دانلود ترجمه مقاله حالت سوئیچینگ (حالت کلیدزنی) مبتنی بر عملیات خودرو متصل به ساختمان در برابر افزایش ناگهانی قیمت برق
عنوان فارسی |
حالت سوئیچینگ (حالت کلیدزنی) مبتنی بر عملیات خودرو متصل به ساختمان در برابر افزایش ناگهانی قیمت برق |
عنوان انگلیسی |
Regime-switching based vehicle-to-building operation against electricity price spikes |
کلمات کلیدی : |
  خودرو متصل به ساختمان؛ مدلسازی قیمت برق؛ اسپایک؛ مدلهای حالت سوئیچینگ (حالت کلیدزنی)؛ مدیریت ریسک؛ شبکه هوشمند؛ پاسخ تقاضا؛ خودروی الکتریکی |
درسهای مرتبط | بازار برق؛ شبکه هوشمند |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 36 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. تجزیه و تحلیل قیمت برق و مدل حالت سوئیچینگ 3. بررسی اجمالی مدیریت ریسک 4. چارچوب عملیات حالت سوئیچینگ 5. مطالعه شبیه سازی 6. نتیجه گیری و بحث
چکیده – قیمت برق ممکن است به علت عدم تعادل بین تولید و تقاضا خصوصا در زمان بارگذاری های سنگین اسپایک های بسیار زیادی را از خود نشان دهد. این قیمت پیک ممکن است هزینه قابل توجهی را برای عملیات ساختمانی ایجاد کند. با استفاده از تکنولوژی خودرو متصل به ساختمان (V2B)، باتری خودرو الکتریکی می تواند به عنوان منبع انرژی موقت برای بار ساختمان جهت یک دوره کوتاه استفاده گردد که منجر به راه حل ممکن برای کاهش هزینه انرژی در طول دوره های هزینه پیک می شود. در این مقاله، مسئله کاهش هزینه های انرژی به دلیل قیمت پیک از چشم انداز مدیریت ریسک مورد بررسی قرار گرفته است. طرح مدیریت ریسک مبتنی بر حالت سوئیچینگ برای عملیات V2B براساس دسترسی خودرو های الکتریکی (EV) که در پارکینگ های متصل به ساختمان نصب شده است، پیشنهاد می شود. در حالت ریسک پایین ، هدف این است که هزینه های شارژ EV را به حداقل برسانیم. در صورتیکه در حالت ریسک بالا، هدف این است که هزینه انرژی بالقوه بالا را به دلیل هزینه پیک از طریق برق ذخیره شده در باطری های EV کاهش دهیم. براساس مدل حالت سوئیچینگ مارکوف، عملیات موجب کاهش ارزش شرطی در ریسک مورد بحث می شود. نتایج به دست آمده نشان می دهد که چارچوب پیشنهادی می تواند هزینه انرژی در برابر قیمت های پیک برق را به شدت کاهش دهد.
Electricity price may present very large spikes due to imbalance between generation and demand, especially during heavily loaded periods. Such peak price may incur significant cost to building operation. With the vehicle-to-building (V2B) technology, electric vehicle battery can be used as temporal energy source for the building load for a short period, which leads to a possible solution for reducing the energy cost during peak-price periods. In this paper, the problem of reducing the energy cost due to the peak price is approached from the prospective of risk management. A regime-switching based risk management scheme is proposed for the V2B operation based on the availability of electric vehicles (EV) plugged in the parking lots attached to the building. In the low risk regime, the objective is to minimize the EV charging cost. While in the high risk regime, the objective is to reduce the potentially high energy cost due the peak price via the power stored in EV batteries. Based on Markov regime-switching model, the operation minimizes the conditional value at risk involved. Simulation results show that the proposed framework can greatly reduce the energy cost against the electricity peak prices.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.