دانلود ترجمه مقاله رسانه اجتماعی و فرهنگ در ارتباطات بحران: مدیریت بحران های مک ‌دونالد و KFC در چین

عنوان فارسی

رسانه اجتماعی و فرهنگ در ارتباطات بحران: مدیریت بحران های مک ‌دونالد و KFC در چین

عنوان انگلیسی

Social media and culture in crisis communication:McDonald’s and KFC crises management in China

کلمات کلیدی :

  رسانه اجتماعی؛ ارتباطات بحران؛ تفاوت های فرهنگی؛ سازندگان رسانه اجتماعی تاثیر گذار

درسهای مرتبط مدیریت بحران
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 35
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. استفاده از رسانه های اجتماعی در ارتباطات بحران 2. زمینه فرهنگی در ارتباطات بحران در چین 3. بازبینی موارد 4. تحلیل و بحث

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

این مطالعه بررسی می‌ کند که چگونه رسانه‌ های اجتماعی می توانند چالش‌ ها و فرصت‌ ها را برای شرکت ‌های چند ملیتی (MNCs) در وضعیت ‌های بحرانی ارایه کنند. با استفاده از رویکرد مطالعه موردی، مطالعه حاضر بررسی کرده که چگونه مک ‌دونالد و KFC از رسانه ‌های اجتماعی برای مدیریت بحران ۲۰۱۲ در چین استفاده نمودند. یافته های مهم این مطالعه عبارتند از: 1) استراتژی ‌های پاسخ بحران براساس ارزیابی فعالان فرهنگی نسبت به سرزنش از اسناد؛ 2) درک و استفاده از استراتژی‌ های پاسخ خاص (به عنوان مثال، معذرت ‌خواهی) تفاوت‌ های بین فرهنگی مختلفی دارد؛ 3) نقش کاربران رسانه اجتماعی تاثیرگذار باید توسط فرهنگ زمینه سازی شود.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This study analyzed how social media presents both challenges and opportunities to multinational companies (MNCs) in crisis situations. Employing a case study approach, the present study examined how McDonald’s and KFC used social media to manage their 2012 crises in China. Important findings of the study include: 1) crisis response strategies should be based on cultural insiders’ assessment of attribution of blame; 2) perception and use of specific response strategies (e.g., apology) have cross cultural variations; and 3) the role of influential social media users needs to be contextualized by culture.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله رسانه اجتماعی و فرهنگ در ارتباطات بحران: مدیریت بحران های مک ‌دونالد و KFC در چین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + چهارده =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi