دانلود ترجمه مقاله مسئولیت اجتماعی شرکت و کیفیت سود

عنوان فارسی

مسئولیت اجتماعی شرکت و کیفیت سود: شواهد بین المللی

عنوان انگلیسی

Corporate Social Responsibility and Earnings Quality: International Evidence

کلمات کلیدی :

  مسئولیت اجتماعی شرکت؛ مدیریت سود اقلام تعهدی؛ مدیریت سود واقعی؛ اجرا؛ عملکرد

درسهای مرتبط مدیریت سود
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 36 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2015 تعداد رفرنس مقاله : 83
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه و مقالات قبلی 3. فرضیات تحقیق: CSR، مدیریت سود و اجرای قانونی 4. طرح تحقیق و روش تحقیق 5. تحلیل تجربی 6. نتیجه گیری و بحث و بررسی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

در این مقاله، بررسی می کنیم که آیا گرایش یک شرکت به سمت مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR) بر انگیزه های گزارشگری آن، از نظر تعادل بین مدیریت درآمدهای واقعی (REM) و مدیریت درآمدهای تعهدی (AEM) تاثیر می گذارد یا خیر. علاوه بر آن، با اتکا بر مقالات گذشته در مورد رابطه بین اجرای قانونی و تعادل بین AEM و REM، بررسی می کنیم که آیا گرایش به CSR، نقش میانجیگر در این رابطه ایفا می کند یا خیر. مطالعه خود را براساس یک نمونه از 5863 مشاهده شرکت-سال برای 1141 شرکت منحصربفرد، در 24 کشور مختلف در دوره 2003 تا 2009، انجام می دهیم. در می یابیم که شرکت های دارای گرایش CSR، به احتمال کمتری در REM نسبت به AEM مبادرت می ورزند. علاوه بر آن، گزارش می دهیم که در کشورهای دارای اجرای قانونی قوی، انگیزه برای استفاده از REM بجای AEM، به میزان معناداری در شرکت های دارای گرایش زیاد به CSR ، کمتر است. این یافته ها، با این انتظار همراستایی دارد که شرکت های متمایل به CSR به احتمال کمتر در استراتژی مدیریت درآمد پرهزینه تر اما سخت تر قابل شناسایی، یعنی، استراتژی ای که عملیات های واقعی نهفته شرکت (REM) را تغییر می دهد، مبادرت می کنند. ما شواهد بیشتری ارائه می دهیم تا استدلال کنیم که شرکت های دارای گرایش به CSR به احتمال بیشتر REM را نسبت به AEM رها می کنند که این بخاطر ارزش مضر آن بر عملکرد آتی است. در کل، شواهد ما بیان می کنند که گرایش به CSR، به عنوان محدودیتی برای REM عمل می کند و در انجام چنین کاری، در خلق ارزش برای همه ذینفعان، مشارکت می کند. مقدمه: این مقاله، بررسی می کند که آیا گرایش به «مسئولیت اجتماعی شرکتی» (CSR) در انتخاب بین استراتژی های مدیریت درآمد (EM) مختلف، نقشی دارد یا خیر. بخصوص اینکه، بر تعادل انتخاب بین مدیریت درآمد واقعی (REM) و مدیریت درآمد تعهدی (AEM) تمرکز می کنیم و علاوه بر آن، بررسی می کنیم که آیا گرایش به CSR با عوامل بیرونی موجود ( اجرای قانونی کشوری) که تعادل انتخاب بین AEM و REM را شکل می دهد، اثر متقابل دارد یا خیر. شواهد ما، درحالی که از شواهد قبلی اینکه شرکت های CSR گرا به احتمال کمتر در فعالیت های مدیریت درآمد مبادرت می کنند، را تایید می کنند، همچنین بیان می کنند که شرکت های CSR گرا به احتمال بیشتر در AEM نسبت به REM مشارکت می کنند. علاوه بر آن، درحالی که پژوهش های قبلی نشان می دهند که شرکت ها معمولاً تحت رژیم اجرای قانونی سخت گیرانه، AEM را با REM جایگزین می کنند (کوهن، دی، لیس، 2008؛ دورنف، لی و ماگنان، 2011؛ ایپینو و پاربونتی، 2011)، در می یابیم که CSR گرایی شرکت در تبیین و توجیه این اثر جایگزینی، مشارکت دارد. علی الخصوص اینکه، CSR گرایی، اثر تخفیفی دارد، زیرا انگیزه های گزارشگری نشات گرفته از محیط قانونی بیرونی را خنثی می کند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

In this paper, we investigate whether the corporate social responsibility (CSR) orientation of a firm affects its reporting incentives, in terms of the trade-off between real earnings management (REM) and accrual-based earnings management (AEM). Furthermore, relying on previous literature on the relationship between legal enforcement and the trade-off between AEM and REM, we consider whether the CSR orientation plays a moderating role in this relationship. We base our study on a sample of 5,863 firm-year observations for 1,141 unique firms, covering 24 different countries over the period 2003–2009. We find that CSR-oriented firms are less likely to engage in REM than in AEM. Moreover, we document that in strong legal enforcement countries, incentives to use REM instead of AEM are significantly lower in companies with a high CSR orientation than in companies with a low CSR orientation. These findings are consistent with the expectation that CSR-oriented companies are less likely to engage in the more costly but harder to detect earnings management strategy, i.e. the strategy that alters the underlying real operations of the company (REM). We provide additional evidence for our arguments that CSR-oriented firms are more likely to give up REM than AEM because of its detrimental value on future performance. All together our evidence suggests that CSR orientation acts as a constraint for REM and in doing so it contributes to the creation of value for all stakeholders. Introduction: This paper investigates whether corporate social responsibility (CSR) orientation plays a role in the choice between alternative earnings management (EM) strategies. Specifically, we focus on the trade-off between real earnings management (REM) and accrual earnings management (AEM) and we furthermore consider whether CSR orientation interacts with existing external factors (country legal enforcement) that shape the trade-off between AEM and REM. Our evidence, while supporting prior evidence that CSR-oriented firms are less likely to be involved in earnings management activities, also suggests that CSR-oriented firms are more likely to engage in AEM than in REM. Moreover, while previous literature shows that firms tend to substitute AEM with REM under a strict legal enforcement regime (Cohen, Dey, & Lys, 2008; Durnev, Li, & Magnan, 2011; Ipino & Parbonetti, 2011), we find that the CSR orientation of the firm contributes to explaining this substitution effect. In particular, the CSR orientation has a mitigation effect, as it counterbalances the reporting incentives stemming from the external legal environment.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله مسئولیت اجتماعی شرکت و کیفیت سود”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi