013؛ سودِرهُلم و همکاران، 2017 ) ، چندین مورد از مطالعات یادآوری نموده اند که شتاب تحوّلی شرکت های تولیدکننده خمیرکاغذ و کاغذ، اکنون، تا حدودی آهسته گردیده و این صنعت، به طور کلّی، انتظارات بالای سیاسی و دانشگاهی از نقش آن در تحقّق بخشیدن به یک اقتصاد زیستی را برآورده نمی سازد ( مقایسه شود با، هانسِن و کونِن، 2017؛ هِلزمارک و سودِرهُلم، 2017؛ کارلتروپ و ساندِن، 2012 ).

نمونه متن انگلیسی مقاله

This paper investigates how business and innovation strategies explain companies' responses to transformational pressures in a mature industry. The analytical framework combines two perspectives on business and innovation strategies: competitive position and resource position. Based on an embedded case study of eight companies in the Swedish pulp and paper industry, the paper contributes to previous innovation literature by connecting companies' innovation responses to their business and innovation strategies. Most notably, it reveals a new type of ambidextrous innovation strategy, i.e. “market-driven exploitation”, and shows that the responses by incumbent companies in the pulp and paper industry are the result of deliberate and justifiable strategic choices rather than path dependency and inertia. The study also confirms the value of integrating the two perspectives on strategy. On the one hand, the explanations provided by each perspective overlap with the other, so that they together provide a more nuanced understanding of the companies’ choices and activities. On the other hand, the perspectives complement each other, so that one perspective explains observations that cannot be explained by the other. The results of the paper inform both managers and policy makers about the trade-offs involved in changing a strategic direction while retaining core capabilities. Introduction: Technological change is an ongoing process in technology-based industries. Both industry-internal factors and changes in the external environment can cause significant pressures on an industry, which require companies to either change their technology base to be able to enter new product markets (Taylor and Helfat, 2009) or be confined to small and specialized market niches (Adner and Snow, 2010). Such transformational tensions may come with opportunities as well as challenges for incumbent companies (Novotny and Laestadius, 2014), in that they provide them with an opportunity to reconsider their strategies and reposition themselves in new and established markets (Adner and Snow, 2010; Cozzolino and Rothaermel, 2018). A case at hand is the Swedish pulp and paper industry, a mature industry which after decades of rather stable business within established markets is under increasing pressure to transform. In the last decade, several of its established business segments have been declining (e.g. newspaper and printing paper), and at the same time increasing sustainability pressures encourage the use of forest raw materials in the development of substitutes for a number of fossil-based products, such as plastic packaging, textiles, fuels and chemicals, which can be developed from forest-based raw materials in so-called biorefineries (Novotny and Nuur, 2013; Onufrey and Bergek, 2020; Scordato et al., 2018). While this industry has a rather good track record for responding successfully to various sustainability pressures – for example by developing and adopting chlorine-free bleaching technology in the 1960s–1980s, converting from fossil fuels to biomass fuels for energy in the 1970s, and reducing sulphur dioxide emissions in the 1970s–1980s (Bergquist and Söderholm, 2016; Bergquist et al., 2013; Söderholm et al., 2017) – several studies have noted that the transformation pace of the pulp and paper companies is now rather slow and that the industry as a whole does not meet the high political and academic expectations on their role in the realization of a bioeconomy (cf. Hansen and Coenen, 2017; Hellsmark and Söderholm, 2017; Karltorp and Sandén, 2012).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تحول در یک صنعت بالغ: نقش راهبردهای کسب و کار و نوآوری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 18 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi