دانلود پروپوزال پیاده سازی یک طرح در زمینه بازاریابی گردشگری در شیراز

عنوان فارسی

پیاده سازی یک طرح در زمینه بازاریابی گردشگری در شیراز با در نظر گرفتن مدل p7

عنوان انگلیسی

Implementation of a model in tourism marketing in Shiraz, considering the p7 model

رشته مرتبط :

  مدیریت جهانگردی و گردشگری

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1402
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
94,800 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

واضح است که بازاریابی گردشگری به یکی از موضوعات پژوهشی اصلی در زمینه علم مدیریت بازاریابی مبدل شده و اهمیت آن نیز هر روز پررنگ تر می گردد. گردشگری را می توان نیروی پیشرانه بسیاری از اقتصادهای جهان دانست. این زمینه با ایجاد فرصت هایی راهبردی می تواند در کنار رونق بومی، باعث ایجاد شغل های متعددی شده و نهایتا فقر را ریشه کن نماید. با در نظر گرفتن این موارد مهم، مدیران و مسئولان در هر کجای دنیا به دنبال آن هستند تا با برنامه ریزی های دقیق، حداکثر بهره برداری را از این فرصت ها داشته باشند.

بازاریابی گردشگری، یک رویه تعامل محور بین تامین کننده و مصرف کننده (یعنی همان توریست ها) می باشد که در این فرآیند، محصولات و خدماتی در یک محیط خاص، تبادل می گردد. این مقوله، بیشتر با مولفه هایی همچون تشخیص و پیش بینی نیاز مصرف کننده سر و کار دارد و خروجی آن نیز ایجاد تسهیلات و ایجاد انگیزه در مشتری می باشد.

شایان ذکر است که در سال های اخیر، مطالعات یکپارچه ای در خصوص این موضوع انجام نشده است. در نتیجه انجام یک پژوهش جامع در این زمینه، بسیار ضروری به نظر می رسد. بررسی پیچیدگی این صنعت و همچنین عوامل تعیین کننده زیادی که بر آن موثر است را می توان جزو موضوعات پژوهشی بسیار ضروری در این زمینه عنوان کرد.

این پروپوزال برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و در آن به بررسی یک مدل بازاریابی گردشگری در شهر شیراز پرداخته شده است و در این راستا از مدل p7 استفاده گردیده است. ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی در این محصول رعایت شده، در نتیجه مطالعه آن می تواند ابزار بسیار مناسبی برای دانشجویان باشد تا آشنایی بیشتری با این ساختارها کسب نمایند. همچنین با توجه به جدید بودن و جامعیت این موضوع، می توان ایده های پژوهشی جدیدی را نیز از آن استخراج نمود.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز تصویر مربوط به بخشی از آن و همچنین فایل مقاله بیس مربوط به آن قرار داده شده است:

بازاریابی گردشگری شیراز


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پروپوزال پیاده سازی یک طرح در زمینه بازاریابی گردشگری در شیراز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi