دانلود ترجمه مقاله تاثیرات بازاریابی فروش بر نوآوری
عنوان فارسی |
تاثیرات بازاریابی فروش بر نوآوری |
عنوان انگلیسی |
Sales–marketing encroachment effects on innovation |
کلمات کلیدی : |
  موفقیت توسعه محصول جدید؛ رابط بازاریابی فروش؛ خلق مشترک مشتری؛ اقتصاد نوظهور |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 63 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. پیشینه مفهومی و فرضیات 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی
مفاهیم مدیریتی: این مطالعه اذعان داشته که نقش و تاثیر عملکردهای مختلف تجاری، در جریانی مداوم و پیوسته قرار دارد. با اینکه این تغییرات ممکن است روابط متقابل را مختل کرده و به عنوان تهدیدی برای واحدهای سازمانی خاص شناخته شود، با این حال در واقع مزایایی را نیز برای شرکت ها به همراه دارد. یافته ها نشان می دهند که نفوذ بازاریابی فروش، دارای تاثیرات متفاوتی روی خروجی های مالی و موفقیت NPD در مقایسه با رقبا می باشد. نفوذ بازاریابی فروش، تاثیرات مستقیم و غیرمستقیم مثبتی از طریق مشارکت مشتری روی موفقیت مالی NPD دارد. تاثیر نفوذ بازاریابی فر.ش روی عملکرد مالی NPD به طور بالقوه توسط مشارکت مشتری در NPD تعدیل می گردد. در مورد موفقیت NPD در مقایسه با رقبا، تعدیل کاملی وجود دارد که نشان می دهد سهم عملکردی در مقایسه با رقبا می تواند کاملا مرتبط با نفوذ بازاریابی فروش باشد. این موضوع نشان می دهد که بدون مشارکت مشتری در NPD، نفوذ بازاریابی فروش، تاثیری روی موفقیت NPD در مقایسه با رقبا نخواهد داشت. این یافته ها نشان می دهند که مدیران بازاریابی نباید از دخالت فروشندگان در وظایف بازاریابی استراتژیک، بترسند. نوع نفوذ بین بازاریابی و فروش، فروش را قادر می سازد تا سهم استراتژیکی را برای فرآیندهای نوآورانه شرکت با کمک بازاریابی با مشارکت مشتریان ارائه داده و در نتیجه، در عملکرد NPD مشارکت داشته باشد. با این حال، این موضوع نشان می دهد که فروشنده باید برای این نقش استراتژیکی آمادگی کامل داشته باشد؛ آنها باید با مهارت های مورد نیازی که مربوط به موضوعات بازاریابی استراتژیک می باشد، آشنایی کامل داشته باشند. آنها باید ارزش مشتری، دینامیک های در حال تغییر بخش های بازار و مشارکت های بالقوه انواع مختلف مشتریان در فرآیندهای نوآوری را درک نمایند. برنامه های آموزشی سفارش می تواند به فروشندگان در به دست آوردن درکیب بهتر از فعالیت ها و اهداف بازاریابی و نیز بهبود عملکرد اطلاعاتی و نیز بینش ها و دیدگاه های ایجاد شده در فروش، کمک کنند. علاوه بر این، مدیران ارشد باید ابزارهای زیادی را به کار بگیرند که برای طراحی، ایجاد و مدیریت رابطه ای موثر بین بازاریابی و فروش در راستای بهبود تعامل و تسهیل نفوذ بازاریابی فروش، موجود می باشند.
Managerial implications: This study acknowledges that the role and influence of various business functions is in continuous flux. While these changes may disrupt inter functional relations and be perceived as threatening to specific organizational units, they actually offer several benefits to the firm. The findings show that sales–marketing encroachment has differential effects on financial outcomes and NPD success compared with competitors. Sales–marketing encroachment has positive direct and indirect effects through customer involvement on NPD financial success. The effect of sales–marketing encroachment on NPD financial performance is partially mediated by customer involvement in NPD. In case of NPD success compared with competitors, there is full mediation, suggesting that the performance contribution compared with competitors can be fully attributed to customer involvement. Customer involvement, however, is positively associated with sales–marketing encroachment. This shows that without customer involvement in NPD, sales–marketing encroachment does not have an effect on NPD success compared with competitors. These findings suggest that marketing managers should not be afraid of letting salespeople get involved in strategic marketing tasks. This kind of entanglement between marketing and sales enables sales to provide strategic contributions to the firm's innovation process by assisting marketing with the involvement of customers, and thus contributing to NPD performance. However, this also implies that salespeople need to be prepared for this new strategic role; they need to be well equipped with the required skills that are relevant for strategic marketing issues. They need to understand customer value, the changing dynamics of market segments and the potential contributions of different types of customers to the innovation process. Customized training programs can help salespeople to obtain a better understanding of marketing's objectives and activities and to improve the action ability of the information and insights provided by sales. In addition, top management needs to employ the full gamut of tools that are available to design, establish and manage an effective relationship between marketing and sales to improve inter functional interaction and facilitate sales– marketing encroachment.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.