دانلود پروپوزال بررسی مقایسه ای فاکتورهای موثر بر هویت سازمانی کارکنان

عنوان فارسی :

بررسی مقایسه ای فاکتورهای موثر بر هویت سازمانی کارکنان (مطالعه موردی: بانک های دولتی و خصوصی در شهرستان سیرجان)

عنوان انگلیسی :

A Comparative Study of Factors Affecting Organizational Identity of Employees (Case Study: Public and Private Banks in Sirjan City)

رشته های مرتبط :

  مدیریت رفتار سازمانی

درسهای مرتبط : روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1398
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
قیمت دانلود :
37,500 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

شرح موضوع

هدف این پروپوزال بررسی تطبیقی و مقایسه ای فاکتورهای مرتبط با هویت سازمانی کارکنان در بانک های دولتی و خصوصی می باشد و در این راستا، یک مطالعه موردی نیز انجام گرفته شده است. این پروپوزال برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای عمده پروپوزال نویسی نیز در آن رعایت شده اند. مطالعه این محصول می تواند مقدمه ای برای آشنایی بیشتر دانشجویان با ساختارهای پروپوزال نویسی بوده و نیز ایده های پژوهشی جدیدی را در این زمینه، در اختیار آنها قرار دهد. در ادامه قصد داریم تا به طور مختصر به بررسی مفهوم “هویت سازمانی” بپردازیم:

هویت سازمانی، یک گرایش از نظریه سازمانی است که به دنبال پاسخ به این سوال است «ما به عنوان یک سازمان، کیستیم؟». صفات و ویژگی های یک هویت سازمانی، مرکزی، پایدار و متمایز کننده (CED) می باشند.

  • صفات مرکزی یا محوری، صفاتی هستند که تاریخ شرکت را تغییر داده اند؛ اگر این صفات نبودند، تاریخ سازمان متفاوت می بود.
  • صفات ماندگار، صفاتی هستند که عمیقاً در سازمان ها نهادینه شده اند، و اغلب به نحو صریح، مقدس یا گنجانده شده در تاریخ سازمانی، در نظر گرفته می شوند.
  • صفات متمایز کننده، صفاتی هستند که توسط سازمان برای تفکیک خود از دیگر سازمان های مشابه استفاده می شوند، اما همچنین می توانند حداقل استانداردها و هنجارها برای آن نوع سازمان را مشخص کنند.

هر کدام از ویژگی های یک سازمان باید در هر سه مورد از این الزامات صدق کند تا بتوان آنها را یک هویت سازمانی در نظر گرفت.

هویت سازمانی در اغلب موارد تلاش می کند تا مفاهیم و نظریه های جامعه شناختی و روانشناختی در مورد هویت برای سازمان ها را بکار گیرد. هویت سازمانی، به عنوان یک موضوع پژوهشی، با هویت مشخصاً بسیار جداگانه از فرهنگ سازمانی و وجهه سازمانی ارتباط دارد. یک چشم انداز بزرگتر نسبت به هویت کاری (هویتی که افراد در خود بوجود می آورند هنگامی که در یک زمینه مرتبط با کار و شغل باشند) و رفتار سازمانی (مطالعه رفتار انسان در محیط های سازمانی) به کار می بندد.

هویت سازمانی بوسیله برقراری ارزش ها و عقاید اصلی رهبران ارشد (سازمان) تشکیل می شود و رفتار سازمان را هدایت می کند. رهبران ارشد یک سازمان باید قادر به پرسیدن این سوال باشند «ما به عنوان یک سازمان چه کسی هستیم؟» زیرا بر نحوه تفسیر مسائل، شناسایی تهدیدات، طرح ریزی استراتژی، اطلاع رسانی در مورد سازمان و حل تعارض ها و اختلاف نظر ها، تاثیر می گذارد. اغلب، برداشت های عمومی از طریق توجه رسانه ای منحرف می شوند، درحالی که به عنوان یک عضو سازمان، یک کارمند می تواند ادراک کاملاً متفاوتی داشته باشد. سازمان ها از چهار اقدام هویت سازی هنگام شناسایی و بحث استفاده می کنند: داستان سازی (داستان سرایی)، استفاده از قیاس ها (تشابهات)، اصلاح ارزیابی های اجتماعی و ایجاد ائتلاف ها.

این پروپوزال نیز با تاکید بر این موضوع، برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای اساسی پروپوزال نویسی نیز در آن رعایت شده اند. شما دانشجوی گرامی با مطالعه این محصول می توانید آشنایی بیشتری با این ساختارها پیدا کرده و در نگارش پروپوزال دانشگاهی خود به کار گیرید. امید است که مطالعه ان محصول زمینه ساز ایده های پژوهشی جدیدی برای تحقیقات آتی گردد.


دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پروپوزال بررسی مقایسه ای فاکتورهای موثر بر هویت سازمانی کارکنان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 4 =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.