دانلود ترجمه مقاله ترکیب فناوری و آموزش کارآفرینی از طریق تفکر طراحی
عنوان فارسی |
ترکیب کردن فنّاوری و آموزش کارآفرینی از طریق تفکّر طراحی : اندیشه های دانشجویان درباره فرآیند یادگیری |
عنوان انگلیسی |
Combining technology and entrepreneurial education through design thinking: Students' reflections on the learning process |
کلمات کلیدی : |
  فناوری و آموزش کارآفرینی؛ تفکّر طراحی؛ کارآفرینی سازمانی؛ مهارت های فرعی |
درسهای مرتبط | مدیریت کارآفرینی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2021 | تعداد رفرنس مقاله : 62 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. طراحی تحقیق 4. یافته ها 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری
چکیده – خواسته فزاینده ای برای آموزش دادن کارآفرینی به دانشمندان و مهندسان مطرح شده است. با این وجود، نحوه بایسته آموزش دادن کارآفرینی به این دانشجویان پرسشی است که پژوهشگران و کارشناسان هنوز با کنجکاوی به آن می اندیشند. تفکر طراحی به عنوان یک روش آموزش پیشنهاد شده است که مشخّصاً هنگام معرفی کردن کارآفرینی به دانشجویان علوم و مهندسی مناسب می باشد. شواهد تجربی پشتیبان این ادّعا کمیاب است. بنابراین، این مطالعه تلاش دارد تا با انجام یک مطالعه موردی اکتشافی درباره اندیشه های دانشجویان، قبل و بعد از شرکت در یک دوره آموزشی که از تفکر طراحی برای آموزش مهارت های کارآفرینی در قالب یک مورد چالش برانگیز فنّاورانه بهره می برد، درک ما از این مسئله را بهبود بخشد. یافته ها نشان می دهد که این دوره آموزشی به منزله یک چالش اصلی برای دانش آموزان بوده، اما یک فرصت برای توسعه دادن مهارت ها و دانش فرعی درباره تجاری سازی فنّاوری نیز شناخته شده است. بعلاوه، شواهدی دالّ بر یادگیری تحوّل آفرین وجود دارد زیرا دانشجویان بکارگیری تفکر طراحی در زندگی واقعی افزون بر بستر دوره آموزشی را آغاز نموده اند.
There has been a growing call to educate scientists and engineers in entrepreneurship. However, how entrepreneurship should be taught to these students is a question that scholars and practitioners are still intrigued with. Design thinking has been put forward as a pedagogy that could be particularly suitable when introducing entrepreneurship to science and engineering students. Empirical evidence to support this claim are scarce. This study therefore seeks to enhance our understanding of this issue through an exploratory case study of students' reflections during and after participation in a course that uses design thinking to teach entrepreneurial skills through a technologically challenging case. The findings indicate that the course constituted a major challenge for the students, but also an opportunity for developing both tangential skills and knowledge about the commercialization of technology. Further, there is evidence of transformational learning as students began to apply design thinking in real-life beyond the context of the course.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.