دانلود پروپوزال نقش رهبری خدمتگزار در ارتقای تعهد سازمانی با توجه به نقش میانجی اعتماد به مدیران

عنوان فارسی

مطالعه ای بر نقش شیوه رهبری خدمتگزار در ارتقای تعهد سازمانی با توجه به نقش میانجی اعتماد به مدیران (مطالعه موردی: مدیران سازمان آموزش فنی و حرفه ای در گیلان)

عنوان انگلیسی

A Study on the Role of Servant Leadership in Promoting Organizational Commitment with the Mediating Role of Trust on Managers (Case Study: Managers of Guilan Technical and Vocational Training Organization)

رشته مرتبط

  مدیریت رفتار سازمانی؛ مدیریت منابع انسانی

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1403
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
89,900 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

ایدئولوژی «رهبری خدمتگزار» اولین بار توسط رابرت کی.گرینلیف در دهه 1970 در یک رساله با عنوان «خادمان به عنوان رهبر»، معرفی شد. گرینلیف استنباط کرد که یک رهبر موفق باید یک خادم بزرگ باشد. وی بر این باور است که این یک خصوصیت اساسی است که باعث موفقیت یک رهبر می شود. ویژگی های رهبری واقعی از آن افرادی حاصل می شود که میل عمیق برای کمک به دیگران دارند. علاوه بر آن، گرینلیف در مورد نیاز به یک رویکرد بهتر برای رهبری بحث کرده است که این موردی است که خدمت رسانی به دیگران را به عنوان اولویت شماره یک قرار می دهد. رهبری خدمتگزار بر افزایش خدمت رسانی به دیگران تاکید می کند و یک رویکرد قوی برای کار است و حس داشتن اجتماع و جامعه و تقسیم قدرت در تصمیم گیری را اتقاء می دهد. از آن وقت به بعد، نوشته های گرینلیف در مورد رهبری خادمان بر بسیاری از نویسندگان، متفکران و رهبران مشهور، تاثیر گذاشته است. در قرن 21، شاهد هستیم که بسیاری از کسب و کارها و سازمان ها در حال تغییر از یک حالت رهبری خودمحوری و سلسله مراتبی سنتی به سمت رهبران خدمتگزار به عنوان روشی در رابطه با دیگران، در حال تحول هستند. رهبری خدمتگزار، مدلی است که به دنبال دخیل کردن دیگران در تصمیم گیری است، قویاً در رفتار اخلاقی و دلسوزانه پایه گذاری شده است و رشد شخصی کارکنان را بهبود می بخشد و در عین حال، دلسوزی، مراقبت و کیفیت زندگی سازمانی را ارتقا می دهد. به عقیده محققان، رهبران خدمتگزار، باعث ایجاد اعتماد در زیردستان و پیروان می شود، زیرا با در دست داشتن مسئله به بحران پاسخ می دهند. بنابراین، هنگامی که رهبران خدمتگزار نیازها و علایق پیروان را بالاتر از نیازها و منافع خودشان با نشان دادن نگرانی و همدلی برای پیروان قرار می دهند، اعتماد پیروانشان را جلب می کنند.

هدف این پروپوزال نیز، بررسی تاثیر رهبری خدمتگزار روی تعهد سازمانی و اعتماد به رهبران می باشد. اعتماد به صورت اعتماد برپایه عواطف و اعتماد برپایه شناخت، شناسایی و تعریف می شود. هدف این پروپوزال، پاسخ به این است که تا چه وسعت و میزان، رهبری خدمتگزار بر تعهد سازمانی به واسطه اعتماد مبتنی بر عواطف و اعتماد مبتنی بر شناخت، تاثیر می گذارد.

این پروپوزال برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی نیز در آن رعایت گردیده است. مطالعه این محصول می تواند دانشجویان را با این ساختارها، آشنا کرده و نیز ایده های پژوهشی جدیدی را نیز در اختیار آنها قرار دهد.

در ادامه، بخشی از این پروپوزال که در محیط ورد (WORD) آماده شده و همچنین فایل مقاله بیس مربوط به آن قرار داده شده است:

رهبری خدمتگزار و تعهد سازمانی و اعتماد


دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پروپوزال نقش رهبری خدمتگزار در ارتقای تعهد سازمانی با توجه به نقش میانجی اعتماد به مدیران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − هفت =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi