دانلود پایان نامه کارآفرینی پایدار: تاثیر انگیزش بر تشخیص فرصت کسب و کار پایدار

عنوان فارسی

کارآفرینی پایدار: تاثیر انگیزش، دانش پیشین و شبکه بر تشخیص فرصت کسب و کار پایدار

عنوان انگلیسی

Sustainable Entrepreneurship The impact of motivation, prior knowledge and network on sustainable business opportunity recognition

کلمات کلیدی :

  کارآفرینی پایدار؛ تشخیص فرصت پایدار؛ دانش کارآفرینی پایدار؛ انگیزه کارآفرینی پایدار؛ کارآفرینی پایدار و شبکه ها

رشته های مرتبط مدیریت کارآفرینی
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 100 دانشگاه : Linnaeus University
سال انتشار : 2023 تعداد رفرنس : 63
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این پایان نامه

وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
Management Thesis
قیمت دانلود ترجمه پایان نامه
179,900 تومان
پایان نامه حاضر با عنوان "کارآفرینی پایدار: تاثیر انگیزش، دانش پیشین و شبکه بر تشخیص فرصت کسب و کار پایدار" بصورت کاملا تخصصی توسط تیم "مدیریت کارآفرینی" فرداپیپر ترجمه شده است. اگر موضوع پایان نامه ارشد یا دکتری شما مشابه این موضوع باشد، مطالعه ی این تز کمک شایانی به شما خواهد کرد تا بتوانید به نحو احسن پروژه خود را تکمیل نمایید.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. نتایج تجربی و تجزیه و تحلیل 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری

ترجمه چکیده

چکیده – هدف این پژوهش، خلق دانش و درک بیشتر در مورد فرآیند تشخیص فرصت برای کارآفرینان پایدار در کشورهای نوردیک است. با اعتباریابی دو عامل پیشنهاد شده توسط مدل پاتزلت و شفرد (2011)، یعنی دانش قبلی و انگیزش و بررسی نقش عوامل جدیدی مانند شبکه ها، دانش کمک موسسان و قوانین و مقررات، نویسندگان در درک بهتر از نحوه عملکرد تشخیص فرصت پایدار در عمل، مشارکت کردند. یافته ها نشان می دهند که ترکیبی از انواع مختلف دانش قبلی و انگیزه های نوع دوستانه در جهت محیط زیست، نقشی اساسی در این فرآیند ایفا می کند. علاوه بر آن، شبکه ها، عاملی حیاتی در فراهم کردن دسترسی به دانش و اطلاعات جدید برای کارآفرینان هستند که می تواند باعث تغییرات بیشتر در تشخیص فرصت پایدار شود. علاوه بر افزودن عامل شبکه ها، این مطالعه عوامل مهم دیگری مانند دانش کمک موسسان و قوانین و مقررات را شناسایی کرده است. با ملاحظه این عوامل، درک بهتر فرآیند تشخیص فرصت پایدار کارآفرینان ممکن می شود.

چکیده انگلیسی

This research aimed to create more knowledge and understanding of the opportunity recognition process for sustainable entrepreneurs in Nordic countries. By validating the two factors proposed by Patzelt and Shepherd’s (2011) model, prior knowledge and motivation, and examining the role of new factors such as networks, co-founders’ knowledge, and regulations, the authors contributed to a better understanding of how sustainable opportunity recognition works in practice. The findings show that a combination of different types of prior knowledge and altruistic motivations towards the environment plays an essential part in this process. Moreover, networks are a crucial factor in providing entrepreneurs with access to new knowledge and information that can lead to higher changes in sustainable opportunity recognition. Besides adding the factor of networks, this study identified other important factors, such as co-founders’ knowledge and regulations. By considering these factors, it is possible to understand better the sustainable opportunity recognition process of entrepreneurs.

توضیحات

هدف از پژوهش حاضر، توسعه بیشتر دانش در مورد نحوه شناخت فرصت‌ها توسط کارآفرینان پایدار با استفاده از مدل شناخت فرصت‌های توسعه پایدار پازلت و شپردز است. بر طبق این مدل، برای شناخت فرصت‌های توسعه پایدار، شناخت فرصت بر اساس دو عامل مرتبط دانش قبلی و انگیزه است. با توجه به اینکه پژوهش حاضر بر پایه رویکرد تحقیق کیفی است، پتانسیل کشف عوامل دیگری وجود دارد که ممکن است علاوه بر دو عامل شناخته شده دانش و انگیزه قبلی بر فرآیند شناخت فرصت کارآفرینی پایدار موثر باشند. از اینرو، این تحقیق نه تنها با هدف اعتبارسنجی دو عامل پیشنهادی توسط مدل پاتزلت و شپرد، بلکه همچنین با هدف بررسی نقش شبکه‌ها در فرآیند شناخت فرصت است. همچنین، در این پژوهش بررسی می شود که آیا عوامل مرتبط دیگری وجود دارد که قبلاً مورد توجه پژوهش قرار نگرفته اند یا خیر. همچنین، این مطالعه در کشورهای شمال اروپا، که دارای یک زمینه جغرافیایی آزمایش نشده قبلی است، انجام خواهد شد که به نوبه خود در افزایش درک بیشتر از فرآیند شناخت فرصت در زمینه کارآفرینی پایدار موثر است. همچنین از آنجائیکه این بینش‌های جدید و عملی در مورد اینکه چگونه کارآفرینان پایدار فرصت‌ها را کشف می‌کنند و چه عوامل و محرک‌هایی منابع چنین فرصت‌هایی برای کارآفرینان پایدار هستند، موثر هستند، این یافته‌ها می‌تواند توسط کارآفرینان، سیاست‌گذاران و دانشگاهیان علاقه‌مند به کارآفرینی پایدار مورد استفاده قرار گیرد.

ترجمه این پایان نامه در 75 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 33 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
قیمت : 179,900 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پایان نامه کارآفرینی پایدار: تاثیر انگیزش بر تشخیص فرصت کسب و کار پایدار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi