دانلود پایان نامه رهبری و اهمیت کارآفرینی شرکتی

عنوان فارسی

رهبری و اهمیت کارآفرینی شرکتی

عنوان انگلیسی

Leadership & The importance of Corporate Entrepreneurship

کلمات کلیدی :

  کارآفرینی شرکتی (CE)؛ رهبری؛ شرکت های کوچک و متوسط (SME)؛ جهت گیری کارآفرینی (EO)؛ نوآوری مدیریت (MI)؛ نوآوری رهبری (LI)؛ کارآفرینی؛ خودمختاری؛ دیدگاه مبتنی بر توجه

رشته های مرتبط مدیریت کارآفرینی
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 61 دانشگاه : Jönköping University
سال انتشار : 2023 تعداد رفرنس : 60
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این پایان نامه

وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
Management Thesis
قیمت دانلود ترجمه پایان نامه
179,900 تومان
پایان نامه حاضر با عنوان "رهبری و اهمیت کارآفرینی شرکتی" بصورت کاملا تخصصی توسط تیم "مدیریت کارآفرینی" فرداپیپر ترجمه شده است. اگر موضوع پایان نامه ارشد یا دکتری شما مشابه این موضوع باشد، مطالعه ی این تز کمک شایانی به شما خواهد کرد تا بتوانید به نحو احسن پروژه خود را تکمیل نمایید.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. یافته های تجربی و تجزیه و تحلیل 5. نتیجه گیری 6. بحث و بررسی

ترجمه چکیده

چکیده – بخاطر اهمیت کارآفرینی سازمانی و نوآوری رهبری هنگام تاسیس و رشد شرکت، همراه با حفظ رقابت در یک جهان همیشه در حال توسعه، این مفاهیم در چند سال گذشته، اهمیت بیشتری پیدا کرده اند. کارآفرینی سازمانی، نقش مهمی در ایجاد نوآوری دارد و برای اجتناب از نارسایی ها و مسائل لازم است. با این حال، سطح توجه آگاهانه به CE در SME های سوئدی هنوز تاحدی نامعلوم است. هدف این مطالعه، بررسی ابتکار عمل های CE ایجاد شده و آگاهی فعالی که بوجود می آورد همراه با میزان نقش رهبری کارآفرینانه در نوآوری سازمانی، می باشد. دو پرسش پژوهشی این پایان نامه از این قرارند: رهبران سازمان ها چه میزان به کارآفرینی سازمانی توجه می کنند؟ و چگونه رهبری کارآفرینانه، نوآوری رهبری در SME های سوئدی را بهبود می بخشد؟ این مطالعه بر شرکت های SME سوئدی با اندازه ها و صنایع مختلف تمرکز می کند که همچنین در ساختار مالکیت یکسانی عمل می کنند. به این دلیل، رابطه و فرهنگ سازمانی درون کل سازمان نیز حائز اهمیت است. بنابراین، در مجموع چهار مصاحبه با 6 نفر از چهار شرکت مختلف انجام شد. داده ها با استفاده از یک روش تحلیل مضمونی، تحلیل شدند. نتایج نشان دادند که استفاده ناخودآگاه از رویکردهای CE و ابتکار عمل همراه با نقش مهم رهبری کارآفرینانه برای حفظ و توسعه سازمان، وجود دارد.

چکیده انگلیسی

Due to the importance of corporate entrepreneurship and leadership innovation when nurturing and building the company, along with keeping up with competition in an ever developing world these concepts have become more of an importance over the past few years. Corporate Entrepreneurship has an important role in building innovation and is needed to avoid disruption. However, the level of conscious attention given to CE within Swedish SMEs is still to some extent unknown. This study aims to investigate the CE initiatives produced and the active awareness put towards it along with the extent entrepreneurial leadership plays a role in the organizational innovation. The two research questions are: How are corporate leaders paying attention to corporate entrepreneurship? & How is entrepreneurial leadership enhancing leadership innovation in Swedish SMEs? This study focuses on Swedish small to medium-sized companies of various sizes and within different industries but also acting within the same ownership structure. For this reason, the relationship and entrepreneurial culture within the whole organization is also of interest. Therefore, a total of four interviews with six individuals from four different companies were conducted. The data was analyzed using a thematic analysis method. The results showed that there is an unconscious use of CE approaches and initiative along with the important role of entrepreneurial leadership to maintain and develop the organization.

توضیحات

شرکت های کوچک و متوسط (SMEs) به عنوان محرک های حیاتی رشد و نوآوری اقتصادی در کل جهان شناخته شده اند. نوآوری، کلید موفقیت شرکت های کوچک و متوسط به شمار می رود، چون به این شرکت ها اجازه می دهد تا محصولات و خدمات جدیدی را در کنار ایجاد فعالیت های خود، تولید و به بازار ارائه دهند و بدین ترتیب از رقباء خود پیشی گیرند و به نیازها و اولویت های در حال تغییر مشتری پاسخ دهند. با این حال، بسیاری از شرکت های کوچک و متوسط به دلیل منابع محدود، عدم تخصص و ریسک گریزی هنگام نوآوری با چالش هایی روبرو می شوند. اما مساله ای که کمتر به آن اشاره شده، رهبری کارآفرینانه است. به ویژه در سازمان های کوچک تر، مسائلی مانند حمایت گرایی از پُست های فردی در شرکت همراه با عدم اعتماد و مدیریت خُرد می تواند از جمله مسائل بالقوه باشد. در گذشته نمونه های زیادی وجود داشته که نشان می دهد چگونه شرکت ها سفر کارآفرینی شرکتی (CE) را در تولید محصولات جدید، بیشتر و بهتر طی می کنند. این شرکت ها می توانند از طریق تغییر در فرایندهای درون شرکت که در نهایت به نفع نتایج فرهنگی و مالی شرکت است، از کارآفرینی شرکتی استفاده کنند.

ترجمه این پایان نامه در 49 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 38 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
قیمت : 179,900 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پایان نامه رهبری و اهمیت کارآفرینی شرکتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 9 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi