دانلود ترجمه مقاله تاثیر مدیریت زنجیره تامین پایدار بر عملکرد کسب و کار
عنوان فارسی |
تاثیر مدیریت زنجیره تامین پایدار بر عملکرد کسب و کار: دلالت هایی برای ادغام کل زنجیره تامین در بخش تولید چین |
عنوان انگلیسی |
The effect of sustainable supply chain management on business performance: Implications for integrating the entire supply chain in the Chinese manufacturing sector |
کلمات کلیدی : |
  زنجیره تامین پایدار؛ ادغام زنجیره تامین؛ عملکرد تجاری؛ شرکت تولید چینی |
درسهای مرتبط | مدیریت زنجیره تامین |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 87 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. توسعه فرضیات 4. روش تحقیق 5. تحلیل و نتایج 6. بحث و بررسی و دلالت ها 7. نتیجه گیری و تحقیقات آتی
این مقاله، یک رویکرد تلفیقی جهت بررسی تاثیر مدیریت زنجیره تامین (SSCM) بر عملکرد تجاری را به کار می بندد. سه بعد SSCM، یعنی، پایداری درون سو، پایداری داخلی و پایداری برونسو، پیشنهاد شدند. مدل مفهومی در زمینه بخش ساخت و تولید چین با استفاده از مدل سازی معادله ساختاری حداقل مربعات جزئی، تست شد. نتایج نشان دادند که پایداری برونسو ارتباط مستقیم با عملکرد تجاری دارد، درحالی که پایداری های درونسو و داخلی، اثر غیرمستقیم بر عملکرد تجاری داشتند. همچنین این مدل آشکار کرد که تلفیق مشتریان، رابطه بین پایداری داخلی و پایداری برونسو را بهبود بخشید. نتایج بیان کردند که پایداری طرف عرضه و طرف تقاضا، نقش های منحصربفردی دارند و اینکه کل زنجیره تامین باید هنگام بررسی پیوند بین SCCM و عملکرد تجاری، تلفیق شود. یکی کز مزیت های مشارکتی طرف عرضه، لازم اما ناکافی بود و عملکرد تجاری تنها هنگامی حاصل شد که خلق ارزش طرف تقاضا، محقق یا درک شود. یافته ها بر نقش متمایز هر بعد از SSCM و اهمیت تلفیق کل زنجیره تامین، تاکید دارند. مقدمه: مطالعات اخیر در مورد مدیریت زنجیره تامین پایدار (SSCM) فرض کرده اند که کار تنگاتنگ با شریکان «زنجیره تامین» (SC) باعث توسعه پایدار و مزیت های تجاری می شود (سیورینگ و گولد، 2013؛ واچون و کلاسن، 2008). اما، بخاطر تنش های ذاتی بین سودآوری و تلفیق محیطی و اجتماعی (دیویس-سرامک و همکاران، 2018؛ شیائو و همکاران، 2019)، مشارکت شیوه های SSCM برای عملکرد شرکت، یک موضوع بحث پایدار است. شواهد تجربی به نحو پارادوکسی، هر دوی اثرات مثبت و منفی SSCM بر عملکرد تجاری را تایید کرده اند (پاولراج و همکاران، 2017؛ یو و همکاران، 2014؛ ژو و همکاران، 2007). این نتایج غیرقطعی را می توان به عوامل مختلف، مانند روش تحقیق ضعیف، عدم وجود مبنای نظری، تاثیر تعدیل کننده عوامل وابسته یا ماهیت غیرخطی رابطه، نسبت داد (خیمنز و تاچیزاوا، 2012؛ نی و سان، 2018؛ اورتاس و همکاران، 2014). بنابراین، نیاز به تلاش بیشتر جهت بررسی پیوند بین SSCM و عملکرد تجاری حس می شود.
This paper proposes an integrative approach to exploring the contribution of supply chain management (SSCM) to business performance. Three dimensions of SSCM, i.e., inbound sustainability, internal sustainability, and outbound sustainability, were proposed. The conceptual model was tested in the context of the Chinese manufacturing sector using partial least squares structural equation modeling. The results showed that outbound sustainability was directly related to business performance, while inbound and internal sustainability indirectly affected business performance. The model also revealed that customer integration enhanced the relationship between internal sustainability and outbound sustainability. The results suggested that supply-side and demand-side sustainability had unique roles and that the entire supply chain should be integrated when exploring the link between SCCM and business performance. A supply-side collaborative advantage was necessary but not sufficient, and business performance was achieved only when demand-side value creation was realized. The findings emphasize the distinctive role of each dimension of SSCM and the importance of integrating the entire supply chain. Introduction: Recent studies on sustainable supply chain management (SSCM) have assumed that working closely with supply chain (SC) partners leads to sustainable development and business advantages (Seuring and Gold, 2013; Vachon and Klassen, 2008). However, because of the inherent tensions between profitability and environmental and social integrity (Davis-Sramek et al., 2018; Xiao et al., 2019), the contribution of SSCM practices to firm performance is a longstanding topic of debate. Empirical evidence has paradoxically corroborated both the positive and the negative effects of SSCM on business performance (Paulraj et al., 2017; Yu et al., 2014; Zhu et al., 2007). These inconclusive results can be attributed to various factors, such as poor methodology, lack of theoretical foundation, the moderating effect of contingent factors, or the nonlinear nature of the relationship (Gimenez and Tachizawa, 2012; Ni and Sun, 2018; Ortas et al., 2014). Thus, there is a call for more effort to explore the link between SSCM and business performance.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.