دانلود ترجمه مقاله فناوری اطلاعات، مدیریت دانش و مدیریت منابع انسانی

عنوان فارسی :

فناوری اطلاعات، مدیریت دانش و مدیریت منابع انسانی: بررسی تعاملات متقابل در راستای عملکرد سازمانی بهتر

عنوان انگلیسی :

Information technology, knowledge management and human resource management: Investigating mutual interactions towards better organizational performance

کلمات کلیدی :

  قابلیت پویا؛ SEM؛ مدیریت دانش؛ فناوری اطلاعات؛ مدیریت منابع انسانی

درسهای مرتبط : مدیریت دانش؛ مدیریت منابع انسانی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 24 نشریه : Emerald
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 65
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه نظری و مروری بر مقالات 3. مدل های پژوهشی 4. روش تحقیق 5. نتایج و بحث و بررسی 6. نتیجه گیری، دلالت ها و محدودیت ها

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose - Drawing on dynamic capability view, this study aims to offer a conceptual framework to clarify the nature of the effects of firm’s information technology (IT) capability, knowledge management (KM) capability and human resource management (HRM) capability on organizational business performance. IT is the driver that changes all aspects of doing business in the digital era, while both knowledge and human resources (HR) are being increasingly regarded as key levers of competitive advantage in today’s global, dynamic and complex business environment. Design/methodology/approach - The survey methodology was used to collect data. To clarify the relationships between IT capability, KM capability and organizational business performance, the qualitative literature review has been conducted. This review has revealed the three structural models presenting possible interactions between observed constructs. Confirmatory factor analysis has been used for the evaluation of proposed measurement models while structural equation modeling has been used for structural models’ assessments and hypotheses testing. Findings - IT capability enhances HRM capability which enhances KM capability. As a result, KM capability together with IT capability enhances organizational business performance. In addition, there is an interaction effect of KM capability and HRM capability on business performance. Research limitations/implications - First, the sample is based on the emerging economy firms. Second, the use of a self-rating performance measure may be a limitation of the study. Third, the data are not completely normally distributed. Fourth, specificities of different industries were not the subject of analysis in this paper. This should be considered in the interpretation and understanding of the results. Practical implications - From managerial point of view, the paper indicates what managers can do to master their dynamic capabilities, especially those relevant to the business in the digital era. Firms are urged to develop and improve their capabilities to face dynamic environment and intense competition, as well as business globalization. However, to improve certain capability, firms should develop others as well because of their interconnectedness. Originality/value - The main academic contribution of this study is reflected through the development of the integrative model which is aimed at identifying the interrelationships among IT, KM, HRM and business performance. The results indicate the importance of observing interconnections between the firms’ various capabilities to verify the premise of the dynamic capability view. This paper identified relationships between most prominent firm’s resources for the digital era: knowledge, HR and IT. The results show causes and effects of relationships between capabilities related to these resources.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هدف: با توجه به دیدگاه قابلیت های پویا، هدف این مقاله، ارائه یک چارچوب مفهومی برای روشن کردن ماهیت تاثیرات قابلیت های فناوری اطلاعات شرکت (IT)، قابلیت های مدیریت دانش (KM) و قابلیت های مدیریت منابع انسانی (HRM) روی عملکرد تجاری سازمان می باشد. IT محرکی است که همه جنبه های پیاده سازی کسب و کار در عصر دیجیتال را تغییر می دهد، و در کنار آن، منابع انسانی (HR) و دانش به عنوان ارکان های کلیدی مزیت رقابتی در محیط تجاری پیچیده، پویا و جهانی امروز مورد توجه قرار می گیرند. طراحی / روش تحقیق / رویکرد: روش نظرسنجی برای جمع آوری داده ها مورد استفاده قرار گرفت. به منظور شفاف سازی ارتباط میان قابلیت IT، قابلیت KM و عملکرد تجاری سازمان، مروری کیفی بر مقالات انجام گرفت. این بررسی، سه مدل ساختاری را نشان داد که حاکی از تعاملات احتمالی بین ساختارهای مشاهده شده می باشد. تحلیل عامل تاییدی برای ارزیابی مدل های اندازه گیری پیشنهادی مورد استفاده قرار گرفت در حالی که مدلسازی معادله ساختاری برای ارزیابی مدل های ساختاری و تست فرضیات استفاده شد. یافته ها: قابلیت IT، موجب بهبود قابلیت HRM می گردد و در نتیجه قابلیت KM بهبود می یابد. در نتیجه، قابلیت KM در کنار قابلیت IT موجب افزایش عملکرد تجاری سازمانی می گردد. علاوه بر این، تاثیر متقابل قابلیت KM و قابلیت HRM روی عملکرد تجاری وجود دارد. محدودیت های تحقیق / دلالت ها: اولا، نمونه بر اساس شرکت های اقتصادی نوظهور می باشد. دوما، استفاده از یک معیار عملکرد خودارزیابی می تواند جزو محدودیت های این مطالعه به شمار آید. سوما، داده ها به طور کامل و نرمال توزیع نشده اند. چهارما، مشخصه های صنایع مختلف، موضوع آنالیز این مقاله نمی باشد. این موضوع باید در تفسیر و درک نتایج مورد توجه قرار گیرد. دلالت های عملی: از دیدگاه مدیریتی، این مقاله نشان داده که مدیران چگونه می توانند قابلیت های پویای خود را کنترل کنند، مخصوصا آنهایی که مربوط به تجارت در عصر دیجیتال می باشند. شرکت ها تمایل دارند تا قابلیت های خود را برای رویارویی با محیط پویا و رقابت شدید و نیز جهانی سازی کسب و کار، توسعه داده و بهبود بخشند. با این حال، برای بهبود قابلیت های خاص، شرکت ها باید به دلیل ارتباطات درونی و بینابینی، دیگران را نیز توسعه دهند. اصالت / ارزش: مشارکت عمده آکادمیک این مقاله، از طریق توسعه مدل یکپارچه ای منعکس شده که هدف آن، شناسایی روابط بین IT، KM، HRM و عملکرد تجاری می باشد. نتایج حاکی از اهمیت مشاهده ارتباطات بین متغیرهای مختلف شرکت برای تایید بنیان های دیدگاه قابلیت پویا می باشند. این مقاله روابط بین برجسته ترین منابع شرکتی را برای عصر دیجیتال مشخص کرده است: یعنی دانش، HR و IT. نتایج نشان دهنده علیت ها و تاثیرات روابط میان قابلیت های مربوط به این منابع می باشند.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله فناوری اطلاعات، مدیریت دانش و مدیریت منابع انسانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − شش =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.