دانلود ترجمه مقاله مدیران مالی گرا و مدیریت بحران: بی خبری سعادتمندانه در صنعت مهمان نوازی؟
عنوان فارسی |
مدیران مالی گرا و مدیریت بحران: بی خبری سعادتمندانه در صنعت مهمان نوازی؟ |
عنوان انگلیسی |
Finance-oriented directors and crisis management: Blissful ignorance in the hospitality industry? |
کلمات کلیدی : |
  مدیریت بحران؛ نظریه ی پله ی بالاتر (دیدگاه مدیریت عالی)؛ مدیران مالی گرا؛ بی خبری سعادتمندانه |
درسهای مرتبط | مدیریت بحران؛ مدیریت گردشگری |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 77 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مقالات و فرضیات 3. روش 4. نتایج 5. بحث 6. مشاهدات دیگر 7. پژوهشهای آتی 8. نتیجه گیری
هدف اصلی این مطالعه بررسی ویژگی های جمعیت شناختی هییت مدیره در صنعت مهمان نوازی و چگونگی تاثیر آن بر عملکرد شرکت در طی یک بحران بزرگ است. به طور خاص، با استفاده از دیدگاه پله ی برتر (مدیریت عالی)، این مطالعه تاثیر مدیران مالی گرا و مدیرانی که در مورد قیمت سهام در طول رکود بزرگ غیر عضو بوده اند را بررسی نموده است. نتایج شرکتهای استفاده کننده از صنعت مهمان نوازی نشان می دهد که شرکتهایی که بالاترین درصد مدیران مالی گرا را دارا بودند گرایش به سقوط بیشتر و بهبود کم سرعتتر را داشتند. با این حال، پس از بحران، شرکتهایی که در طول بحران بدتر عمل نمودند، تمایل داشتند درصد مدیران مالی گرا را افزایش دهند. نویسندگان این مطالعه ادعا میکنند که گسترش استفاده از اثر بی خبری سعادتمندانه یک توضیح منطقی برای رفتار یافت شده در نتایج است.
The primary purpose of this study was to examine the demographic characteristics of Boards of Directors in the hospitality industry, and how those characteristics can impact a firm's performance during a major crisis. More specifically, using the upper echelons perspective, this study examined the impact of finance-oriented directors, and directors who were outsiders, on a company's stock price during the great recession. Results using companies from the hospitality industry indicate that companies that had the highest percentage of finance-orientated directors tended to fall further and recover less quickly. Yet, in the aftermath of the crisis, companies that performed worse during the crisis tended to increase the percentage of finance-oriented directors. The authors of the study assert that extending the application of the blissful ignorance effect is a logical explanation for the behavior found in the results.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.