دانلود ترجمه مقاله چارچوبی برای نقش پویای رسانه های اجتماعی در خرید سازمانی

عنوان فارسی

خریدار اجتماعی: چارچوبی برای نقش پویای رسانه های اجتماعی در خرید سازمانی

عنوان انگلیسی

The social buyer: A framework for the dynamic role of social media in organizational buying

کلمات کلیدی :

  کسب و کار به کسب و کار؛ رسانه های اجتماعی؛ فرآیندهای انتقال و همگرایی؛ دانش سازمانی؛ خریدار اجتماعی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2021 تعداد رفرنس مقاله : 86
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. اطلاعات رسانه اجتماعی در یک محیط B2B 3. چارچوب نظری 4. نقش اطلاعات رسانه اجتماعی در دانش خرید در واحد سطح 5. نتایج خرید اجتماعی: گزاره ها 6. رهنمودهایی برای آزمون تجربی 7. بحث و بررسی 8. نتیجه گیری و جهت گیری های آینده

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – رسانه های اجتماعی نقش محوری را در مدیریت اطلاعات و دانش برای پشتیبانی از تصمیمات خریداری کسب و کار به کسب و کار ایفا می کنند. تاکنون، سازوکارهایی که اطلاعات رسانه های اجتماعی بدانوسیله با خریدهای کسب و کار به کسب و کار و پیامدهای سازمانی بعدی مرتبط می باشد در پژوهش ها تبیین نگردیده است. برای اینکه این فرآیند توضیح داده شود، ما از قابلیت رسانه های اجتماعی برای تسهیل کردن فرآیندهای انتقال و همگرایی در داخل واحد خرید بهره می بریم که کشف دانش، به اشتراک گذاری دانش، و تفسیر دانش را امکان پذیر می سازد. بر مبنای یک چارچوب دانش سازمانی، گزاره هایی درباره نقش رسانه های اجتماعی در خریدهای کسب و کار به کسب و کار را استنتاج می کنیم و شرایط تحدیدکننده تاثیر آن در داخل واحد خرید کسب و کار به کسب و کار و سازمان را شرح می دهیم. این پژوهش، اساس و مبنای تلاش های تجربی آتی در فصل مشترک کسب و کار به کسب و کار و رسانه های اجتماعی را بوجود می آورد. مقدّمه: کشف، و به اشتراک گذاری دانش و یک پایگاه دانش گروهی کلی جزو عناصر لازم هستند که واحدهای خرید کسب و کار به کسب و کار را برای مشارکت و نقش آفرینی در یک سازمان قادر می سازند ( گروال و همکاران،2015؛ نوناکا، 1994) . بر همین اساس، خریداران کسب و کار به کسب و کار از هزینه کلی مالکیت، همسویی راه حل- راهبرد، و منافع حاصل از بازگشت سرمایه به عنوان عواملی که اساسی ترین تاثیر را بر تصمیمات خریداری دارند، یاد کرده اند ( نانجی، 2017) . امروزه، خریدهای کسب و کار به کسب و کار یک فرآیند کاملاً آگاهانه و مشتری محور است، که از پشتیبانی فنّاوری دیجیتال در یک بازار تعاملی برخوردار می باشد ( زاهای، شولتز، و کومار، 2015) . تحقیقات اخیر نشان می دهد که 83% از مدیران کسب و کار به کسب و کار از رسانه های اجتماعی برای جستجوی اطلاعات استفاده می کنند، و 92% از آنها گزارش داده اندکه رسانه های اجتماعی بر تصمیمات آنها اثرگذار است ( شیمل، 2018) ، که نشان می دهد خریداران کسب وکار به کسب و کار اتّکای گسترده بر اطلاعات رسانه های اجتماعی در جریان فرآیند خرید را شروع نموده اند، که این پدیده به عنوان خرید اجتماعی شناخته می شود ( گروال و همکاران، 2015) . علاوه بر این، پژوهش های اخیر نشان می دهد که ترکیب واحدهای خرید کسب و کار به کسب و کار در حال تغییر است : اکنون، 73% از کارکنان مشارکت کننده در تصمیمات خریداری شرکت متعلّق به نسل هزاره هستند ( شیا، ساملال- فادیل، رابرتسون، و بولاک، 2017) ، که این گروه شدیداً از رسانه های اجتماعی استفاده می کند ( اِسمیت و اَندرسون، 2018).

نمونه متن انگلیسی مقاله

Social media plays a central role in information and knowledge management to support business-to-business (B2B) buying decisions. To date, research has yet to delineate the mechanisms through which social media information relates to B2B buying and subsequent organizational outcomes. To describe this process, we build on social media's ability to facilitate conveyance and convergence processes within the buying unit enabling knowledge discovery, knowledge sharing, and knowledge interpretation. Based on an organizational knowledge framework, we derive propositions about the role of social media in B2B buying and delineate boundary conditions for its influence within the B2B buying unit and the organization. This research sets the foundation for future empirical work at the intersection of B2B and social media. Introduction: Information discovery, sharing, and an overall group knowledge base are essential elements that enable business-to-business (B2B) buying units to contribute to an organization (Grewal et al., 2015; Nonaka, 1994). Accordingly, B2B buyers cite the total cost of ownership, solution-strategic alignment, and ROI gains as having the most substantial influence on purchase decisions (Nanji, 2017). Today's B2B buying is a fully informed, customer-driven process, empowered by digital technology in an interactive marketplace (Zahay, Schultz, & Kumar, 2015). Recent research shows that 83% of B2B executives use social media in their information searches, and 92% report that it influences their decisions (Schimel, 2018), which suggests that B2B buyers have started to rely extensively on social media information during the purchase process, a phenomenon referred to as social buying (Grewal et al., 2015). Further, recent research also shows that the composition of the B2B buying units is changing: 73% of personnel involved in firm buying decisions are now millennials (Shea, Samlal- Fadelle, Robertson, & Bullock, 2017), a group that uses social media heavily (Smith & Anderson, 2018).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله چارچوبی برای نقش پویای رسانه های اجتماعی در خرید سازمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 3 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi