عنوان فارسی |
مطالعه ای بر ارتباط بین مولفه های خودکارآمدی و بهبود عملکرد کارکنان (مطالعه موردی: کارکنان دولتی در استان آذربایجان غربی) |
عنوان انگلیسی |
A Study on the Relationship between Self-efficacy Components and Employee Performance Improvement (Case Study: Public Employees in West Azerbaijan Province) |
رشته مرتبط |
  مدیریت رفتار سازمانی |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.
عموماً مشاهده شده که دانش و مهارت ها، بسیار مهم می باشند اما برای عملکرد موفق، کافی نیستند. در واقع، افراد، اغلب عملکرد بهینه ندارند، حتی اگر بخوبی بدانند که چه کاری باید انجام دهند. علت آن است که تفکر خودکارآمدی و خود ارجاعی نیز میانجی رابطه بین دانش و عمل می باشد. پژوهشگران مفهوم خودکارآمدی را به این صورت تشریح کرده اند: «قضاوت افراد در مورد قابلیت های خود در سازمان دهی و اجرای اقدامات لازم برای حفظ انواع عملکردهای در نظر گرفته شده». خودکارآمدی، اعتقاد شخص در مورد توانایی انجام موفق یک وظیفه معین است. به عقیده محققین «خودکارآمدی به معنای اعتقاد به قابلیت های خود جهت ایجاد انگیزش، منابع شناختی و سلسله اقدامات لازم برای برآورده کردن تقاضاهای موقعیتی معین می باشد». شانس های انجام موفق یک وظیفه توسط یک فرد به سطح خودکارآمدی وی بستگی دارد. مشاهده شده که در وضعیت های دشوار، افراد دارای خودکارآمدی کم، به احتمال بیشتری تلاش های خود را کاهش می دهند یا در کل کار را رها می کنند، درحالی که برعکس، افراد دارای خودکارآمدی زیاد، تلاش سخت تری برای مسلط شدن بر چالش ها خواهند کرد. خودکارآمدی زیاد، تمایل یک فرد برای حفظ تلاش و به پایان رساندن یک کار خوب را بهبود می بخشد. افراد دارای خودکارآمدی زیاد، بازخورد بیشتری به یادگیری دارند، پاسخ متناسب تری به محیط تصمیم می دهند و در گذر زمان، بهتر قادر به تبدیل یادگیری خود به عملکرد بهتر هستند. بطور مشابه، بنظر می رسد افراد دارای خودکارآمدی زیاد با افزایش تلاش و انگیزه، به بازخورد منفی پاسخ می دهند، اما برعکس، افراد دارای خودکارآمدی کم احتمالاً تلاش خود را هنگام دریافت بازخورد منفی، کاهش می دهند. علاوه بر آن، خودکارآمدی کم با حالتی به نام «درماندگی آموخته شده»، ارتباط دارد، که اعتقادی شدیداً درمانده کننده است اینکه فرد بر محیط خود هیچگونه کنترلی ندارد.
این پروپوزال نیز با تاکید بر این مفاهیم، برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و هدف آن نیز بررسی ارتباط شاخصه خودکارآمدی با بهبود عملکرد کارکنان بوده و در این راستا، یک مطالعه موردی نیز انجام شده است. همچنین ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی نیز در این محصول رعایت شده و در نتیجه، مطالعه آن می تواند ابزار مناسبی برای آشنایی بیشتر دانشجویان گرامی با این ساختارها باشد. نهایتا امید است که مطالعه این محصول، موجب جهت گیری های پژوهشی نوینی در آینده گردد.
این پروپوزال در محیط ورد (WORD) انجام شده و در ادامه نیز بخشی از آن و نیز فایل مقاله بیس قرار داده شده است:
سپیده صابری –
امید وارم که این مطالب برای من بهترین کارایی را داشته باشد.موفق بااشید