دانلود پایان نامه واکنش شرکت های گردشگری کوچک و متوسط به بیماری کرونا
عنوان فارسی |
واکنش شرکت های گردشگری کوچک و متوسط به بیماری کرونا: چشم اندازی از تاب آوری کسب و کارها در بالی، اندونزی |
عنوان انگلیسی |
Small and Medium-Sized Tourism Enterprises’ Response to COVID-19: An Outlook of Business Resilience in Bali, Indonesia |
کلمات کلیدی : |
  گردشگری؛ تاب آوری تجاری؛ SME ها؛ بالی؛ سازگاری سازمانی |
رشته های مرتبط | مدیریت گردشگری |
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 69 | دانشگاه : Linnaeus University |
سال انتشار : 2022 | تعداد رفرنس : 124 |
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش | کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این پایان نامه |
وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. تاثیرات COVID-19 بر گردشگری بین المللی 2. چه درس هایی می توان از بحران فرا گرفت؟ 3. روش تحقیق 4. مروری بر مقالات 5. یافته های تجربی 6. بحث و بررسی 7. نتیجه گیری
چکیده – اکثریت شرکت هایی که در صنعت گردشگری فعالیت می کنند، شرکت های کوچک و متوسط (SME) هستند. این امر بخصوص در مقاصد گردشگری جزیره ای کوچک صدق می کند، مقاصدی که بسیاری از SME ها اغلب وابستگی مالی به گردشگری دارند. این مقاله بررسی می کند که SME های گردشگری بالی که در زمان همه گیری کرونا دوام آوردند، چه ویژگی هایی دارند. این مطالعه از یک رویکرد استنتاجی برای توصیف مشخصات SME های گردشگری دوام آورده در بالی استفاده می کند. داده ها از طریق انجام مصاحبه های نیمه ساختار یافته کیفی با 15 مالک و مدیریت SME های گردشگری در بالی اندونزی، بدست آمدند. این داده ها از طریق یک تحلیل مضمومی، تجزیه و تحلیل شدند. این تحلیل، پنج طبقه بندی متمایز را دریافت که بین اکثریت SME های گردشگری مصاحبه شده، مشترک بود. از این پنج طبقه، پنج مشخصه اصلی نهفته در دوام SME ها استخراج شدند که از این قرارند: (1) به حداقل رساندن هزینه های متغیر، (2) تمرکز بر فعالیت های تبلیغی، (3) شبکه سازی (4) مالکیت مکان (5) خلق محصولات و یا خدمات جدید. این یافته ها، بینش های توصیفی جدیدی در زمینه تاب آوری SME ها در بالی اندونزی فراهم می کنند. پژوهش های آتی می توانند از این یافته ها بهره بگیرند تا چارچوب های تاب آوری برای SME های بالی و دیگر مقاصد شبیه به آن را ایجاد کنند.
A majority of the businesses operating in the tourism industry are small and medium-sized enterprises (SMEs). This is especially true in small island destinations, where many SMEs often depend financially on tourism. This paper investigates what characteristics tourism SMEs that survived the COVID-19 pandemic in Bali have. This study uses a deductive approach to describe the characteristics of the surviving tourism SMEs in Bali. The data were obtained through conducting qualitative semi-structured interviews with 15 business owners and managers of tourism SMEs in Bali, Indonesia. The data was analyzed through a thematic analysis. The analysis found five distinct categories shared among the majority of the tourism SMEs interviewed. Out of these five categories, five main characteristics behind the survival of the SMEs were derived: (1) minimizing variable costs, (2) focus on promotional activities, (3) bonding network, (4) owning property, (5) creating new products and/or services. The findings provide new descriptive insights to the field of business resilience for SMEs in Bali, Indonesia. Future research can build upon these descriptive findings to create resilience frameworks for SMEs in Bali and other destinations alike.
محتوی بسته دانلودی:
فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.