دانلود ترجمه مقاله ویژگی های رهبری کسب و کارهای کوچک از دیدگاه کارکنان

عنوان فارسی

ویژگی های رهبری کسب و کارهای کوچک از دیدگاه کارکنان: یک مطالعه کیفی

عنوان انگلیسی

Characteristics of small business leadership from employees’ perspective: A qualitative study

کلمات کلیدی :

  رهبری؛ کسب و کارهای کوچک؛ مهمانداری؛ رستوران ها

درسهای مرتبط مدیریت کسب و کار
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 102
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. یافته ها و بحث و بررسی 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – رهبری یک موضوع بسیار مطالعه گشته ای می باشد، و با این حال، این موضوع هنوز هم پژوهشگران را به خود جذب می نماید. با این حال، رهبری به عنوان یک عامل اساسی در هر سازمان، به طور قابل ‌توجهی در عدم موفقیت کسب و کار، به ویژه در کسب و کارهای رستورانی کوچک و مستقل نقش دارد و این امر می ‌تواند ناشی از عملیات منحصر به فرد این صنعت و فقدان مطالعات رهبری در مورد کسب و کارهای کوچک مهمان نوازی باشد. هدف از این مطالعه پر کردن این خلا با بررسی مشخصات ایده ‌آل رهبران رستوران مستقل کوچک برای تبدیل شدن به یک رهبر موثر با استفاده از یک رویکرد کیفی حاصل از دیدگاه کارمندان خودشان است. داده‌ های کیفی از طریق چهار گروه تمرکز و یک مصاحبه دوگانه جمع آوری شدند. یافته ‌های تحلیل داده ‌های کیفی نه موضوع را آشکار نمود: احترام آمیز بودن، ترحم آمیز بودن، ارتباط دهنده موثر، با تجربه بودن، نماینده موثر، به رسمیت شناختن، اجتماعی بودن، کنترل عاطفی، سازمان دهی شدن. این مقاله در مورد مفاهیم یافته‌ ها برای کسب و کارهای رستورانی مستقل کوچک و به طور کلی صنعت مهمان نوازی و همچنین مفاهیم نظری به بحث پرداخته است. مقدمه: به عنوان بخشی از تجارت های کوچک که بیشترین تعداد کارگران در کشورهای غربی را به کار می گیرد (واگنر و همکاران 2010)، صنعت رستوران به طور قابل توجهی به اقتصاد ایالات متحده کمک می کند. طبق گزارش انجمن ملی رستوران ها، انتظار می رفت که این صنعت 798.7 میلیارد دلار در سال 2017 به اقتصاد کمک کند (انجمن ملی رستوران، 2017). علاوه بر این، بخش رستوران یکی از سریعترین بخش های رشد در اقتصاد ایالات متحده است و تقریبا 14.7 میلیون نفر یا حدود 10 درصد از کل نیروی کار ایالات متحده را استخدام می کند و دومین کارفرمای بزرگ پس از دولت است (بت و همکاران.، 2014؛ انجمن ملی رستوران، 2017). داده های اخیر نشان داده اند که صنعت رستوران یکی از پایدارترین مشارکت کنندگان در رشد بخش خصوصی با 40200 شغل جدید در فوریه 2016 است و انتظار می رود تا سال 2027 کل اشتغال رستوران به 16.3 میلیون نفر برسد که تقریبا 1.6 میلیون شغل جدید توسط صنعت رستوران را شامل می شود (انجمن ملی رستوران، 2017). با این حال، رستوران ها در معرض شکست هستند. مطالعات قبلی نشان داده است که در حدود 30 درصد از مشاغل رستوران در طول سال اول عملیات خود شکست خورده اند و در میان بسیاری از مشکلات دیگر مدیریت به عنوان یکی از ریشه های این مشکلات و ناکامی، مسئول بوده است (اورت و واتسون، 1998؛ پارسا و همکاران .، 2011، 2005؛ والدسری و ویلسون، 2010). پارسا و همکاران (2011) گزارش دادند که حدود 9000 یا همانطور که قبلا ذکر شد 30٪ از رستوران های مستقل در طول سال اول خود با شکست مواجه شدند. این میزان شکست باعث کاهش تلفات بالقوه 5.20 میلیارد دلاری در درآمد رستوران در اقتصاد ایالات متحده می شود. با وجود مطالعات متعدد درباره مدیریت، به ویژه در زمینه های مهمان نوازی، مطالعات قبلی نشان داده اند که هیچ سبک مدیریتی تنها در تمام شرایط قابل اجرا نیست و تمام مدیران از یک سبک رهبری برای موفقیت اهداف سازمان استفاده نمی کنند (والدسری و ویلسون، 2010؛ زنجر و فولکمان، 2009). علاوه بر این، بسیاری از مطالعات مدیریتی با استفاده از کارکنان شرکت های بزرگ مانند هتل ها و رستوران های زنجیره ای، صرف نظر از کارکنان کسب و کارهای کوچک، خصوصا رستوران های کوچک مستقل متعلق به فرد یا افرادی که هر روز در این کارخانه کار می کنند، انجام شده است. در نتیجه، توسعه شیوه های مدیریت در میان کارخانجات رستوران کوچک محدود است، زیرا بحث و گفتگو در مورد رویکردهای مدیریت در محیط کسب و کار کوچک، از جمله در مورد رستوران های کوچک مستقل، بسیار کمتر انجام شده است. طبق گزارش گروه NPD در سال 2016، حدود 630,511 رستوران در ایالات متحده در بهار 2015 با 340,135 نفر به صورت مستقل فعالیت می کنند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Leadership is a