دانلود پروپوزال نقش عوامل تعیین کننده در عدم موفقیت شبکه فروش در صنعت بیمه ایران

عنوان فارسی

بررسی نقش عوامل تعیین کننده در عدم موفقیت شبکه فروش در صنعت بیمه ایران

عنوان انگلیسی

Investigating the role of determining factors in the failure of the sales network in Iran's insurance industry

رشته مرتبط :

  مدیریت بیمه

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1402
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
89,900 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

این پروپوزال برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت تهیه شده و در آن به بررسی عوامل و فاکتورهای مختلف تاثیرگذار بر عدم موفقیت شبکه فروش در صنعت بیمه پرداخته شده است. از موضوع کار شده در این پروپوزال می توان برای گرایش های مختلف رشته مدیریت از جمله مدیریت بازرگانی، کسب و کار، بیمه، استراتژی و … استفاده نمود. ساختارهای کلی و استاندارد پروپوزال نویسی از جمله بیان مساله، ضرورت انجام تحقیق، پیشینه، اهداف، فرضیات، سوالات، روش تحقیق و … در این پروپوزال بیان شده اند. مطالعه این ساختارها باعث می شود تا دانشجویان، آشنایی بیشتری با فرآیند پروپوزال نویسی درس روش تحقیق و یا پایان نامه بیابند؛ همچنین مطالعه منابع استفاده شده در این پژوهش و نیز مسیرهای پژوهشی مشخص شده در آن می تواند الهام بخش خوبی برای انتخاب موضوعات جدیدتر برای تحقیقات آینده باشد.

شبکه فروش در صنعت بیمه ایران برای بسیاری از شرکت‌های بیمه مهم است و به عنوان یک راهبرد مهم برای رشد و توسعه کسب و کار استفاده می‌شود. با این حال، موفقیت این حوزه به دلیل عوامل مختلف ممکن است به چالش کشیده شود. این چالش ها می توانند مواردی همچون نداشتن آموزش کافی پرسنل، عدم تجربه کافی، دسترسی نداشتن به ابزارهای مناسب، عدم وجود یک سیستم پاداش و تشویق برای کارکنان، عدم تعامل و ارتباط با مشتریان، نداشتن استراتژی بازاریابی مناسب، و نداشتن روابط عمومی قوی باشد.

با نگاهی به تاریخچه صنعت بیمه در ایران متوجه می شویم که بیمه ها در طی سالیان گذشته، یکی از نهادهای پویا و تاثیرگذار در حوزه های مختلف بوده اند. این موضوع در سطح جهانی نیز وجود دارد و بیمه ها نقش تعیین کننده ای در بخش های مختلف اقتصادی داشته اند. ویژگی ها و مزایای این حوزه در بخش های مختلف جامعه بر کسی پوشیده نیست. بیمه ها با انتقال ریسک از افراد و کسب و کارها به سمت خود موجب ایجاد آرامش و رفاه می شوند. در این راستا، مسئولین بخش های بازاریابی بیمه باید توجه زیادی را به فاکتورهای جذب مشتریان معطوف سازند که از جمله مهمترین آن ها می توانند به فرآیند مدیریت ارتباط با مشتریان اشاره کرد. رمز موفقیت بیمه ها را می توان به توجه آنها به نیازهای بیمه گذاران و نیز نحوه برخورد آنها با مشتریان مربوط دانست.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن و همچنین فایل مقاله بیس مربوط به آن قرار داده شده است:

عدم موفقیت شبکه فروش


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پروپوزال نقش عوامل تعیین کننده در عدم موفقیت شبکه فروش در صنعت بیمه ایران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − سیزده =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi