دانلود ترجمه مقاله رسانه اجتماعی و فرهنگ در ارتباطات بحران: مدیریت بحران های مک دونالد و KFC در چین
عنوان فارسی |
رسانه اجتماعی و فرهنگ در ارتباطات بحران: مدیریت بحران های مک دونالد و KFC در چین |
عنوان انگلیسی |
Social media and culture in crisis communication:McDonald’s and KFC crises management in China |
کلمات کلیدی : |
  رسانه اجتماعی؛ ارتباطات بحران؛ تفاوت های فرهنگی؛ سازندگان رسانه اجتماعی تاثیر گذار |
درسهای مرتبط | مدیریت بحران |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 35 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. استفاده از رسانه های اجتماعی در ارتباطات بحران 2. زمینه فرهنگی در ارتباطات بحران در چین 3. بازبینی موارد 4. تحلیل و بحث
این مطالعه بررسی می کند که چگونه رسانه های اجتماعی می توانند چالش ها و فرصت ها را برای شرکت های چند ملیتی (MNCs) در وضعیت های بحرانی ارایه کنند. با استفاده از رویکرد مطالعه موردی، مطالعه حاضر بررسی کرده که چگونه مک دونالد و KFC از رسانه های اجتماعی برای مدیریت بحران ۲۰۱۲ در چین استفاده نمودند. یافته های مهم این مطالعه عبارتند از: 1) استراتژی های پاسخ بحران براساس ارزیابی فعالان فرهنگی نسبت به سرزنش از اسناد؛ 2) درک و استفاده از استراتژی های پاسخ خاص (به عنوان مثال، معذرت خواهی) تفاوت های بین فرهنگی مختلفی دارد؛ 3) نقش کاربران رسانه اجتماعی تاثیرگذار باید توسط فرهنگ زمینه سازی شود.
This study analyzed how social media presents both challenges and opportunities to multinational companies (MNCs) in crisis situations. Employing a case study approach, the present study examined how McDonald’s and KFC used social media to manage their 2012 crises in China. Important findings of the study include: 1) crisis response strategies should be based on cultural insiders’ assessment of attribution of blame; 2) perception and use of specific response strategies (e.g., apology) have cross cultural variations; and 3) the role of influential social media users needs to be contextualized by culture.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.