much-studied topic, and yet, the topic still attracts researchers. As an essential factor in every organization, however, leadership contributes significantly to a business failure, especially in small independent restaurant businesses and this could be due to the unique operations of the industry and the lack of leadership studies on small hospitality businesses. This study aims to fill the gap by exploring the ideal characteristics for small independent restaurant leaders to become an effective leader using a qualitative approach from their employees’ perspectives. Qualitative data were collected through four focus groups and one dyadic interview. The findings of the qualitative data analysis revealed nine themes: respectful, compassionate, effective communicator, experienced, effective delegator, gives recognition, sociable, emotionally controlled, organized. The paper discussed implications of the findings for small independent restaurant businesses and the hospitality industry in general as well as implications for theory. Introduction: As a sector comprised of small businesses that employs the largest number of workers in Western countries (Wagener et al., 2010), the restaurant industry contributes significantly to the U.S. economy. According to the National Restaurant Association, the industry was expected to contribute $798.7 billion in sales to the economy in 2017 (National Restaurant Association, 2017). In addition, the restaurant sector is one of the fastest growing sectors in the U.S. economy and employs approximately 14.7 million people or about 10% of the total U.S. workforce and it is the second largest employer after the government (Batt et al., 2014; National Restaurant Association, 2017). Recent data have shown that the restaurant industry remains one of the steadiest contributors to private sector growth, with 40,200 new jobs in February 2016, and total restaurant employment is expected to reach 16.3 million by 2027, which includes approximately 1.6 million new jobs provided by the restaurant industry (National Restaurant Association, 2017). However, restaurants are vulnerable to failure. Previous studies have shown that about 30% of restaurant businesses fail during their first year of operations and, among many other problems, leadership has been held accountable as one of the roots of these problems and failures (Everett and Watson, 1998; Parsa et al., 2011, 2005; Valdiserri and Wilson, 2010). Parsa et al. (2011) reported that approximately 9000 or, as mentioned earlier, 30% of independent restaurants fail during their first year. This failure rate contributes to a potential loss of $5.20 billion in restaurant revenue from the U.S. economy. Despite numerous studies of leadership, especially in hospitality industry contexts, previous studies have shown that no single leadership style can be applied to all situations and not all leaders employ the same leadership style for successfully achieving organizational goals (Valdiserri and Wilson, 2010; Zenger and Folkman, 2009). In addition, most leadership studies have been conducted using the employees of large companies such as hotels or chain restaurants, neglecting the employees of small businesses, especially of small independently owned restaurants owned by an individual(s) who work at the property daily. As a result, the development of leadership practices among small restaurant businesses is limited because considerably less time has been spent discussing leadership approaches within a small business setting, including of these small independently owned restaurants. According to the NPD Group (2016), 630,511 restaurants were operating in the United States in spring 2015 with 340,135 counted as independents.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله ویژگی های رهبری کسب و کارهای کوچک از دیدگاه کارکنان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi