دانلود پایان نامه چگونه B2B از رسانه های اجتماعی برای ایجاد اعتماد استفاده می کند

عنوان فارسی

چگونه B2B از رسانه های اجتماعی برای ایجاد اعتماد استفاده می کند: یک مطالعه اکتشافی در مورد جنبه هایی که باعث ایجاد، حفظ و تخریب اعتماد بین سازمانی می شوند

عنوان انگلیسی

How do B2B use social media to build trust: An exploratory study in what aspects create, maintain and destroy interorganizational trust

کلمات کلیدی :

  B2B؛ بین سازمانی؛ اعتماد؛ روابط تجاری؛ رسانه های اجتماعی؛ شفافیت؛ اعتماد سازی؛ حفظ اعتماد؛ تخریب اعتماد

رشته های مرتبط مدیریت بازرگانی
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 71 دانشگاه : University of Skövde
سال انتشار : 2023 تعداد رفرنس : 41
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این پایان نامه

وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
Management Thesis
قیمت دانلود ترجمه پایان نامه
659,000 تومان
پایان نامه حاضر با عنوان "چگونه B2B از رسانه های اجتماعی برای ایجاد اعتماد استفاده می کند: یک مطالعه اکتشافی در مورد جنبه هایی که باعث ایجاد، حفظ و تخریب اعتماد بین سازمانی می شوند" بصورت کاملا تخصصی توسط تیم "مدیریت بازرگانی" فرداپیپر ترجمه شده است. اگر موضوع پایان نامه ارشد یا دکتری شما مشابه این موضوع باشد، مطالعه ی این تز کمک شایانی به شما خواهد کرد تا بتوانید به نحو احسن پروژه خود را تکمیل نمایید.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب نظری 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. آنالیز و بحث و بررسی 6. نتیجه گیری 7. رفرنس ها 8. ضمائم

ترجمه چکیده

استفاده از رسانه های اجتماعی در بخش B2B با سرعت کمتری نسبت به B2C رو به افزایش بوده و منابع تحقیقاتی پیامی متفق القول در این زمینه ارسال می کنند. شرکت های B2B با استفاده از رسانه اجتماعی به عنوان ابزاری هنگام برقراری ارتباط و ایجاد روابط تجاری به طرق مختلف سود می برند. ثابت شده که مفهوم اعتماد در ایجاد این روابط از اهمیت بالایی برخوردار است. با هدایت این پایان نامه، مدل ساعت شنیِ اعتماد، سه دسته از اعتماد یعنی خلق، حفظ و تخریب را نشان می دهد، این پایان نامه همزمان سهم نظری را نیز برجسته سازی می کند: ابعاد موثر بر اعتماد و همچنین سهم مدیریتی: B2B به برنامه ریزی استراتژی رسانه اجتماعی برای بهبود فرصت هایی جهت ایجاد روابط تجاری بهتر در رسانه های اجتماعی کمک می کند. یافته کلیدی و مشارکت نظری، فعالیت تعییر کانال ها از رسانه اجتماعی به سمت ساید کانال های بازاریابی مانند ایمیل است. برخی بازاریابان B2B از رسانه اجتماعی تنها به عنوان یک ویترین، یک ابزار تبلیغاتی یک طرفه به منظور ایجاد اعتماد جهت دستیابی به مخاطب، ایجاد سرنخ، تحریک علاقه و یا تماس اولیه با شرکت دیگر و سپس روی آوردن به استفاده از کانال های دیگر مانند ایمیل هنگامی که رابطه از دسته خلق اعتماد عبور کرد، استفاده می کنند. این یافته ها به این دلیل که سوئد کشوری است که بر پایه اعتماد اجتماعی بنا نهاده شده و دارای نفوذ بالایی در رسانه اجتماعی بوده که ممکن است هنگام استفاده از رسانه اججتماعی به عنوان یک کانال ارتباطاتی یک طرفه مانند ویترین به عنوان یک خلاف شهود در نظر گرفته می شود، جالب توجه است. بازاریاب های B2B در یافته های تجربی، نسبت به تحقیقات قبلی به رسانه اجتماعی به عنوان یک ابزار قدرتمند برای ایجاد روابط تجاری بلند مدت نگاه می کنند. دومین یافته کلیدی این تحقیق این است که ارزش های شخصی مرتبط با ایجاد اعتماد و حفظ آن در B2B بوده که کانون توجه را از اعتماد بین سازمانی به سمت اعتماد بین فردی تغییر می دهد. تحقیقات آینده باید دلیل تغییر کانال ها در شرکت های کوچک و متوسط B2B در سوئد را بررسی کرده و مفهوم اعتماد را در حوزه رسانه اجتماعی B2B با تست مدل پیشنهادی یعنی ساعت شنی اعتماد بیشتر مورد بررسی قرار دهد (شکل 2).

چکیده انگلیسی

Social media usage in the B2B sector is increasing at a slower rate than B2C and the research literature sends a unanimous message; B2B firms would benefit in multiple ways using social media as a tool when establishing and entertaining business relationships. The concept of trust is proved to be of great importance in the construction of these relationships. With guidance of this thesis’ practical contribution, the model The Hourglass of Trust, displaying three categories of trust; creation, maintenance and destruction, this thesis will simultaneously highlight the theoretical contribution: aspects affecting trust, as well as the managerial contribution: aid B2B in social media strategy planning for improved opportunities to build better business relationships on social media. A key finding and theoretical contribution, is the activity of switching channels from social media to other marketing channels such as email. Some B2B marketers use social media only as a storefront, a one-way promotion tool to create trust in order to reach an audience, create leads, stimulate interest or in the initial contact with another firm and then switch to the usage of other channels like email once the relationship has moved past the trust creation category. This finding is of particular interest since Sweden is a country built upon social trust and has a high social media penetration which may be viewed as counter intuitive when social media is used as a one-way-communication channel such as a storefront. B2B marketers in the empirical findings view social media in a more positive light than earlier research, stating it is a powerful tool for building long-term business relationships. A second key finding is that personal values are associated with trust creation and trust maintenance in B2B, turning the spotlight from inter-organizational to interpersonal trust. Future research is encouraged to explore the reason for the switching of channels in B2B SMEs in Sweden as well as further explore the concept of trust in a B2B social media context testing the proposed model, The Hourglass of Trust (Fig. 2).

توضیحات

محتوی بسته دانلودی:

فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
قیمت : 659,000 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پایان نامه چگونه B2B از رسانه های اجتماعی برای ایجاد اعتماد استفاده می کند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − هفت =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi