دانلود ترجمه مقاله بهبود عملکرد در سیستم کنترل ذخیره سازی انرژی مبتنی بر ابرخازن ها
عنوان فارسی |
بهبود عملکرد در سیستم کنترل ذخیره سازی انرژی مبتنی بر ابرخازن ها با مبدل DC-DC دوطرفه برای درایو موتور آسانسور |
عنوان انگلیسی |
Improved performance in a supercapacitor-based energy storage control system with bidirectional DC-DC converter for elevator motor drives |
کلمات کلیدی : |
  درایو موتور آسانسور؛ ذخیره سازی انرژی؛ سیستم کنترل؛ انرژی ترمز؛ ابرخازن |
درسهای مرتبط | الکترونیک قدرت |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 | نشریه : IEEE |
سال انتشار : 2014 | تعداد رفرنس مقاله : 11 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. جریان انرژی در یک آسانسور 3. بانک ابرخازن 4. مبدل DC-DC 5. سیستم کنترل 6. مدل شبیه سازی 7. نتیجه گیری
چکیده – در این مقاله، یک روش کنترل ذخیرهسازی انرژی مبتنی بر ابرخازن برای موتورهای آسانسور ارائه شده است که عملکرد بهبودیافته و حداکثر بهرهوری از دستگاه ذخیرهسازی را نشان میدهد. سیستم ذخیرهسازی انرژی پیشنهادی از طریق یک مبدل DC-DC دوطرفه به لینک DC موتور آسانسور متصل میشود و انرژی ترمزی در بانک ابرخازن ذخیره میشود. هدف این روش کنترل، تأمین برق به موتور آسانسور از انرژی موقت ذخیره شده در ابرخازن ها به منظور کاهش مصرف برق از شبکه است. همچنین، با توجه به اینکه ظرفیت خازنی ابرخازن و بنابراین قابلیت ذخیرهسازی انرژی با افزایش فرکانس کاهش مییابد، روش کنترل پیشنهادی هدف دارد که عملکرد شارژ و تخلیه صاف و بیسر و صدا ارائه دهد. این هدف با بهینه کردن کنترل کننده توان DC-DC از طریق یک تکنیک کنترل جدید به دست میآید که تغییرات ولتاژ تأمین AC به موتور آسانسور را در نظر میگیرد و پارامترهای کنترلکننده PI ولتاژ DC-link را در شرایط عملیاتی آسانسور بر اساس عملکرد تنظیم میکند. چندین نتیجه شبیهسازی ارائه شدهاند تا بهبودهای نتیجه گرفته شده از روش کنترل پیشنهادی را نشان دهند.
A supercapacitor-based energy storage control scheme for elevator motor drives that exhibits improved performance and maximum exploitation of the storage device is proposed in this paper. The suggested energy storage system is connected to the dc-link of an elevator motor drive through a bidirectional dc-dc converter and the braking energy is stored at the supercapacitor bank. Aim of the control scheme is to ensure power supply to the elevator motor as possible from the temporary stored energy of the supercapacitors, in order to minimize the power consumption from the grid. Also, since the capacitance of the supercapacitor and consequently the energy storage capability reduces with increasing frequency, the proposed control scheme aims to provide smooth charging and discharging performance. This is attained by optimally controlling the dc-dc power converter through a new control technique that takes into account any variations of the ac supply voltage to the elevator motor drive and also on-line adjusting the dc-link voltage Proportional-Integral (PI) controller parameters according to the elevator operating conditions. Several simulation results are presented to demonstrate the resulting improvements of the suggested control scheme.
ترجمه این مقاله در 17 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 8 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.