دانلود پروپوزال مطالعه ای بر ارتباط گرایشات استراتژیک، قابلیت های بازاریابی و عملکرد شرکت

عنوان فارسی

مطالعه ای بر ارتباط گرایشات استراتژیک، قابلیت های بازاریابی و عملکرد شرکت: یک بررسی تجربی از سازمان های خدماتی (مطالعه موردی: بانک های ملی و سپه در گیلان)

عنوان انگلیسی

A Study on the Relationship between Strategic Orientations, Marketing Capabilities and Firm Performance: An Empirical Investigation of Service Organizations (Case Study: Melli and Sepah Banks in Guilan)

رشته مرتبط

  مدیریت بازاریابی؛ مدیریت بازرگانی

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1403
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
75,600 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

در طول دو دهه گذشته، جهت گیری بازار، ساختار کانونی مقالات بازاریابی بوده است. در همین زمینه، محققین، مطالعاتی زیادی را با تمرکز بر تعاریف، معیارها، پیشینه ها و خروجی های این ساختارها انجام داده اند. اکثریت قریب به اتفاق این مطالعات، جهت گیری بازار را هم از دیدگاه رفتاری و هم از دیدگاه فرهنگی مورد ارزیابی قرار داده اند. دیدگاه رفتاری عمدتا روی اقدامات خاص مرتبط با تولید و انتشار و پاسخگویی به اطلاعات بازاری تاکید داشته اند. دیدگاه فرهنگی نیز روی هنجارهای سازمانی و ارزش های تمرکز داشته که مشوق رفتارهایی است که مطابق با جهت گیری های بازاری است و شامل سه مولفه می باشد: جهت گیری مشتری، جهت گیری رقبا و همکاری طرفین. در همین راستا، محققین، دیدگاه فرهنگی را با توسعه مفهوم سازی چندلایه فرهنگ سازمانی بازار محور شامل ارزش های اساسی، هنجارها، مصنوعات، و رفتارها بسط داده اند. در مطالعات دیگر نیز، یک فرآیند چهار مرحله ای ارائه شده که سازمان ها را وادار به پذیرش سطوح بالاتری از گرایشات بازاری می کند. اخیرا نیز محققین جهت گیری بازاری را به صورتی مفهوم سازی کرده اند که شامل هر دو عنصر فرهنگی و رفتاری باشد که این موضوع نشان می دهد که “فرهنگ جهت گیری بازاری سازمان محور روی رفتار جهت گیری بازاری واحد محور تاثیر می گذارد”. رابطه مثبت مفروش بین جهت گیری بازاری و عملکرد تجاری در مطالعات زیادی به صورت تجربی تایید شده است. علاوه بر این، دقت این رابطه در شرایط محیطی مختلف، بخش های صنعتی و محیط های فرهنگی گوناگون نیز اثبات شده است.

علارغم این شواهد، تعداد زیادی از پژوهشگران به این پرسش پرداخته اند که آیا صرفا داشتن جهت گیری بازاری می تواند مزیت رقابتی پایدار و بازدهی بیشتر را برای شرکت ها به ارمغان آورد یا نه. در همین راستا، این پروپوزال نیز به بررسی این موضوعات جدید در زمینه بازاریابی پرداخته و برای پایان نامه ای تحت همین عنوان در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده است.مطالعه این محصول، با توجه به جدید بودن موضوع آن و نیز مطالعاتی کثیری که در این زمینه انجام گرفته است، می تواند زمینه ساز ایده های پژوهشی جدیدی برای پژوهشگران علاقه مند به این حوزه از مدیریت بازاریابی باشد. همچنین مطالعه این پروپوزال می تواند ابزار مناسبی برای دانشجویان در راستای آشنایی بیشتر با ساختارهای استاندارد یک پروپوزال باشد.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و قابل ویرایش می باشد و در زیر می توانید بخشی از آن و همچنین فایل مقاله بیس را مشاهده نمایید:

ترجمه مقاله این پروپوزال نیز انجام شده و جهت دریافت آن می توانید وارد لینک زیر شوید:

دانلود ترجمه مقاله جهت گیری استراتژیک، عملکرد نوآورانه و مدیریت بازاریابی


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پروپوزال مطالعه ای بر ارتباط گرایشات استراتژیک، قابلیت های بازاریابی و عملکرد شرکت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − شش =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi