دانلود پروپوزال ارتباط مولفه های بازاریابی رابطه ای با بهبود رضایت مشتریان بیمه

عنوان فارسی

ارزیابی ارتباط مولفه های بازاریابی رابطه ای با بهبود رضایت مشتریان بیمه

عنوان انگلیسی

Evaluate the relationship between relationship marketing components and improving insurance customer satisfaction

رشته مرتبط :

  مدیریت بازرگانی؛ مدیریت بیمه

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1402
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
88,800 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

بازاریابی رابطه ای به عنوان یک استراتژی بسیار مهم در راستای غلبه بر ناملموس بودن خدمات، پیشنهاد و معرفی شده است و می تواند گزینه بسیار مناسبی برای یک سری از خدمات اعتباری باشد که ارزیابی آنها برای مشتریان حتی پس از خرید نیز دشوار است. بسیاری از خدمات مشاوره تخصصی و مالی همچون صنعت بزرگ بیمه، از این دست هستند.

این ابزار در بازاریابی را می توان هنر تجارت های امروزی نامید. در کسب و کارهای گذشته، بیشتر روی معاملات تمرکز میشد تا حفظ مشتریان و مشتریان در این بازار، اهمیت زیادی نداشتند. ولی جهان تجارت امروزی، تفاوت های چشم گیری با گذشته دارد. امروزه، رقابت بسیار شدیدتر شده و بازار بسیاری از کسب و کارها، اشباع شده است؛ در نتیجه سازمان ها به این نتیجه رسیده اند که در بازارهای رو به رشد و توسعه ای، قرار ندارند و باید تلاش های خود را بیشتر کنند. اینجاست که هزینه های جذب و وفادار نگه داشتن مشتریان جدید نیز بیشتر می شود.

این پروپوزال به بررسی موضوع بازاریابی رابطه ای در افزایش رضایت مشتریان در صنعت بیمه پرداخته است. این پروپوزال برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت، آماده شده و لازم به ذکر است که تمامی ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی از جمله بیان مساله، ضرورت انجام تحقیق، اهداف، فرضیات، سوالات، روش تحقیق و … در آن، رعایت شده اند. مطالعه چندین نمونه پروپوزال آماده می تواند روش بسیار خوبی در راستای آشنایی با ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی باشد. در نگارش این پژوهش، از منابع علمی متعدد و معتبر داخلی و خارجی استفاده شده که در پایان آن نیز به آنها اشاره شده است. مطالعه این محصول با توجه به جامع بودن موضوع آن می تواند روش بسیار خوبی برای کسب ایده ها و موضوعات تحقیقاتی جدید باشد.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن و همچنین فایل مقاله بیس مربوط به آن، قرار داده شده است:

بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتریان بیمه

امروزه شاهد این هستیم که شرکت ها از محصول محوری به مشتری محوری، روی آورده اند و عامل محرک این موضوع نیز، ابزار جدیدی به نام CRM است. مبنای مدیریت ارتباط با مشتریان را می توان در حوزه بازاریابی رابطه ای، جستجو کرد. در این حوزه، سازمان ها به جای تمرکز بر تعاملات ثابت، روی شاخصه های سودآوری بلند مدت مشتریان، متمرکز می شوند.

بدیهی است که مشتریان راضی و وفادار، عامل اصلی موفقیت و بقای هر سازمان اعم از خدماتی یا تولیدی هستند. تمایلات، نیازها و انتظارات مصرف کنندگان، روز به روز بیشتر می شود؛ در نتیجه شرکت ها باید به دنبال استراتژی هایی باشند که همواره یک قدم جلوتر از خواسته های مشتریان، گام بردارند.

پژوهشگران و محققین عرضه بازاریابی بر این باور هستند که مشتریان را باید به چشم دارایی های اصلی هر سازمانی مدنظر قرار داد. در همین راستا، تمامی سازمان ها و شرکت های خدماتی و به خصوص فعالان صنعت بیمه، موظف هستند تا اقدامات اساسی در راستای جذب، حفظ و افزایش رضایت مشتریان انجام دهند. شرکت های بیمه باید تمامی ابعاد و مولفه های تاثیرگذار بر افزایش رضایت مشتریان را شناسایی کرده و استراتژی هایی اساسی در راستای رسیدن به این هدف، اتخاذ نمایند.


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پروپوزال ارتباط مولفه های بازاریابی رابطه ای با بهبود رضایت مشتریان بیمه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 1 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi