دانلود ترجمه مقاله آموزش کارآفرینی: آیا زمان تغییر جهت گیری پژوهشی، فرا رسیده است؟
عنوان فارسی |
آموزش کارآفرینی: آیا زمان تغییر برای جهت گیری های پژوهشی، فرا رسیده است؟ |
عنوان انگلیسی |
Entrepreneurship education: Time for a change in research direction? |
کلمات کلیدی : |
  آموزش؛ آموزش کارآفرینی؛ اقتصاد گیگ؛ روندهای آتی |
درسهای مرتبط | مدیریت کارآفرینی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2020 | تعداد رفرنس مقاله : 61 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. تعریف آموزش کارآفرینی 3. چالش های فعلی 4. فلسفه آموزش کارآفرینی 5. روندها در آموزش کارآفرینی 6. سمت تاریک آموزش کارآفرینی 7. دلالت هایی برای نظریه 8. دلالت هایی برای بهبود خط مشی 9. دلالت هایی برای مدیران 10. پیشنهادات پژوهشی آتی: چشم انداز جدیدی برای آموزش کارآفرینی 11. نتیجه گیری
چکیده – آموزش کارآفرینی به عنوان یک حوزه تحقیقاتی به دلیل اهمیت عملی آن و نقش آن در تسریع رفاه اقتصادی اقتصاد جهانی ظهور کرده است. با وجود محبوبیت این حوزه، هنوز مسیر زیادی به منظور درک کامل ماهیت و توانایی آموزش کارآفرینی جهت تغییر جامعه در پیش داریم. هدف این مقاله، تاکید بر روندهای فعلی در آموزش کارآفرینی با ارائه برخی مسیرها برای تحقیقات آینده است که از دیدگاه آموزش به این مساله نگاه می کنند. این مقاله به محققان کمک کرده که به ماهیت منحصر به فرد کارآفرینی را با اتصال آن به روندهای شغلی نوظهور مانند اقتصاد حرکتی و تحولات دیجیتال محل کار پی ببرند. پیشنهاداتی در رابطه با نحوه نیاز به آموزش کارآفرینی جهت پیشرفت بیشتر در این حوزه به عنوان شیوه ای برای شکل گیری تحولات آینده این حوزه باید ارائه شود. مقدمه: آموزش کارآفرینانه یکی از سریع ترین حوزه های در حال رشد در جهان بوده که به دلیل توانایی آن در ایجاد ارتباط بین شیوه های کسب و کار فعلی با نظریه آکادمیک علاقه زیادی به این حوزه وجود دارد. در حالی که این حوزه کمک قابل توجه به آموزش کارآفرینی می کند، اما هنوز فضای بسیار زیادی برای بهبود تحقیقات از نظر شیوه های آموزش در این زمینه وجود دارد. همانطور که تورنر و گیانیودیس (2018) بیان کردند، در حالی که تحقیق و آموزش در حوزه آموزش کارآفرینی طی 20 سال گذشته توجه زیادی به خود جلب کرده، اما هنوز سوالات زیادی در زمینه محتوای آموزش، نحوه آموزش، واجد شرایط بودن افراد برای آموزش و نوع دانشجو وجود دارد. اغلب منابع دانشگاهی در این زمینه مورد بررسی قرار گرفته و نیاز به افزایش آگاهی از موضوعات نوظهور که بتواند به این حوزه پژوهشی در آینده کمک کند، وجود دارد.
Entrepreneurship education has blossomed as an area of research due to its practical significance and role in expediting the economic wellbeing of the global economy. Despite its popularity there is still some way to go before we fully understand the nature and ability of entrepreneurship education to transform society. The goal of this article is to highlight the current trends in entrepreneurship education by providing some paths for future research that take an anthropcosmic view of education. This will help more researchers embrace the distinctive nature of entrepreneurship by tying it to new emerging employment trends such as the gig economy and the digital transformation of the workplace. Suggestions for how entrepreneurship education needs to further progress are given as a way of shaping the future development of the field. Introduction: Entrepreneurship education is one of the fastest growing subject areas in the world with increased interest being placed on it for its ability to link current business practices with academic theory. In conjunction with more teaching emphasis on entrepreneurship education has been increased research interest in the topic. Although Snuggs and Jevons (2018: p. 180) state “the term ‘teach or perish’ is not bandied around in the same way ‘publish or perish’ is”. Thus, whilst significant contributions have been made to entrepreneurship education there is still much room for improvement in the research space in terms of teaching practices. As Turner and Gianiodis (2018: p. 131) state “whereas the scholarship and pedagogy within the field of entrepreneurship education has matured considerably over the last 20 years, major gaps remain to what content to teach, how to teach it, who qualifies to teach, and to what type of student”. Often academic literature is behind practice so it is important to raise awareness of emerging topics that can help guide future research.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.