دانلود ترجمه مقاله کیفیت خدمات و درک قیمت خدمات: تاثیر بازاریابی شفاهی
عنوان فارسی |
کیفیت خدمات و درک قیمت خدمات: تاثیر بازاریابی شفاهی و تمایل به بازدید مجدد |
عنوان انگلیسی |
Service quality and price perception of service: Influence on word-of-mouth and revisit intention |
کلمات کلیدی : |
  کیفیت خدمات؛ درک قیمت خدمات؛ WOM؛ تمایل به بازدید مجدد |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 71 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات و توسعه فرضیات 3. روش ها 4. نتایج 5. نتیجه گیری و بحث و بررسی
نتیجه گیری و بحث و بررسی: بر اساس تحقیقات پیشین در زمینه صنایع گردشگری و خدماتی، تحقیق کنونی به بررسی مکانیزم ها از طریق تاثیر کیفیت خدمات روی تمایل به بازدید مجدد مسافران پرداخته است. با توجه به نظریه کیفیت خدمات (الیور، 1980)، ما پیشنهاد کردیم که مسافر در مورد این موضوع قضاوت خواهد کرد که کیفیت در صورتی بالا است که ارزش درک شده با انتظارات آنها همخوانی داشته باشد، و نتایج نشان دادند که کیفیت خدمات در قالب نگرش های اساسی روی تمایلات مسافران در راستای پرداخت پول و رفتارهای شان تاثیر گذار خواهد بود. علاوه بر این، هرچقدر که کیفیت خدمات افزایش می یابد، WOM و تمایل به توصیه به دیگران در استفاده از خدمات نیز افزایش خواهد یافت. مدلسازی کیفیت خدمات، مکانیزم کیفیت درک شده و استراتژی بازاریابی مسافران، فرآیند ارزیابی ارزش و انتظارات افراد را تشکیل می دهند. مکانیزم کیفیت درک شده، پاسخ شناختی به قیمت سرویس و واکنش قیمت غیرمنتظزه در راستای رضایت بوده و بهترین پیش بینی کننده تمایل به بازدید مجدد می باشد (پتریک، 2004). استراتژی بازاریابی WOM به کار رفته در مطالعات گردشگری و خدمات را می توان به عنوان سهم اطلاعاتی و گزینه هایی مشخص کرد که گردشگران آینده و بالقوه را در راستای خدمات خاص، برندها و محصولات راهنمایی می کنند (لیتوین و همکاران، 2008). با توجه به این ایده ها، مدیران یک شرکت هواپیمایی کم هزینه باید کیفیت کلی خدمات را در راستای بهبود ارزش درک شده و WOM مشتریان افزایش دهند که این موضوع به نوبه خود، مشتریان را به افزایش تمایل شان به بازدید مجدد یا قصد خرید مجدد تشویق می کند.
Conclusions and discussion: Building on prior research on the service and tourism industries, the current investigation explored mechanisms through which service quality impacts passengers' or travellers' revisit intention. Drawing on service quality theory (Oliver, 1980), we proposed that passenger will judge that quality is high if perceived value meets their expectations, and the results asserted that service quality as foundational attributes influence a traveller's willingness to pay monetary and behaviour prices. In addition, as service quality increases, WOM and the willingness to recommend that others use the service increase. Modelling of service quality, the mechanism of perceived quality and the marketing strategy of passengers and travellers compose individuals' expectation and value evaluation process. The mechanism of perceived quality is the cognitive response to a service price and the nonmonetary price reaction of satisfaction, which was the best predictor of revisit intention (Petrick, 2004). The marketing strategy of WOM used in tourism and service studies may be characterized as the share of information and opinions that direct future or potential tourists from specific tourism services, brands and products when making a purchase or revisit decision (Litvin et al., 2008). Supporting these ideas, managers of a low-cost airline should increase the overall service quality in improving the perceived value and WOM of customers, which, in turn, encourage customers to increase their willingness to revisit or their repurchase intention.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.